Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zegt dat je het met shazam hebt geprobeerd, heb je hem in een filmpje of mp3'tje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 01:34 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Je zegt dat je het met shazam hebt geprobeerd, heb je hem in een filmpje of mp3'tje?



Dat had ik achteraf beter kunnen doen ja maar wilde liever losgaan wat een gruwelijke plaat... volgende keer film ik het en hoop ik dat het duidelijk is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
Ben al lang op zoek naar een nummer het is volgens mij al redelijk oud.. Frequencerz draaide 'm ongeveer na een half uur... Adaro draaide hem ook in Time out voor natural born killers iemand toevallig nog in zijn gedachten zitten? Haha! Al vaker geprobeerd met shazam maar hij pakt 'm niet... :( En ik weet niet waarom, maar het doet me denken aan een eend als ik het nummer hoor :lol:

The Pitcher - Kick it to the Bone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 22:33 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
brammetjepsv schreef:
Ben al lang op zoek naar een nummer het is volgens mij al redelijk oud.. Frequencerz draaide 'm ongeveer na een half uur... Adaro draaide hem ook in Time out voor natural born killers iemand toevallig nog in zijn gedachten zitten? Haha! Al vaker geprobeerd met shazam maar hij pakt 'm niet... :( En ik weet niet waarom, maar het doet me denken aan een eend als ik het nummer hoor :lol:

The Pitcher - Kick it to the Bone?


Nee eet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
Daveytl schreef:
brammetjepsv schreef:
Ben al lang op zoek naar een nummer het is volgens mij al redelijk oud.. Frequencerz draaide 'm ongeveer na een half uur... Adaro draaide hem ook in Time out voor natural born killers iemand toevallig nog in zijn gedachten zitten? Haha! Al vaker geprobeerd met shazam maar hij pakt 'm niet... :( En ik weet niet waarom, maar het doet me denken aan een eend als ik het nummer hoor :lol:

The Pitcher - Kick it to the Bone?


Nee eet :(


Digital Punk & B-Front - Spectral?
(geen eend, maar wel een pauw) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 09:16 
 
Hardtraxxer

Digital Punk & B-Front - Spectral?
(geen eend, maar wel een pauw) :P[/quote]

Hahaha het klinkt idd als een pauw maar niet die ik bedoel helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D & Zatox - Hectic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed? Maar die heb ik ze allebei nog nooit horen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Pitcher feat Szen - Let it Rain
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylez ft niels geuzenbroek - year of the summer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Frequencerz - Revolution misschien? Die draait Adaro ook vaak. Probeer anders ff hier: algemeen/het-grote-hoe-heet-deze-track-topic-t4587.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gok Octavius Augustus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet Octavius Augustus je aan een eend denken :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:50 
 
Hardtraxx Newbie

The resistance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Doet Octavius Augustus je aan een eend denken :huh: ?

Idd haha. Revolution kan ik me nog enigszins voorstellen door die mid intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spectral komt aardig in de buurt ja :lol:. Maar nee, herhinner het me niet meer wat de Freq zoal gedraaid hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien een beetje offtopic maar in mei komt er een soort van Radical R 'album' release party in Cherry Moon :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Doet Octavius Augustus je aan een eend denken :huh: ?

Idd haha. Revolution kan ik me nog enigszins voorstellen door die mid intro

Die screech in de mid van Octavius Augustus lijkt best op een schelle eend. En dat is een oudere track. En die draaien Frequencerz nu regelmatig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:32 
 
Hardtraxxer

Allemaal niet.... Niet teveel aan die eend denken haha... Het klinkt ok een beetje zoals je vroeger met je mond deed aan het boxje van je telefoon en daar een soort robot tune uit kwam alleen dan minder robotachtig snappen jullje het nog hahaha...
Ik zal hem de volgende keet filmen of opnemen of aan iemand in de zaal vragen ik laathet hier weten welke het uiteindelijk was!

Bedankt iig dames en heren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Misschien een beetje offtopic maar in mei komt er een soort van Radical R 'album' release party in Cherry Moon :woot:

Als ze dit keer de stage een beetje fatsoenlijk regelen (stoor me er nooit aan maar dit zag er erg goedkoop uit) en dan nog net wat meer Nederlanders zien te trekken, dan wordt dat sowieso weer een dik feestje, Cryptology was ook erg geslaagd. (Feest was wel gemaakt door een kleine selectie liefhebbende Belgen en voor de rest Nederlanders :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crypsis - You know
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Pounding Senses?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 14:58 
 
Hardtraxxer

Heb weer wat waar jullie misschien wat aan hebben hahaha.... Digital Punk - Oblivion voor de 2e climax zit zo'n stukje voordat hij begint dat komt in dat nummer ook voor met een hoger toontje... maar dat toontje ervoor is wel hetzelfde melodietje zoals in de climax voor zover het een melodie is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:37 
 
Hardtraxxer

Ja ja jongens ik heb hem gevonden dankzij Richaaard in het reverze topic!
Het was Amnesys - the purest

Toch bedankt voor de suggesties boys!
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten