Dacht niet dat het ooit zo geslaagd kon zijn in Cherrymoon, geluid was niet perfect maar heerlijke setjes

Niet te druk niet te leeg, setjes van E-Force, Crypsis en Luna waren erg lekker en in het algemeen waren ze allemaal wel goed
En dan Titan die verdient echt een medaille wat een set!!

Edit: zo zag de set van Titan er ongeveer uit (niet in volgorde)
Necropsy, Hour Of The Night, Android, Hardstyle Matters remix, DKOT, Forsaken, Synthgeweld, Syndrome, Exist, Misbegotten, Let The Bodies Hit The Floor, Born To Fight, Trapped remix, Again We Will Rise, The Purest en nog wat hardcore