Headhunterz confirmed
Crafteren bij jou?wrote:Headhunterz confirmed
Crafteren bij jou?wrote:Headhunterz confirmed
Het zou mij niks de verbazen gezien de locatie en reputatie van LYM. Of het echt geannuleerd is zullen we op zijn LYM's waarschijnlijk pas over een week of 2 te horen krijgen
Kom maar doorrrrwrote:Crafteren bij jou?wrote:Headhunterz confirmed
Dit zou mij eerlijk gezegd niks verbazen. Na de teleurstellende regeneditie van 2015 (welliswaar kon de organisatie hier niks aan doen) en de teleurstellende editie van vorig jaar vind ik het niet heel gek dat dit festival niet meer heel hard loopt.
Even afwachten of het daadwerkelijk zo is, maar ik denk dat de locatie ook niet echt meegeholpen heeft.wrote:Dit zou mij eerlijk gezegd niks verbazen. Na de teleurstellende regeneditie van 2015 (welliswaar kon de organisatie hier niks aan doen) en de teleurstellende editie van vorig jaar vind ik het niet heel gek dat dit festival niet meer heel hard loopt.
Bij mij doet hij het gewoon...wrote:Als ik ingelogd ben op facebook wordt het evenement niet geladen, maar als ik uitgelogd ben wel. Gecheckt op verschillende browsers
Hmm raar danwrote:Bij mij doet hij het gewoon...wrote:Als ik ingelogd ben op facebook wordt het evenement niet geladen, maar als ik uitgelogd ben wel. Gecheckt op verschillende browsers
Blijft inderdaad een beetje discutabel... Terwijl ze niet eens zulke slechte evenementen neerzetten. Craft nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen, maar de tijdmachines waren altijd dik in orde. Ik denk dat er gewoon een storing is op die ticketsite en dat het allemaal best wel meevalt. En anders... Toch best jammer. Want wilde hier misschien wel heen... Dag erna wel een hardloop wedstrijd. Dus even dikke twijfel.wrote:Wat een ongelofelijke organisatie is het toch, met elk evenement gebeurd er wel weer iets en de communicatie is belabberd slecht. Ik kan het niet meer serieus nemen.
Denk dat als je het bericht krijgt dat je tickets geannuleerd zijn je niet van een storing kan spreken.wrote:Blijft inderdaad een beetje discutabel... Terwijl ze niet eens zulke slechte evenementen neerzetten. Craft nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen, maar de tijdmachines waren altijd dik in orde. Ik denk dat er gewoon een storing is op die ticketsite en dat het allemaal best wel meevalt. En anders... Toch best jammer. Want wilde hier misschien wel heen... Dag erna wel een hardloop wedstrijd. Dus even dikke twijfel.wrote:Wat een ongelofelijke organisatie is het toch, met elk evenement gebeurd er wel weer iets en de communicatie is belabberd slecht. Ik kan het niet meer serieus nemen.
Ow... De soap wordt alsmaar leuker en leukerwrote:Denk dat als je het bericht krijgt dat je tickets geannuleerd zijn je niet van een storing kan spreken.wrote:Blijft inderdaad een beetje discutabel... Terwijl ze niet eens zulke slechte evenementen neerzetten. Craft nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen, maar de tijdmachines waren altijd dik in orde. Ik denk dat er gewoon een storing is op die ticketsite en dat het allemaal best wel meevalt. En anders... Toch best jammer. Want wilde hier misschien wel heen... Dag erna wel een hardloop wedstrijd. Dus even dikke twijfel.wrote:Wat een ongelofelijke organisatie is het toch, met elk evenement gebeurd er wel weer iets en de communicatie is belabberd slecht. Ik kan het niet meer serieus nemen.
Beide namen (CRAFT Festival en LYM) staan in kvk onder hetzelfde adres.wrote:Er staat CRAFT Festival ipv Lose Your Mind als organisatie naam?
Zou zonde zijn als dit ook stopt.. Prima 2e kerstdagwrote:Wat ontzettende zonde dit zeg. Ben ook erg benieuwd hoe ze dit verder gaan aanpakken met het 'De Tijdmachine' concept. Leek mij toch een erg sterk merk.