Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
Voor zover ik weet was die loopbrug (en andere dingen) opgelegd door de gemeente, en die zaken hebben er juist voor een negatieve ervaring hebben gezorgd. AFAIK is dat de reden dat ze naar een andere locatie zouden verhuizen.. Om van deze negatieve punten af te zijn en er een betere ervaring van te maken.


DGTL afgelopen weekend heeft ook altijd een loopbrug op NDSM, en daar gaat het wel allemaal prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
RoyAPO schreef:
Waarom zou de organisatie van craft tot voor kort volop bezig zijn met het promoten van het festival en dan opeens maar een faillissement aanvragen?

Een naaistreek, maar slim. Ze hebben nu nog wat geld van gekochte kaartjes gekregen.

Zo werkt dat niet hoor. Bij failissement mogen de partijen die betrokken zijn als schuldeisers nog halen wat er te halen valt, en wat op is, is op en wordt daarna kwijtgescholden. LYM wordt zelf echt niet beter van die paar extra kaarten die ze verkocht hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Facebookpost die in het WJD topic stond is inmiddels verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Die Facebookpost die in het WJD topic stond is inmiddels verwijderd

Smakelozer heb ik het dan ook zelden gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
_theon_ schreef:
RoyAPO schreef:
Waarom zou de organisatie van craft tot voor kort volop bezig zijn met het promoten van het festival en dan opeens maar een faillissement aanvragen?

Een naaistreek, maar slim. Ze hebben nu nog wat geld van gekochte kaartjes gekregen.

Zo werkt dat niet hoor. Bij failissement mogen de partijen die betrokken zijn als schuldeisers nog halen wat er te halen valt, en wat op is, is op en wordt daarna kwijtgescholden. LYM wordt zelf echt niet beter van die paar extra kaarten die ze verkocht hebben.

Met wat mazzel hadden ze de grens om craft door te laten gaan gehaald en 13 banen kunnen behouden. Zou belachelijk zijn geweest als ze het eerder hadden opgegeven dan strict noodzakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Vergeet niet dat Damaris vorig jaar ook al werd afgeblazen door de tegenvallende cijfers

Het zit 13BV gewoon niet mee.

Wenzel als je mee leest het was smaakloos man, je vergat denk ik even wat voor bereik je pagina heeft. Je stukje was puur gebaseerd op info van hier en die info (hoe waarschijnlijk ook) is nog niet 100% zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Cant Repay A Fucking Thing


Dit. Als je helemaal uitpakt met de line-up vind ik het niet zo gek dat je vrij weinig geld overhoudt, om het zo maar even te noemen. Bovendien hielp de locatie ook niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Veel mensen, ik spreek dan namens mezelf, maar denk ik ook namens half Nederland, feesten op Bevrijdingsdag


Bevrijdingsdag is dit jaar geen officiele feestdag (in 2020 pas weer), dus meer dan genoeg mensen, waaronder ik, die 5 mei gewoon moeten werken. Er zijn 5 mei geen noemenswaardige festivals, die het voor mij aantrekkelijk maken om er zelf een vrije dag voor te vragen. Ik was dus wel blij met deze datum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
pim0412 schreef:
_theon_ schreef:
Een naaistreek, maar slim. Ze hebben nu nog wat geld van gekochte kaartjes gekregen.

Zo werkt dat niet hoor. Bij failissement mogen de partijen die betrokken zijn als schuldeisers nog halen wat er te halen valt, en wat op is, is op en wordt daarna kwijtgescholden. LYM wordt zelf echt niet beter van die paar extra kaarten die ze verkocht hebben.

Met wat mazzel hadden ze de grens om craft door te laten gaan gehaald en 13 banen kunnen behouden. Zou belachelijk zijn geweest als ze het eerder hadden opgegeven dan strict noodzakelijk.

Tsja, maar het zou dan echt om een paar honderd euro, of heel misschien enkele duizenden gaan. Als je zo dicht aan het randje zit als organisatie met financiën is er echt wel wat mis. Je zou denken dat zulke organisaties toch wel een beetje eigen vermogen hebben opgebouwd, zeker voor mogelijke tegenslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vergeet niet dat Damaris vorig jaar ook al werd afgeblazen door de tegenvallende cijfers

Het zit 13BV gewoon niet mee.

Wenzel als je mee leest het was smaakloos man, je vergat denk ik even wat voor bereik je pagina heeft. Je stukje was puur gebaseerd op info van hier en die info (hoe waarschijnlijk ook) is nog niet 100% zeker.


