Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ticketverkoop: 31 januari, 13:00
Datum: 11-07-2015
Tijd: 12:00 - 23:00
Locatie: Breda Airport

---

EYE4Dance en Focus events organiseren Daylight festival 2015 op Breda Airport.

Speciaal voor alle bezoekers zullen er vanuit Roosendaal, Breda en omgeving combi busreizen georganiseerd worden.
Zo reis je vanuit Roosendaal in circa 10 minuten heen en ook weer terug. Meer info over alle pendeldiensten en combi busreizen volgt snel!

Wil jij Daylight Festival niet missen? Early flight tickets zijn vanaf 31 januari voor dezelfde entreeprijs als vorig jaar te bestellen. Ticket sale start om 13.00u.

Mis deze nieuwe trip around the world niet!

---

Line-up:

♫ Mainstage ♫
▹ Brennan Heart
▹ Frequencerz Live
▹ B-Front
▹ Bass Modulators
▹ Atmozfears
▹ Audiofreq
▹ Hard Driver
▹ Dr. Rude
▹ Jack of Sound
▹ Crisis Era
▹ Noisecult
▹ MC Da Syndrome

♫ Freestyle ♫
▹ Ruthless
▹ The Prophet
▹ Mark With a K
▹ The Viper
▹ Panic
▹ Dark-E vs Pat B
▹ Dr Phunk
▹ Lowriderz_Official
▹ Yves
▹ Orphan
▹ MC DL

♫ Raw-hardstyle ♫
▹ E-Force
▹ Digital Punk
▹ Delete
▹ Titan
▹ Jason Payne
▹ Phuture Noize
▹ Act of Rage
▹ Artifact
▹ X-Pander
▹ Sub Sonik
▹ The Resistance
▹ MC Jeff

♫ Hardcore ♫
▹ Partyraiser Official
▹ Dj AniMe
▹ Dj DaY-mar
▹ The Sickest Squad
▹ Tommyknocker
▹ Ophidian
▹ Amnesys
▹ Negative A
▹ Amada
▹ DJ Icha
▹ DJ Affix
▹ MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:59 
 

Breda Airport :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Breda Airport :lol:


Sterker nog, het wordt Breda International Airport :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan ik dan met een vliegtuigje naar Breda en weer terug? Zou nogal wat reistijd schelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 20:48 
 

Vandaag (met de post) een sleutelhanger van Daylight Festival ontvangen.. Zal wel wat kosten als ze dat naar iedereen sturen die ooit naar een eerdere editie is geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem ook gehad.. en al mn maten die geweest zijn ook
Wel een duur grapje denk ik
Verder vind ik het echt een leuk feest. altijd een goede line up en alles is goed verzorgd. het is alleen een stuk kleiner als elk ander festival met meer dan 2 stages maar dan komt de gezelligheid en sfeer wel ten goede!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 12:39 
 
Hardtraxxer

Ik was vorig jaar niet gegaan, jaar daarvoor wel. En heb niks gehad dus zo'n 1000-1500 mensen zo hebben hem gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Ik was vorig jaar niet gegaan, jaar daarvoor wel. En heb niks gehad dus zo'n 1000-1500 mensen zo hebben hem gehad

dan heb je je ticket niet zelf gekocht, gaat allemaal via paylogic
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Deel line-up

♫ Mainstage Daylight 2015. ♫
▹ Brennan Heart
▹ Frequencerz Live
▹ B-Front
▹ Bass Modulators
▹ Atmozfears
▹ Audiofreq
▹ Hard Driver
▹ Dr. Rude
▹ Jack of Sound
▹ Crisis Era
▹ Noisecult
▹ MC Da Syndrome

♫ Freestyle - Miami ♫
▹ Ruthless
▹ The Prophet
▹ Mark With a K
▹ The Viper
▹ Panic
▹ Dark-E vs Pat B
▹ Dr Phunk
▹ Lowriderz_Official
▹ Yves
▹ Orphan
▹ MC DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Deel line-up


De gehele line-up

Laatste twee weken hebben we de line-up van Daylight festival bekend gemaakt. Mocht je dit gemist hebben of de line-up nog eens willen zien check hem dan hier!
♫ Mainstage ♫
▹ Brennan Heart
▹ Frequencerz Live
▹ B-Front
▹ Bass Modulators
▹ Atmozfears
▹ Audiofreq
▹ Hard Driver
▹ Dr. Rude
▹ Jack of Sound
▹ Crisis Era
▹ Noisecult
▹ MC Da Syndrome

♫ Freestyle ♫
▹ Ruthless
▹ The Prophet
▹ Mark With a K
▹ The Viper
▹ Panic
▹ Dark-E vs Pat B
▹ Dr Phunk
▹ Lowriderz_Official
▹ Yves
▹ Orphan
▹ MC DL

♫ Raw-hardstyle ♫
▹ E-Force
▹ Digital Punk
▹ Delete
▹ Titan
▹ Jason Payne
▹ Phuture Noize
▹ Act of Rage
▹ Artifact
▹ X-Pander
▹ Sub Sonik
▹ The Resistance
▹ MC Jeff

♫ Hardcore ♫
▹ Partyraiser Official
▹ Dj AniMe
▹ Dj DaY-mar
▹ The Sickest Squad
▹ Tommyknocker
▹ Ophidian
▹ Amnesys
▹ Negative A
▹ Amada
▹ DJ Icha
▹ DJ Affix
▹ MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 11:01 
 

Main een paar leuke namen, raw al helemaal niet interessant dus dat gaat hem niet worden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopen op beter geluid op de raw, vooral met e-force en delete
was een drama vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vlakbij dus wellicht een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 16:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Vlakbij dus wellicht een kijkje nemen :)


:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 11:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Timetable:

Mainstage
12:00 - 13:00: Noisecult
13:00 - 14:00: Crisis Era
14:00 - 15:00: Dr. Rude
15:00 - 16:00: Atmozfears
16:00 - 17:00: Brennan Heart
17:00 - 18:00: Bass Modulators
18:00 - 19:00: Hard Driver
19:00 - 20:00: Audiofreq
20:00 - 21:00: Jack of Sound
21:00 - 22:30: B-Front
22:30 - 23:00: Live: Frequencerz
MC: Da Syndrome

Miami
freestyle
12:00 - 13:00: Orphan
13:00 - 14:00: Lowriderz
14:00 - 15:00: Yves
15:00 - 16:00: Dark-E
16:00 - 17:00: Ruthless
17:00 - 18:00: Dr Phunk
18:00 - 19:00: Mark with a K
19:00 - 20:00: The Viper
20:00 - 21:30: The Prophet
21:30 - 23:00: Panic
MC: DL

Area 51
hardcore
12:00 - 13:00: Affix
13:00 - 14:00: Amada
14:00 - 15:00: AniMe Italië
15:00 - 16:00: Amnesys Italië
16:00 - 17:30: DaY-már
17:30 - 18:30: Negative A
18:30 - 19:30: Tommyknocker
19:30 - 20:30: Icha vs Ophidian
20:30 - 21:30: Partyraiser
21:30 - 23:00: The Sickest Squad
MC: Nolz

Ankor
raw hardstyle
12:00 - 13:00: Artifact
13:00 - 14:00: The Resistance
14:00 - 15:00: X-Pander
15:00 - 16:00: Phuture Noize
16:00 - 17:00: Digital Punk
17:00 - 18:00: Titan
18:00 - 19:00: E-Force
19:00 - 20:00: Sub Sonik
20:00 - 21:00: Jason Payne
21:00 - 22:00: Delete
22:00 - 23:00: Act of Rage
MC: Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act of Rage na Delete :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 16:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Act of Rage na Delete :lol:


Inderdaad rare beslissing, kan me niet voorstellen dat je AoR hier zelf een plezier mee doet? Wie gaat er nou bij hem afsluiten als je evengoed naar Freqz kan gaan?

Voor de rest aardige TT :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front een anderhalf uur :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 20:28 
 

Als hij zich maar niet inhoud
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, eerste editie die ik bijwoon dus ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_Alain schreef:
Fantazoo schreef:
Act of Rage na Delete :lol:


Inderdaad rare beslissing, kan me niet voorstellen dat je AoR hier zelf een plezier mee doet? Wie gaat er nou bij hem afsluiten als je evengoed naar Freqz kan gaan?

Voor de rest aardige TT :D


Sluit ik me helemaal bij aan vriend. Wat denk je van een dagje Ankor met een uitstapje naar MWAK?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 13:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
_Alain schreef:
Fantazoo schreef:
Act of Rage na Delete :lol:


Inderdaad rare beslissing, kan me niet voorstellen dat je AoR hier zelf een plezier mee doet? Wie gaat er nou bij hem afsluiten als je evengoed naar Freqz kan gaan?

Voor de rest aardige TT :D


Sluit ik me helemaal bij aan vriend. Wat denk je van een dagje Ankor met een uitstapje naar MWAK?


Ik denk meer een dagje rondjes lopen, MWAK standaard enige zekerheid :cool:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten