Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 15:26 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig! Vorig jaar ook prima vermaakt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 21:50 
 
Donateur

iemand nog een kaartje over? zoja, stuur mij dan een pb-tje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
D4L VOORBEREID OP ALLE WEERSVOORSPELLINGEN!
Met de grilligheid van het weer in Nederland is D4L dit jaar goed voorbereid op alle mogelijke weersvoorspellingen. Zo is de entree verplaatst naar de grootste hal van de IJsselhallen en kan er in deze hal geschuild worden bij hevige regenval. Daarnaast zullen er ook op het festivalterrein op diverse punten gratis poncho’s uitgedeeld worden. Weer of geen weer, D4L gaat een onvergetelijke dik festival worden!


Het gaat sowieso regenen als je de weersvoorspelling kijkt, dus met ze alle schuilen dan maar :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 20:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Verdomme daar heb ik dus echt geen zin in he :( Twijfel zwaar om nog wel te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Verdomme daar heb ik dus echt geen zin in he :( Twijfel zwaar om nog wel te gaan.

Feestje in Spakenburg morgen jonge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 22:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Verdomme daar heb ik dus echt geen zin in he :( Twijfel zwaar om nog wel te gaan.

Feestje in Spakenburg morgen jonge!

Ga je naar bevrijdingsfestival Spakenburg ja? 20.000 man op het Spuiplein.

Ik ga morgen wel eerst de stad in in Zwolle en mocht het weer meevallen gaan we er alsnog heen, is toch in de buurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Pommer schreef:
Verdomme daar heb ik dus echt geen zin in he :( Twijfel zwaar om nog wel te gaan.

Feestje in Spakenburg morgen jonge!

Ga je naar bevrijdingsfestival Spakenburg ja? 20.000 man op het Spuiplein.

Ik ga morgen wel eerst de stad in in Zwolle en mocht het weer meevallen gaan we er alsnog heen, is toch in de buurt :)

Ik ben morgen wel op de Spuistraat te vinden maar niet vanwege een festival haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Behalve wat regen 's middags prima weer. Muziek waaide wel redelijk weg wat ze probeerde te compenseren door het maar kneiterhard te zetten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 11:30 
 
Hardtraxx Newbie

AirbenG schreef:
Muziek waaide wel redelijk weg wat ze probeerde te compenseren door het maar kneiterhard te zetten :p


Dit dus.. had oordoppen in en kon gisteravond niets meer horen met rechts. Hopelijk gaat de piep in de loop van vandaag een beetje weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran

Emnaon schreef:
AirbenG schreef:
Muziek waaide wel redelijk weg wat ze probeerde te compenseren door het maar kneiterhard te zetten :p


Dit dus.. had oordoppen in en kon gisteravond niets meer horen met rechts. Hopelijk gaat de piep in de loop van vandaag een beetje weg.


Dan zijn jouw oordoppen niet best of je hebt voor met je kop in de bass boxen gehangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 12:17 
 
Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
Dan zijn jouw oordoppen niet best of je hebt voor met je kop in de bass boxen gehangen


Nope, heb aardig ver achterin gestaan de hele dag en de oordoppen hebben zich op meerdere feesten al bewezen. Ik was overigens niet de enige met klachten over het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog steeds een piep in me oor, normaal ook nooit last van.

Ik vond het feest geen topper. Eerst moesten we met ze allen onze middelvinger opsteken naar de lucht van Villain, en vervolgens een kwartier later moest iedereen weg en werd het geluid voor een half uur stil gelegd. xd
Eerst werden we redelijk hardhandig weg gehaald door de ongelooflijk onvriendelijke 'beveiliging' en er werd nou ook geen duidelijke reden gegeven waarom. Het waaide een beetje en het regende, dat was het. Er was een ton naar beneden gewaaid, maar die werden er vervolgens afgehaald dus toen kon het toch gewoon weer verder gaan?

Heb helaas maar een uur kunnen genieten van Sound Rush, met nadruk op genieten, want wat zijn die gasten lekker bezig. Om 3 uur ging het geluid weer aan en begon Audiotricz. Beste plaatjes gooide ze erop, met name hun nieuwe nummer en de NC en BM collab was heel gaaf en onverwachts.

Overigens is het weer heerlijk geweest vanaf 3 uur en ben ik zelfs nog verbrand in me nek. Heb nog tussen 4 en 5 bij de mainstage gestaan omdat er een bekende van mij draaide. Veel vervelend volk daar maar opzich was het setje leuk. Toen maar gaan eten.

Verder was Psyko Punkz een drama. Heb er het eerste half uur en laatste half uur gestaan waarbij ze het presteerde om 1 leuk nummer per 5 gedraaide nummers te draaien. Lekker bezig jongens.

Degos & Re-Done vs Delete was wel erg genieten. Weer The Endless Path gehoord :loving:
Vervolgens E-Force met nog wat onverwachtse plaatjes als This Is Madness en Funky Shit. Dit was wel gewoon nog even een laatste uurtje genieten. Ben om 10 uur lekker naar huis gegaan.

Dan de WC's die werkelijk waar een schande waren. Ik kom daar aan, sta in de pis van andere te wachten om te horen dat ik 2,50 moet betalen contant om naar de wc te mogen. Ik dacht dat ik gek werd. Er was 1 toilet waarbij je werd fijn gedrukt om naar binnen te mogen. Te smerig voor woorden. Nergens stond aangegeven dat je met contant geld de wc moest betalen.

Hoogtepunt was het weerzien van Kees :) Ook Wigaard, Jordi en Wianda gezien en even soort van gesproken xd

Pluspunten
+Sound Rush
+Audiotricz
+Bar personeel, zeer vriendelijk

Minpuntjes
-Heel veel kotsende mensen gezien, lekker midden op het terrein. Ranzig.
-Toilet, schandalig.
-Geluid, heb er nog steeds last van.
-Muntenprijs, 3 euro per muntje.
-Jupiler bier
-Tonnen die van lantaarnpalen afwaaien, wie de fak hangt ze daar op met zulke weersvoorspellingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Pluspunten
+Sound Rush
+Audiotricz
+Bar personeel, zeer vriendelijk

Minpuntjes
-Heel veel kotsende mensen gezien, lekker midden op het terrein. Ranzig.
-Toilet, schandalig.
-Geluid, heb er nog steeds last van.
-Muntenprijs, 3 euro per muntje.
-Jupiler bier
-Tonnen die van lantaarnpalen afwaaien, wie de fak hangt ze daar op met zulke weersvoorspellingen?


Het was een 'alle leeftijden-feestje' zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Paultheone schreef:
Pluspunten
+Sound Rush
+Audiotricz
+Bar personeel, zeer vriendelijk

Minpuntjes
-Heel veel kotsende mensen gezien, lekker midden op het terrein. Ranzig.
-Toilet, schandalig.
-Geluid, heb er nog steeds last van.
-Muntenprijs, 3 euro per muntje.
-Jupiler bier
-Tonnen die van lantaarnpalen afwaaien, wie de fak hangt ze daar op met zulke weersvoorspellingen?


Het was een 'alle leeftijden-feestje' zeker?


Yup. De reden dat ik maar lekker de stad in ben gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 14:00 
 
Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:

Het was een 'alle leeftijden-feestje' zeker?


Yup :thumbdown:

Zag om 3 uur 's middags al meiden die niet ouder konden zijn dan 16 flink schaatskaken bij de toiletten. Waarna de combinatie met de klassieke Smirnoff voor royale hoeveelheden braaksel verzorgt hier en daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prima vermaakt hier, geen hoogstaand feest maar daar had ik ook niet op gerekend. Wij zijn zelf tot een uur of 4 de stad in geweest ivm de regen dus ik was al flink bezopen toen ik aankwam en dat werd alleen maar erger xd Daardoor wel prima vermaakt met de groep waarmee ik was. Verder is me van de muziek niet bijster veel bijgebleven, dat zegt genoeg denk ik. Oja en blikjes captain/cola +1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, dat klinkt niet heel best :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Prima vermaakt! :thumbsup: Kwam binnen toen Sound Rush net begonnen wat een heerlijk set was dit zeg! :love: Tijdens Audiotricz, Code Black en Psyko Punkz maar beetje rond gelopen, dit waren hele lange uren volgens mij gevoel :sleep: Daarna Degos & Re-Done Vs. Delete waar ik al heel de dag op had gewacht en dat beloonde wat een bazen set zeg! :loving: Een set met veel nieuwe platen waar ik ook op had gehoopt! :worship: :worship: Nog even halfuurtje E-Force meegepakt en toen lekker richting huis gegaan omdat er nog een reis van 2,5 uur voor de boeg stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks aan het begin de regen en daardoor de kou uiteindelijk toch goed vermaakt :P .
Veel bekenden gezien en toch ook wel een aantal leuke sets gehoord. Ik werd wel erg moe van MC Villain... :sleep: .

Mijn verslag staat hier online:
http://partyflock.nl/report/13091:Dance4Liberation-2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 20:22 
 
Hardtraxxer

Welk house achtig nummer draaiden de freqs in het begin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

Moeraskat schreef:
Welk house achtig nummer draaiden de freqs in het begin?


Make It Loud (Headhunterz Remix)??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeraskat schreef:
Welk house achtig nummer draaiden de freqs in het begin?


Volgens mij was dat een edit van Pitch Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:42 
 
Hardtraxxer

Neer ze draaiden hem in begin, die pitch black edit ken ik dat was hem sws niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd leuk om even terug te kijken. Plus preview van een nieuwe delete track :thumbup:

Skippen naar 2:00

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten