Zeker van? Titan vervangtwrote:Niet erg meer dat ik hier niet heen ga.
Grzegorz Crypsis: 'Titan is de vervanger!'
Zeker van? Titan vervangtwrote:Niet erg meer dat ik hier niet heen ga.
Leuke vervangerwrote:Zeker van? Titan vervangtwrote:Niet erg meer dat ik hier niet heen ga.![]()
Grzegorz Crypsis: 'Titan is de vervanger!'
Cherry Moon : Door een geschil tussen ons (de oragnisatie) en het boekingskantoor van de desbetreffende artiest hebben wij besloten alle samenwerking met dit bureau met onmiddelijke ingang stop te zetten.. Dus ook al met deze boeking van The Machine. Echter hebben we voor hem wel een meer dan gepaste vervanger gezorgd.. Meer info de komende uren.. @ Cherry Moon page!wrote:Ik ben wel eens benieuwd wat er dan precies misgelopen is.
Belgen he hahawrote:Cherry Moon :Door een geschil tussen ons (de oragnisatie) en het boekingskantoor van de desbetreffende artiest hebben wij besloten alle samenwerking met dit bureau met onmiddelijke ingang stop te zetten.. Dus ook al met deze boeking van The Machine. Echter hebben we voor hem wel een meer dan gepaste vervanger gezorgd.. Meer info de komende uren.. @ Cherry Moon page!wrote:Ik ben wel eens benieuwd wat er dan precies misgelopen is.
Cherry Moon: tussen ons en The Machine is er niets mis, het is tussen ons en zijn boekingskantoor dat de samenwerking met onmiddelijke ingang is stopgezet.
Moet wel iets goed mis zijn gegaan tussen Chery Moon en het boekingskantoor, dat ze alle samenwerkingen direct stopzetten.
Heel volwassen!wrote:
Belgen he haha
wrote:Heel volwassen!wrote:
Belgen he haha
Rustig jongens! Ze is een vrouw, kan ze zelf ook weinig aan doen.wrote:wrote:Heel volwassen!wrote:
Belgen he haha
wrote: Rustig jongens! Ze is een vrouw, kan ze zelf ook weinig aan doen.
Hahah dat doet ie netjes inderdaad.wrote:En held @ 1:30 in het wit.
Godallejezuswrote:
Edit: zo zag de set van Titan er ongeveer uit (niet in volgorde)
Necropsy, Hour Of The Night, Android, Hardstyle Matters remix, DKOT, Forsaken, Synthgeweld, Syndrome, Exist, Misbegotten, Let The Bodies Hit The Floor, Born To Fight, Trapped remix, Again We Will Rise, The Purest en nog wat hardcore
Hier kan ik het volgende nog aan toevoegen:wrote:Dacht niet dat het ooit zo geslaagd kon zijn in Cherrymoon, geluid was niet perfect maar heerlijke setjes
Edit: zo zag de set van Titan er ongeveer uit (niet in volgorde)
Necropsy, Hour Of The Night, Android, Hardstyle Matters remix, DKOT, Forsaken, Synthgeweld, Syndrome, Exist, Misbegotten, Let The Bodies Hit The Floor, Born To Fight, Trapped remix, Again We Will Rise, The Purest en nog wat hardcore