Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Headhunterz confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 22:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Headhunterz confirmed

Crafteren bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 22:40 
 
Hardtraxxer

EscapeReality schreef:

Het zou mij niks de verbazen gezien de locatie en reputatie van LYM. Of het echt geannuleerd is zullen we op zijn LYM's waarschijnlijk pas over een week of 2 te horen krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Bij een vriendin is het ticket ook geannuleerd. Dus vermoed dat er iets speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
TiMOTHYb schreef:
Headhunterz confirmed

Crafteren bij jou?

Kom maar doorrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 22:45 
 
Hardtraxxer

EscapeReality schreef:


Dit zou mij eerlijk gezegd niks verbazen. Na de teleurstellende regeneditie van 2015 (welliswaar kon de organisatie hier niks aan doen) en de teleurstellende editie van vorig jaar vind ik het niet heel gek dat dit festival niet meer heel hard loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 22:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
EscapeReality schreef:


Dit zou mij eerlijk gezegd niks verbazen. Na de teleurstellende regeneditie van 2015 (welliswaar kon de organisatie hier niks aan doen) en de teleurstellende editie van vorig jaar vind ik het niet heel gek dat dit festival niet meer heel hard loopt.

Even afwachten of het daadwerkelijk zo is, maar ik denk dat de locatie ook niet echt meegeholpen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop niet dat dit waar is. Vind de line-up echt heel erg tof en is een thuisfeestje voor mij. Zou flink balen zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 22:52 
 
Hardtraxxer

Als ik ingelogd ben op facebook wordt het evenement niet geladen, maar als ik uitgelogd ben wel. Gecheckt op verschillende browsers :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Als ik ingelogd ben op facebook wordt het evenement niet geladen, maar als ik uitgelogd ben wel. Gecheckt op verschillende browsers :huh:


Bij mij doet hij het gewoon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:06 
 
Hardtraxxer

Wat een ongelofelijke organisatie is het toch, met elk evenement gebeurd er wel weer iets en de communicatie is belabberd slecht. Ik kan het niet meer serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:06 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ShatterDJ schreef:
Als ik ingelogd ben op facebook wordt het evenement niet geladen, maar als ik uitgelogd ben wel. Gecheckt op verschillende browsers :huh:


Bij mij doet hij het gewoon...

Hmm raar dan :huh:
Ik krijg als ik ingelogd telkens een http 500 error
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal toch niet waar zijn? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Wat een ongelofelijke organisatie is het toch, met elk evenement gebeurd er wel weer iets en de communicatie is belabberd slecht. Ik kan het niet meer serieus nemen.


Blijft inderdaad een beetje discutabel... Terwijl ze niet eens zulke slechte evenementen neerzetten. Craft nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen, maar de tijdmachines waren altijd dik in orde. Ik denk dat er gewoon een storing is op die ticketsite en dat het allemaal best wel meevalt. En anders... Toch best jammer. Want wilde hier misschien wel heen... Dag erna wel een hardloop wedstrijd. Dus even dikke twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Partofthehard schreef:
Wat een ongelofelijke organisatie is het toch, met elk evenement gebeurd er wel weer iets en de communicatie is belabberd slecht. Ik kan het niet meer serieus nemen.


Blijft inderdaad een beetje discutabel... Terwijl ze niet eens zulke slechte evenementen neerzetten. Craft nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen, maar de tijdmachines waren altijd dik in orde. Ik denk dat er gewoon een storing is op die ticketsite en dat het allemaal best wel meevalt. En anders... Toch best jammer. Want wilde hier misschien wel heen... Dag erna wel een hardloop wedstrijd. Dus even dikke twijfel.

Denk dat als je het bericht krijgt dat je tickets geannuleerd zijn je niet van een storing kan spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hekzitter schreef:
Partofthehard schreef:
Wat een ongelofelijke organisatie is het toch, met elk evenement gebeurd er wel weer iets en de communicatie is belabberd slecht. Ik kan het niet meer serieus nemen.


Blijft inderdaad een beetje discutabel... Terwijl ze niet eens zulke slechte evenementen neerzetten. Craft nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen, maar de tijdmachines waren altijd dik in orde. Ik denk dat er gewoon een storing is op die ticketsite en dat het allemaal best wel meevalt. En anders... Toch best jammer. Want wilde hier misschien wel heen... Dag erna wel een hardloop wedstrijd. Dus even dikke twijfel.

Denk dat als je het bericht krijgt dat je tickets geannuleerd zijn je niet van een storing kan spreken.


Ow... De soap wordt alsmaar leuker en leuker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg net dit doorgestuurd van een bekende:
Geachte relatie,


Tot onze grote spijt en teleurstelling moeten wij u mededelen dat wij noodgedwongen per direct de activiteiten van 13 BV en haar dochterondernemingen (o.a. CRAFT Festival, Damaris BV, Amsterdam Kookt) moeten staken. Na een lange strijd zijn wij tot de conclusie gekomen dat er geen andere mogelijkheid is, dan zelf faillissement aan te vragen. Wij hebben er alles aan gedaan om toch met succes de evenementen door te kunnen zetten, maar het mocht helaas niet baten.

Wij zijn ons ervan bewust dat u als relatie hierdoor mogelijk gedupeerd wordt. Wellicht zijn er kosten of afspraken gemaakt die betrekking hebben op een van de evenementen. Wij bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. Wij hebben er tot het laatste moment in geloofd, maar zijn nu op een punt gekomen waarop wij noodgedwongen moeten opgeven. Deze week wordt het faillissement aangevraagd voor de diverse BV’s, waarna de procedure in gang zal worden gezet.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u mij op onderstaand telefoonnummer bereiken. Voor nu willen wij u ten zeerste bedanken voor de samenwerking en wensen wij u veel succes in de toekomst

EDIT: ik weet niet of dit 100% zeker is. Hang me er niet aan op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat CRAFT Festival ipv Lose Your Mind als organisatie naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Er staat CRAFT Festival ipv Lose Your Mind als organisatie naam?

Beide namen (CRAFT Festival en LYM) staan in kvk onder hetzelfde adres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettende zonde dit zeg. Ben ook erg benieuwd hoe ze dit verder gaan aanpakken met het 'De Tijdmachine' concept. Leek mij toch een erg sterk merk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat ontzettende zonde dit zeg. Ben ook erg benieuwd hoe ze dit verder gaan aanpakken met het 'De Tijdmachine' concept. Leek mij toch een erg sterk merk.

Zou zonde zijn als dit ook stopt.. Prima 2e kerstdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, meen je niet. Genoten van De Tijdmachine in Klokgebouw en De Tijdmachine in HMH. Hopelijk blijft De Tijdmachine bestaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:30 
 
Hardtraxx Elite

Jammer voor CRAFT. Vond het de eerste keer toen op de NSDM wel vet, en een heel apparte sfeer. Door dat het op deze locatie kwam viel het helaas af voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Oei wat zonde als dit zo is en LYM uit het hardstyle landschap verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super zonde... Want hun ideeën en line-ups waren altijd prima! Als je de line-up bijvoorbeeld vergelijkt met de line-up van Intents, was dit toch een stuk diverser. Maarja wie weet maken ze wel een doorstart! Zie q-dance trouwens het tijdmachine concept best kopen! Aangezien zij toch al betrokken waren bij de HMH editie etc.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten