Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
pim0412 schreef:
_theon_ schreef:
Een naaistreek, maar slim. Ze hebben nu nog wat geld van gekochte kaartjes gekregen.

Zo werkt dat niet hoor. Bij failissement mogen de partijen die betrokken zijn als schuldeisers nog halen wat er te halen valt, en wat op is, is op en wordt daarna kwijtgescholden. LYM wordt zelf echt niet beter van die paar extra kaarten die ze verkocht hebben.

In de praktijk werkt nog wel eens anders. Een faillissement zie je aankomen, dus waarschijnlijk was het klaar of CRAFT nou wel of niet door gaat. Ik wil LYM wel het voordeel van de twijfel geven wat betreft de intentie, maar ik neem aan omdat het noodzakelijk wordt afgeblazen, dat er zoveel mogelijk in eigen zak is gestoken.

Nou, daar geloof ik toch weinig van. :P Al komt het natuurlijk wel voor, maar dan moet je echt weinig snappen van bedrijfsvoering. Mocht er namelijk bij faillissement ontdekt worden dat je bedrijfsvermogen moedwillig in eigen zak hebt gestoken, dan valt dit onder onbehoorlijk bestuur en kan je zelfs op je privé vermogen aansprakelijk gesteld worden. Als je een beetje slim bent als BV/NV doe je dit dus vooral niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
MelvinFR schreef:
Busreis richting CRAFT is nog steeds een optie mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
http://www.craft-festival.nl/tickets/

Er worden geen tickets meer verkocht :x

Was gisteren al. Het begon allemaal toen mensen die een ticket hadden gekocht bericht kregen dat het ticket geannuleerd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is nog altijd een verschil tussen een faillissement aanvragen en een faillissement worden uitgesproken he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
klapstoel schreef:
http://www.craft-festival.nl/tickets/

Er worden geen tickets meer verkocht :x

Was gisteren al. Het begon allemaal toen mensen die een ticket hadden gekocht bericht kregen dat het ticket geannuleerd was.


Ik was even op de website aan het kijken, ik zie het pas net. Niks gezegd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Busreis richting CRAFT is nog steeds een optie mensen!


Lekker een dagje in het mooie Geestmerambacht wandelen met wat hardtraxxers lijkt me top! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
Er is nog altijd een verschil tussen een faillissement aanvragen en een faillissement worden uitgesproken he ;)

Ik ken niet veel voorbeelden waarin de rechter niet mee ging. Maar correct me if I'm wrong. Ben wel benieuwd of dat veel voorkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Blear schreef:
Er is nog altijd een verschil tussen een faillissement aanvragen en een faillissement worden uitgesproken he ;)

Ik ken niet veel voorbeelden waarin de rechter niet mee ging. Maar correct me if I'm wrong. Ben wel benieuwd of dat veel voorkomt.


Ik doel op de afhandeling. Zit een verschil in qua curatelen, en belastingtechnisch. Dus ook met het wel of niet maken van een doorstart onder een andere naam, het verkopen van namen/concepten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
RTM93 schreef:
Blear schreef:
Er is nog altijd een verschil tussen een faillissement aanvragen en een faillissement worden uitgesproken he ;)

Ik ken niet veel voorbeelden waarin de rechter niet mee ging. Maar correct me if I'm wrong. Ben wel benieuwd of dat veel voorkomt.


Ik doel op de afhandeling. Zit een verschil in qua curatelen, en belastingtechnisch. Dus ook met het wel of niet maken van een doorstart onder een andere naam, het verkopen van namen/concepten etc.

Dat klopt. Winstgevend onderdelen kunnen doorstart maken, dan wel door andere organisaties opgekocht worden. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er een onderdeel als LYM winstgevend is.

Er zijn maar weinig organisaties die echt winstgevend zijn en al helemaal als ze zo jong zijn.


@klapstoel

Dit kreeg ik van een vriendin gisteren dus al door :
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:14 
 
Hardtraxx Elite

Verbaas me er echt over hoe onprofessioneel andere organisaties zijn in het (nu al) naar buiten brengen van het nieuws. Pagina's als Guestzone etc. vindt dat echt niet kunnen..

Of een artikel zoals dit: http://www.partyenfestival.nl/lose-your ... craft-aan/

Daarnaast zou het beter zijn als LYM snel met een statement komt, maar snap dat daar waarschijnlijk goed over nagedacht moet worden of dat er achter de schermen nog dingen eerst geregeld moeten worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon wachten op een officieel bericht. Vind dit ook niet netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Verbaas me er echt over hoe onprofessioneel andere organisaties zijn in het (nu al) naar buiten brengen van het nieuws. Pagina's als Guestzone etc. vindt dat echt niet kunnen..

Of een artikel zoals dit: http://www.partyenfestival.nl/lose-your ... craft-aan/

Daarnaast zou het beter zijn als LYM snel met een statement komt, maar snap dat daar waarschijnlijk goed over nagedacht moet worden of dat er achter de schermen nog dingen eerst geregeld moeten worden..


Het bewijst maar weer wat voor slechte organisatie het is. Je brengt een mail naar buiten naar je relaties en vervolgens kom je niet eens binnen één dag met een statement. Je weet toch dat zoiets binnen no time lekt? Er is wederom (zoals eigenlijk met alles rondom LYM), gewoon niet overnagedacht. Je moet gewoon iedereen een paar stappen voor zijn, maar de geschiedenis heeft geleerd dat ze daar altijd 5 stappen achter lopen.

Jammer van een concept als Tijdmachine, maar ik zie andere organisaties het prima overnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rowanbass schreef:
Jammer van een concept als Tijdmachine, maar ik zie andere organisaties het prima overnemen.

Heb zoiets volgens mij wel eens vaker ergens gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Verbaas me er echt over hoe onprofessioneel andere organisaties zijn in het (nu al) naar buiten brengen van het nieuws. Pagina's als Guestzone etc. vindt dat echt niet kunnen..

Of een artikel zoals dit: http://www.partyenfestival.nl/lose-your ... craft-aan/

Daarnaast zou het beter zijn als LYM snel met een statement komt, maar snap dat daar waarschijnlijk goed over nagedacht moet worden of dat er achter de schermen nog dingen eerst geregeld moeten worden..

Dit kwam puur omdat die pagina van wenzel erover schreef.

Dit bewijst op een pijnlijke manier hoe al die 'populaire' blog pagina's werken. Kopiëren en de bron en waarheid boeit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rowanbass schreef:
Jammer van een concept als Tijdmachine, maar ik zie andere organisaties het prima overnemen.

Heb zoiets volgens mij wel eens vaker ergens gezien


Constructieve bijdrage, bedankt! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Er zijn maar weinig organisaties die echt winstgevend zijn en al helemaal als ze zo jong zijn.


Maar wat is een jonge organisatie? Lym geeft al sinds 2010 feesten (toen nog klein in de kdanz), na 7 jaar mag je heus wel wat verwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:26 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Rowanbass schreef:
Jammer van een concept als Tijdmachine, maar ik zie andere organisaties het prima overnemen.

Heb zoiets volgens mij wel eens vaker ergens gezien


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dien schreef:
Op Facebook staan er 14.000 mensen op aanwezig... hoe kan de kaartverkoop nou niet goed lopen?


Omdat je geen kaartje hoeft te kopen om op "aanwezig" te klikken

Hoop wel dat ze vandaag met informatie komen, anders gaat het voor veel mensen van "sneu vinden" naar pure irritatie denk ik...


Dat begrijp ik maar zegt wel dat er veel animo voor is imo.... zie dat wel eens anders bij festivals
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanbass schreef:

Het bewijst maar weer wat voor slechte organisatie het is. Je brengt een mail naar buiten naar je relaties en vervolgens kom je niet eens binnen één dag met een statement. Je weet toch dat zoiets binnen no time lekt? Er is wederom (zoals eigenlijk met alles rondom LYM), gewoon niet overnagedacht. Je moet gewoon iedereen een paar stappen voor zijn, maar de geschiedenis heeft geleerd dat ze daar altijd 5 stappen achter lopen.


Dit bewijst hoeveel verstand jij hebt van zulke gebeurtenissen. Bepaalde dingen mogen helemaal niet worden gedeeld, bij grofweg 75% van de faillissements gevallen geeft men helemaal 0,0 informatie weg, laat staan over de procedure of verdere toekomstplannen. Is namelijk allemaal schadelijk bij het vervolg van de afhandeling van het faillissement. Zo kunnen schuldeisers meer eisen als ze ook maar ergens merken dat er een doorstart aan de orde zou zijn etc. Kallum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Rowanbass schreef:

Het bewijst maar weer wat voor slechte organisatie het is. Je brengt een mail naar buiten naar je relaties en vervolgens kom je niet eens binnen één dag met een statement. Je weet toch dat zoiets binnen no time lekt? Er is wederom (zoals eigenlijk met alles rondom LYM), gewoon niet overnagedacht. Je moet gewoon iedereen een paar stappen voor zijn, maar de geschiedenis heeft geleerd dat ze daar altijd 5 stappen achter lopen.


Dit bewijst hoeveel verstand jij hebt van zulke gebeurtenissen. Bepaalde dingen mogen helemaal niet worden gedeeld, bij grofweg 75% van de faillissements gevallen geeft men helemaal 0,0 informatie weg, laat staan over de procedure of verdere toekomstplannen. Is namelijk allemaal schadelijk bij het vervolg van de afhandeling van het faillissement. Zo kunnen schuldeisers meer eisen als ze ook maar ergens merken dat er een doorstart aan de orde zou zijn etc. Kallum.


Een organisatie die binnen anderhalve maand een festival organiseert waar duizenden eventuele gedupeerden uit kunnen volgen is geen standaard geval. Onrust is het laatste wat jij je eventuele bezoekers wilt aan doen. Ik heb het helemaal niet over een doorstart of andere plannen. Het gaat puur om een reactie/statement. Dit is allemaal mogelijk en past prima binnen de kaders. Als je moet wachten tot alles is afgehandeld ben je een paar maanden verder en is CRAFT al geweest;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Craft is/was al over twee weken... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticketswap loopt mooi door volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had hier best godverdomme zin in godverdomme. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ticketswap loopt mooi door volgens mij


Het is inmiddels niet meer mogelijk om kaarten te koop aan te bieden. Zal dus geen aanbod meer bij komen. Zou het mooi vinden als het doorgaat terwijl mensen voor 20 piek hun kaartje verkocht hebben :lol:

Overigens:
yannickvk schreef:
Ik had hier best godverdomme zin in godverdomme. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keek net even in de discussie in het evenement, stonden behoorlijk wat ticketswap linkjes en boze reacties :x
Maar wel logisch dat ze niet meer te verkopen zijn dan.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten