Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Niet erg meer dat ik hier niet heen ga. :D


Zeker van? Titan vervangt :woot:

Grzegorz Crypsis: 'Titan is de vervanger!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 15:30 
 
Hardtraxx Addict

Nondeju, wat vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Merged schreef:
Nando schreef:
Niet erg meer dat ik hier niet heen ga. :D


Zeker van? Titan vervangt :woot:

Grzegorz Crypsis: 'Titan is de vervanger!'


Leuke vervanger :) Wel doodzonde dat The Machine er toch niet staat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben wel eens benieuwd wat er dan precies misgelopen is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Ik ben wel eens benieuwd wat er dan precies misgelopen is. :)


Cherry Moon : Door een geschil tussen ons (de oragnisatie) en het boekingskantoor van de desbetreffende artiest hebben wij besloten alle samenwerking met dit bureau met onmiddelijke ingang stop te zetten.. Dus ook al met deze boeking van The Machine. Echter hebben we voor hem wel een meer dan gepaste vervanger gezorgd.. Meer info de komende uren.. @ Cherry Moon page!

Cherry Moon: tussen ons en The Machine is er niets mis, het is tussen ons en zijn boekingskantoor dat de samenwerking met onmiddelijke ingang is stopgezet.

Moet wel iets goed mis zijn gegaan tussen Chery Moon en het boekingskantoor, dat ze alle samenwerkingen direct stopzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet dat Titan de vervanger is, ik ben er morgen bij in ieder geval!

Is maar een half uur rijden, en zo'n line up in de buurt hier maak ik nooit meer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:57 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Deenite schreef:
Ik ben wel eens benieuwd wat er dan precies misgelopen is. :)


Cherry Moon :Door een geschil tussen ons (de oragnisatie) en het boekingskantoor van de desbetreffende artiest hebben wij besloten alle samenwerking met dit bureau met onmiddelijke ingang stop te zetten.. Dus ook al met deze boeking van The Machine. Echter hebben we voor hem wel een meer dan gepaste vervanger gezorgd.. Meer info de komende uren.. @ Cherry Moon page!

Cherry Moon: tussen ons en The Machine is er niets mis, het is tussen ons en zijn boekingskantoor dat de samenwerking met onmiddelijke ingang is stopgezet.

Moet wel iets goed mis zijn gegaan tussen Chery Moon en het boekingskantoor, dat ze alle samenwerkingen direct stopzetten.


Belgen he haha :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:

Belgen he haha :yawn:


Heel volwassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Onthafloorx schreef:

Belgen he haha :yawn:


Heel volwassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Jonas schreef:
Onthafloorx schreef:

Belgen he haha :yawn:


Heel volwassen!

Rustig jongens! Ze is een vrouw, kan ze zelf ook weinig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Rustig jongens! Ze is een vrouw, kan ze zelf ook weinig aan doen.


Blame it on the red flag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot straks jong en lui.

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En.........hoe was het jongens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geniaal :woot:

Geluid was niet top, maar de sfeer en setjes waren zeer goed. Veel liefhebbers en niet veel van het gewoonlijke kutvolk van Cherry Moon :)
Titan brak zoals gewoonlijk weer de tent af :p
Ik heb de tracklist bijgehouden, ik zet hem hier zo dadelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:48 
 
Hardtraxx Addict

Ging er goed op gister, nondeju :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus dit was zo vet! Trillogy 0.2 maar dan iets kleiners :P.
Alle setjes waren behoorlijk afwisselend en snoeihard :thumbsup:.

Wij waren pas om 10uur in ons dorp. Kut verbinding met trein. Helemaal gesloopt en morgen terug beginnen werken, dat zal wat worden xd.

Geniaal ook al dat hardtraxx volk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg goed te doen, heb het goed naar me zin gehad.

Veel dikke sets gehoord, artiesten waarvan ik vooraf dacht dat ze beetje tegen konden vallen hebben me echt erg verbaasd, Chain Reaction is hier het grootste voorbeeld van, wat een set zeg!

Adaro zijn platenkeuze was ook fenomenaal, zo geweldig aangepast aan de avond. Openen met Fear Reigns Today is gewoon genialiteit. Alleen moet ie niet z'n halve set na de eerste climax al meteen gaan uitmixen, dat stoorde af en toe best wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dacht niet dat het ooit zo geslaagd kon zijn in Cherrymoon, geluid was niet perfect maar heerlijke setjes :)
Niet te druk niet te leeg, setjes van E-Force, Crypsis en Luna waren erg lekker en in het algemeen waren ze allemaal wel goed :thumbsup:
En dan Titan die verdient echt een medaille wat een set!! :worship: :worship: :worship:

Edit: zo zag de set van Titan er ongeveer uit (niet in volgorde)
Necropsy, Hour Of The Night, Android, Hardstyle Matters remix, DKOT, Forsaken, Synthgeweld, Syndrome, Exist, Misbegotten, Let The Bodies Hit The Floor, Born To Fight, Trapped remix, Again We Will Rise, The Purest en nog wat hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een karige booth :lol:

En held @ 1:30 in het wit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Ja booth was erg karig, maar wel erg gezellig. Muzikaal weer top setje, vooral die van Adaro was echt weer smullen, wat was die laatste hardcore plaat(en) ook alweer die hij draaide? Verder Tja Titan..ik heb hardcore setjes op Thunderdome gehoord die in het niets vallen vergeleken met die set van hem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
En held @ 1:30 in het wit.

Hahah dat doet ie netjes inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Merged schreef:

Edit: zo zag de set van Titan er ongeveer uit (niet in volgorde)
Necropsy, Hour Of The Night, Android, Hardstyle Matters remix, DKOT, Forsaken, Synthgeweld, Syndrome, Exist, Misbegotten, Let The Bodies Hit The Floor, Born To Fight, Trapped remix, Again We Will Rise, The Purest en nog wat hardcore

Godallejezus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merged schreef:
Dacht niet dat het ooit zo geslaagd kon zijn in Cherrymoon, geluid was niet perfect maar heerlijke setjes :)


Edit: zo zag de set van Titan er ongeveer uit (niet in volgorde)
Necropsy, Hour Of The Night, Android, Hardstyle Matters remix, DKOT, Forsaken, Synthgeweld, Syndrome, Exist, Misbegotten, Let The Bodies Hit The Floor, Born To Fight, Trapped remix, Again We Will Rise, The Purest en nog wat hardcore

Hier kan ik het volgende nog aan toevoegen:
Activator - Big Fat Pancake
Slim Shore & B-Front - Chemical
B-Front - Sleepwalker
Degos & Re-Done - Dancing
Project Omega - Prednison Attack
Mad Dog - Here Comes The Madness
Art of Fighters - Oh My Sun

Fucking ziek zeg, alleen jammer dat een heleboel platen niet volledig tot z'n recht kwamen door het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit die tracklist :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten