Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godverdomme. Onze bus vertrok al om 6u, echt kut dat ik Titan moest missen. Wat een heerlijke tracklist om mee af te sluiten. Verder vond ik Luna ook heel goed draaien. Iedereen eigenlijk, ging echt snoei en snoeihard daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu we toch bezig zijn ook nog wat tracks van Adaro z'n set die ik me kan herinneren:

The Beholder & Zany - Fear Reigns Today
Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix)
B-Front - Mysterias
Adaro - The Haunter of the Dark
D-Block & S-te-Fan Ft. High Voltage - Shiverz
Ran-D & Adaro - Under Attack
Adaro & Digital Punk - Natural born killers
Digital Punk - Oblivion
Gunz for Hire - Bolivia
Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
Solutio & The I's - Mistress
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
Solutio & The I's - The Cry
Gunz for Hire - Sorrow
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Merged schreef:
Dacht niet dat het ooit zo geslaagd kon zijn in Cherrymoon, geluid was niet perfect maar heerlijke setjes :)


Edit: zo zag de set van Titan er ongeveer uit (niet in volgorde)
Necropsy, Hour Of The Night, Android, Hardstyle Matters remix, DKOT, Forsaken, Synthgeweld, Syndrome, Exist, Misbegotten, Let The Bodies Hit The Floor, Born To Fight, Trapped remix, Again We Will Rise, The Purest en nog wat hardcore

Hier kan ik het volgende nog aan toevoegen:
Activator - Big Fat Pancake
Slim Shore & B-Front - Chemical
B-Front - Sleepwalker
Degos & Re-Done - Dancing
Project Omega - Prednison Attack
Mad Dog - Here Comes The Madness
Art of Fighters - Oh My Sun

Fucking ziek zeg, alleen jammer dat een heleboel platen niet volledig tot z'n recht kwamen door het geluid.

Beloofd veel voor Inception volgende week :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Nu we toch bezig zijn ook nog wat tracks van Adaro z'n set die ik me kan herinneren:

The Beholder & Zany - Fear Reigns Today
Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix)
B-Front - Mysterias
Adaro - The Haunter of the Dark
D-Block & S-te-Fan Ft. High Voltage - Shiverz
Ran-D & Adaro - Under Attack
Adaro & Digital Punk - Natural born killers
Digital Punk - Oblivion
Gunz for Hire - Bolivia
Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
Solutio & The I's - Mistress
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
Solutio & The I's - The Cry
Gunz for Hire - Sorrow


Sasha F - New System heeft hij ook nog gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een held. Kan niet wachten op z'n set zaterdag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Jonas schreef:
93Wesley93 schreef:
Nu we toch bezig zijn ook nog wat tracks van Adaro z'n set die ik me kan herinneren:

The Beholder & Zany - Fear Reigns Today
Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix)
B-Front - Mysterias
Adaro - The Haunter of the Dark
D-Block & S-te-Fan Ft. High Voltage - Shiverz
Ran-D & Adaro - Under Attack
Adaro & Digital Punk - Natural born killers
Digital Punk - Oblivion
Gunz for Hire - Bolivia
Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
Solutio & The I's - Mistress
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
Solutio & The I's - The Cry
Gunz for Hire - Sorrow


Sasha F - New System heeft hij ook nog gedraaid.


Die draaide Adaro toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar ging het toch over :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:40 
 
Hardtraxx Addict

Ow sorry ik zit helemaal verkeerd te lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, en dat was gelijk de grootste teleurstelling vd avond, dat New System voor zn 2e climax uitgemixt werd :P. Ik kon wel wenen toen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^ Echt! Ik stond daar ok van WAAAAAAT!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Ja, en dat was gelijk de grootste teleurstelling vd avond, dat New System voor zn 2e climax uitgemixt werd :P. Ik kon wel wenen toen xd.

Dit dus.
Hij doet dat de laatste tijd alsmaar :(
Op Bass Academy ergerde ik me er al aan maar nu dus weer :/
Snap niet waarom hij dat doet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, dat is he geniaalste stuk van heel die plaat. En hij deed het echt bij veel te veel platen waar het lekkerste stuk aan het einde zit... Soms had ik ook het idee dat er teveel breaks voorbij kwamen :P. Maar dat kwam denk ik meer omdat ik gewoon geen zin had om stil te staan. Ik wou echt non stop huppelen, wat een energie ik had was ongelofelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Idd, dat is he geniaalste stuk van heel die plaat. En hij deed het echt bij veel te veel platen waar het lekkerste stuk aan het einde zit... Soms had ik ook het idee dat er teveel breaks voorbij kwamen :P. Maar dat kwam denk ik meer omdat ik gewoon geen zin had om stil te staan. Ik wou echt non stop huppelen, wat een energie ik had was ongelofelijk :P

Grootste deel van de set mixte hij inderdaad (te) snel door, maar de platenkeuze was echt top, alles waar ik op hoopte kwam voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 13:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke after :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 15:33 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Daveytl schreef:
En held @ 1:30 in het wit.

Hahah dat doet ie netjes inderdaad.


Dankje jongens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 16:24 
 
Hardtraxxer

Jammer genoeg niet in het land voor dit feestje,
maar voor RR zen album release party in Mei (in cherrymoon) wel :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Sanderrr schreef:
wootum schreef:
Daveytl schreef:
En held @ 1:30 in het wit.

Hahah dat doet ie netjes inderdaad.


Dankje jongens! :)

Haha serious, that's you? Altijd leuk om te zien inderdaad haha, goed bezig.
Aftermovie is inderdaad moddervet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

JVDM schreef:
Haha serious, that's you?


Jup, was al de hele avond op deze track aan het wachten! Wat een knaller is het ook :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind je ook een baasje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 00:03 
 
Hardtraxxer

Ben al lang op zoek naar een nummer het is volgens mij al redelijk oud.. Frequencerz draaide 'm ongeveer na een half uur... Adaro draaide hem ook in Time out voor natural born killers iemand toevallig nog in zijn gedachten zitten? Haha! Al vaker geprobeerd met shazam maar hij pakt 'm niet... :( En ik weet niet waarom, maar het doet me denken aan een eend als ik het nummer hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 00:07 
 

brammetjepsv schreef:
Ben al lang op zoek naar een nummer het is volgens mij al redelijk oud.. Frequencerz draaide 'm ongeveer na een half uur... Adaro draaide hem ook in Time out voor natural born killers iemand toevallig nog in zijn gedachten zitten? Haha! Al vaker geprobeerd met shazam maar hij pakt 'm niet... :( En ik weet niet waarom, maar het doet me denken aan een eend als ik het nummer hoor :lol:


Crypsis & Adaro - Another Shit Track?

Misschien staat die op het Crypsis album bram? Luister je een voor een alle nummers misschien kom je hem dan tegen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
Ben al lang op zoek naar een nummer het is volgens mij al redelijk oud.. Frequencerz draaide 'm ongeveer na een half uur... Adaro draaide hem ook in Time out voor natural born killers iemand toevallig nog in zijn gedachten zitten? Haha! Al vaker geprobeerd met shazam maar hij pakt 'm niet... :( En ik weet niet waarom, maar het doet me denken aan een eend als ik het nummer hoor :lol:

Bedoel je niet toevallig Jack Overdose - Octavius Augustus?

Zie niet echt een gelijkenis met een eend ( xd ), maar die draaide ze wel ongeveer op de helft als plaat die niet zo heel bekend is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 01:21 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
brammetjepsv schreef:
Ben al lang op zoek naar een nummer het is volgens mij al redelijk oud.. Frequencerz draaide 'm ongeveer na een half uur... Adaro draaide hem ook in Time out voor natural born killers iemand toevallig nog in zijn gedachten zitten? Haha! Al vaker geprobeerd met shazam maar hij pakt 'm niet... :( En ik weet niet waarom, maar het doet me denken aan een eend als ik het nummer hoor :lol:


Crypsis & Adaro - Another Shit Track?

Misschien staat die op het Crypsis album bram? Luister je een voor een alle nummers misschien kom je hem dan tegen? :P



Nope ken cryptology album compleet uit me hoofd onderhand die is het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 01:23 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
brammetjepsv schreef:
Ben al lang op zoek naar een nummer het is volgens mij al redelijk oud.. Frequencerz draaide 'm ongeveer na een half uur... Adaro draaide hem ook in Time out voor natural born killers iemand toevallig nog in zijn gedachten zitten? Haha! Al vaker geprobeerd met shazam maar hij pakt 'm niet... :( En ik weet niet waarom, maar het doet me denken aan een eend als ik het nummer hoor :lol:

Bedoel je niet toevallig Jack Overdose - Octavius Augustus?

Zie niet echt een gelijkenis met een eend ( xd ), maar die draaide ze wel ongeveer op de helft als plaat die niet zo heel bekend is. ;)



En nee.. Is ie ook niet, heb hem vaker gehoord op feesten maar kan me niet meer herinneren welke en door wie gedraaid.. iig Frequencerz.. nergens livesets of tracklists te vinden? kan goed dat heel het nummer compleet langs me af is gegaan ofzo ik weet het niet..
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten