Ik heb nog steeds een piep in me oor, normaal ook nooit last van.
Ik vond het feest geen topper. Eerst moesten we met ze allen onze middelvinger opsteken naar de lucht van Villain, en vervolgens een kwartier later moest iedereen weg en werd het geluid voor een half uur stil gelegd.

Eerst werden we redelijk hardhandig weg gehaald door de ongelooflijk onvriendelijke 'beveiliging' en er werd nou ook geen duidelijke reden gegeven waarom. Het waaide een beetje en het regende, dat was het. Er was een ton naar beneden gewaaid, maar die werden er vervolgens afgehaald dus toen kon het toch gewoon weer verder gaan?
Heb helaas maar een uur kunnen genieten van Sound Rush, met nadruk op genieten, want wat zijn die gasten lekker bezig. Om 3 uur ging het geluid weer aan en begon Audiotricz. Beste plaatjes gooide ze erop, met name hun nieuwe nummer en de NC en BM collab was heel gaaf en onverwachts.
Overigens is het weer heerlijk geweest vanaf 3 uur en ben ik zelfs nog verbrand in me nek. Heb nog tussen 4 en 5 bij de mainstage gestaan omdat er een bekende van mij draaide. Veel vervelend volk daar maar opzich was het setje leuk. Toen maar gaan eten.
Verder was Psyko Punkz een drama. Heb er het eerste half uur en laatste half uur gestaan waarbij ze het presteerde om 1 leuk nummer per 5 gedraaide nummers te draaien. Lekker bezig jongens.
Degos & Re-Done vs Delete was wel erg genieten. Weer The Endless Path gehoord
Vervolgens E-Force met nog wat onverwachtse plaatjes als This Is Madness en Funky Shit. Dit was wel gewoon nog even een laatste uurtje genieten. Ben om 10 uur lekker naar huis gegaan.
Dan de WC's die werkelijk waar een schande waren. Ik kom daar aan, sta in de pis van andere te wachten om te horen dat ik 2,50 moet betalen contant om naar de wc te mogen. Ik dacht dat ik gek werd. Er was 1 toilet waarbij je werd fijn gedrukt om naar binnen te mogen. Te smerig voor woorden. Nergens stond aangegeven dat je met contant geld de wc moest betalen.
Hoogtepunt was het weerzien van Kees

Ook Wigaard, Jordi en Wianda gezien en even soort van gesproken
Pluspunten
+Sound Rush
+Audiotricz
+Bar personeel, zeer vriendelijk
Minpuntjes
-Heel veel kotsende mensen gezien, lekker midden op het terrein. Ranzig.
-Toilet, schandalig.
-Geluid, heb er nog steeds last van.
-Muntenprijs, 3 euro per muntje.
-Jupiler bier
-Tonnen die van lantaarnpalen afwaaien, wie de fak hangt ze daar op met zulke weersvoorspellingen?