Was echt niet de bedoeling om lijkje te pikken zoals ik al in het wist je dat topic zei. Craft is omgevallen en 99% van de mensen lezen geen hardtraxx of partyflock, zij weten dit niet... die lezen alleen hard news of alive at night en die zeggen daar toch niets over. Het stukje was om die mensen te informeren, wellicht was het beter om te wachten op een officiële verklaring omdat het idd nog niet 100% zeker is. Hoe dan ook, we gaan het horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vergeet niet dat Damaris vorig jaar ook al werd afgeblazen door de tegenvallende cijfers

Het zit 13BV gewoon niet mee.


Ook hebben ze die editie van reckless moeten afblazen, tijdmachine in klokgebouw was ook niet op en top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die hardstyle 9gag pagina zich nou gewoon bezig blijft houden met flauwe memes voor 13 jarigen in het vervolg... is er niks aan de hand.

Lekker een jonge sympathieke organisatie natrappen die waarschijnlijk zelf ook nog wat te verwerken hebben, logisch dat hardnews of welke site dan ook zich er nog niet over uitlaat, dit moet gewoon kloppen als je zoiets claimt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Was echt niet de bedoeling om lijkje te pikken zoals ik al in het wist je dat topic zei. Craft is omgevallen en 99% van de mensen lezen geen hardtraxx of partyflock, zij weten dit niet... die lezen alleen hard news of alive at night en die zeggen daar toch niets over. Het stukje was om die mensen te informeren, wellicht was het beter om te wachten op een officiële verklaring omdat het idd nog niet 100% zeker is. Hoe dan ook, we gaan het horen.



Hoezo informeren, op basis van welke informatie vind je dat je andere moet informeren?

Er is alleen een mail die hier op het forum gezet werd met 0 authenticatie.

Is het waarschijnlijk: Ja, is het bewezen en waar: Nee

Hoe kom jij er dan bij om zoveel onrust bij andere te zaaien door dit zo op je FB pagina te zetten?

LYM zal nu overspoelt worden door boze mensen die hun geld terug willen terwijl ze mogelijk zelf nog bezig zijn met deze klap, ze zullen nog weinig antwoorden hebben maar wel al die mensen op hun dak

Mensen informeer je met data die klopt, wat jij doet is roddelen en paniek zaaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:28 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
STVK schreef:
Veel mensen, ik spreek dan namens mezelf, maar denk ik ook namens half Nederland, feesten op Bevrijdingsdag


Bevrijdingsdag is dit jaar geen officiele feestdag (in 2020 pas weer), dus meer dan genoeg mensen, waaronder ik, die 5 mei gewoon moeten werken. Er zijn 5 mei geen noemenswaardige festivals, die het voor mij aantrekkelijk maken om er zelf een vrije dag voor te vragen. Ik was dus wel blij met deze datum.

Idd. Voor de mensen die werken zoals ik is bevrijdingsdag niet boeiend. Ik ben toevallig vrij maar ben de enige en ga niet in mijn eentje ergens heen. Ten tweede op dat festival in Zwolle na is er om echt weinig boeiends volgens mij als je van hardere stijlen houd. Ik kan in elk geval niets vinden. En Zwolle is voor mij echt te ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koen schreef:
ErikZ schreef:
Vergeet niet dat Damaris vorig jaar ook al werd afgeblazen door de tegenvallende cijfers

Het zit 13BV gewoon niet mee.


Ook hebben ze die editie van reckless moeten afblazen, tijdmachine in klokgebouw was ook niet op en top.

Prima gevuld tho. Meer bezoekers dan de capaciteit van de HMH. En top line-up. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even voor de mensen die continue CRAFT festival blijven aandragen als voornamelijke zakkenklopper: Het gaat om 13BV, overkoepelende organisatie waaronder CRAFT en DTM zitten. Hoeft dus niet DIRECT iets met CRAFT te maken te hebben, als wel met een van de overige evenementen/samenhangende evenementen.

Mocht dat bericht wat hier ook gedeeld is waar zijn, lijkt het mij een "verlaat het schip voor het zinkt" actie, en zijn ze voor een gedwongen faillissement uit de handel gestapt. Logisch, met een mogelijk oog op de toekomst bied dat perspectief om een of andere doorstart te maken met bijv. leningen, hypotheken, samenwerkingen etc. (hoe; geen idee).

Daarnaast, vanuit organisatorisch oogpunt weet ik (en dat kan iedereen bedenken die even nadenkt) dat een periode richting nieuwe stufi een vrij kansloze periode is qua verkoop. De doelgroep voor zo'n feest ligt toch veelal in de studententijd, waardoor men wel even wacht met dat kaartje. Mocht het dus allemaal vanuit CRAFT komen en aan CRAFT liggen, hadden ze echt nog wel aankomende maandag/dinsdag/woensdag afgewacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Koen schreef:
ErikZ schreef:
Vergeet niet dat Damaris vorig jaar ook al werd afgeblazen door de tegenvallende cijfers

Het zit 13BV gewoon niet mee.


Ook hebben ze die editie van reckless moeten afblazen, tijdmachine in klokgebouw was ook niet op en top.

Prima gevuld tho. Meer bezoekers dan de capaciteit van de HMH.


Prima gevuld? 1/4 coone zal was leeg, de main zat niet vol en de early was al helemaal dramatisch..

Het zou wel rendabel geweest zijn, anders hadden ze het ook niet door laten gaan waarschijnlijk, maar lym laat al jaren overal steken vallen. In mijn ogen een gevalletje; te mooi/groot willen doen, terwijl het helemaal niet zo gaat. Anders heb je B2S & Q-Dance ook niet nodig bij bepaalde events..


Edit: Ik zou het overigens wel erg jammer vinden als Tijdmachine ermee stopt, wat in mijn ogen het enige goede van LYM was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
_theon_ schreef:
RoyAPO schreef:
Waarom zou de organisatie van craft tot voor kort volop bezig zijn met het promoten van het festival en dan opeens maar een faillissement aanvragen?

Een naaistreek, maar slim. Ze hebben nu nog wat geld van gekochte kaartjes gekregen.

Zo werkt dat niet hoor. Bij failissement mogen de partijen die betrokken zijn als schuldeisers nog halen wat er te halen valt, en wat op is, is op en wordt daarna kwijtgescholden. LYM wordt zelf echt niet beter van die paar extra kaarten die ze verkocht hebben.

In de praktijk werkt nog wel eens anders. Een faillissement zie je aankomen, dus waarschijnlijk was het klaar of CRAFT nou wel of niet door gaat. Ik wil LYM wel het voordeel van de twijfel geven wat betreft de intentie, maar ik neem aan omdat het noodzakelijk wordt afgeblazen, dat er zoveel mogelijk in eigen zak is gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Ik wil LYM wel het voordeel van de twijfel geven wat betreft de intentie, maar ik neem aan omdat het noodzakelijk wordt afgeblazen, dat er zoveel mogelijk in eigen zak is gestoken.


:lol: Wat een boel onzin in 1 zin zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Laten we niet vergeten dat als dit nieuws niet waar zou zijn, en je hier al na gevraagd wordt als organisatie zijnde of je faillissement hebt aangevraagd, dan zou je er alles aan doen om dit zo snel mogelijk de kop in te drukken.

Bovendien zijn tickets toch echt geannuleerd, daar moet je dan ook een verklaring over afgeven.


Ik vergelijk deze situatie van afuture.nl. Daar kon je zo in eens ook niks meer afrekenen, en was van de een op de andere dag het kantoor leeg en hoorde je niks meer. Uit een interne mail die naar buiten kwam bleek dat faillissement is aangevraagd. De mail die naar buiten kwam was ook gericht aan leveranciers. Opvallend aantal overeenkomsten. Hopenlijk kunnen bepaalde winstgevende evenementen doorgaan in de toekomst als dit allemaal klopt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:45 
 
Hardtraxxer

Website van 13 BV is ook weg / niet bereikbaar. http://13.nl/
Hoop dat het allemaal meevalt, anders wel echt heel erg zuur van LYM / 13.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
_theon_ schreef:
Ik wil LYM wel het voordeel van de twijfel geven wat betreft de intentie, maar ik neem aan omdat het noodzakelijk wordt afgeblazen, dat er zoveel mogelijk in eigen zak is gestoken.


:lol: Wat een boel onzin in 1 zin zeg

Misschien wat onhandig geformuleerd maar ik bedoel dus te zeggen dat LYM (natuurlijk) niet het eigen festival/bedrijf failliet laat gaan om zo winst van de kaartjes over te houden. Maar door wat extra kaarten te verkopen dammen ze zo wel de persoonlijke schade in (al dan niet intentioneel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De organisator zit daarentegen ook op de pagina op Fb. Als het niet waar is en er wordt zoiets geschreven wordt druk je dit gelijk toch gelijk de kop in. Kan mij niet wijsmaken dat er dan niet gelijk gereageerd wordt. Dus er moet wel iets gaande zijn lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.craft-festival.nl/tickets/

Er worden geen tickets meer verkocht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Busreis richting CRAFT is nog steeds een optie mensen!
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten