Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer:
zaterdag 5 januari 2013
22:00 - 07:00
Cherrymoon Lokeren, België

Prijzen
Voorverkoop: € 17,50
Deurverkoop: € 25,-

Minimumleeftijd
16

Line-up
Adaro
Chain Reaction
District.01
E-Force
Frequencerz
Luna
Radical Redemption
The Machine
Live: Crypsis
MC: Nolz

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Howly Fok :love: :woot:
Thrillogy all over again, de line up toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Het weekend voor de tentamens :x

Even wachten hoe mijn rooster meevalt! Line-up is netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 30 minuten van me huis. :D Goeie kans dat dit het eerste feestje van 2013 wordt voor mij.

Het volk in deze tent zuigt altijd wel ongelooflijk hard, maar met deze line up worden er vast wat meer ekte liefhebberts opgetrommeld. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 19:15 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Op 30 minuten van me huis. :D Goeie kans dat dit het eerste feestje van 2013 wordt voor mij.

Het volk in deze tent zuigt altijd wel ongelooflijk hard, maar met deze line up worden er vast wat meer ekte liefhebberts opgetrommeld. :P


Inderdaad wesley! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 20:18 
 
Hardtraxxer

Sowieso aanwezig ze :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 22:33 
 
Hardtraxxer

Ga ook even kijken of ik aanwezig kan zijn. Die line up. :loving: Als dit half zo vet wordt als Thrillogy is het de reis wel waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:56 
 
Hardtraxxer

Zoiezoo aanwezig! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets zijn geregeld. :D

Thrillogy herbeleven! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter laten ze Luna weer openen met net zo'n heerlijke early set als op Thrillogy. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 01:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Beter laten ze Luna weer openen met net zo'n heerlijke early set als op Thrillogy. :D


Zou leuk zijn :p

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig! 20 min van mijn huis! zou zonde zijn om dit te missen :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:06 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig ^^ Als fotograaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 22:59 
 
Hardtraxxer

Het heeft even wat moeite gekost iemand mee te krijgen maar de busreis is geboekt. Het is alleen nog even afwachten of die gaat rijden. Zo ja dan ben ik aanwezig. Dit moet echt een goddelijke nacht worden. :loving:

Ik gok overigens dat die District.01 gaat openen. Begreep dat dit de resident is van de Cherrymoon dus die zal wel gewoon openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:01 
 
Hardtraxx Addict

22.00-23.00: District.01
23.00-00.00: DJ Luna.
00.00-01.00: E-Force
01.00-02.00: Crypsis live ( special 1 hour live showcase).
02.00-03.00: Chain Reaction.
03.00-04.00: Frequencerz
04.00-05.00: Radical Redemption.
05.00-06.00: Dj Adaro.
06.00-07.00: The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik hier niet bij kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable is zeer mooi :love:

The Machine zal dus een tandje moeten bijsteken, da gaat gwn prachtig worde :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:32 
 
Hardtraxx Elite

Shadee toch niet aanwezig waarschijnlijk door m'n tentamens :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Word waanzinnig =D. The Machine afsluiten, hopelijk komt dat goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje net gehaald. Als hij zo draait als op Trilogy, ben ik er helemaal voor te vinden dat hij aflsuit :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme nu komt The Machine niet :mad:
Hopelijk komen ze met nog iets interessant af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:33 
 
Hardtraxx Addict

Waar haal je dat vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Waar haal je dat vandaan?


The Machine
Because organiser wasnt able to furfill the booking requirements i will not be performing at this event...Thats a shame, i was really looking forward to it ;/ http://www.facebook.com/events/46639208 ... ts&fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet erg meer dat ik hier niet heen ga. :D
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten