Door de app te verwijderen, zojuist ook maar gedaan werd gek van die meldingen en zo leuk was t toch niet :pwrote:Hoe laat ik die craftgotchi slapen? Hij blijft er over zeuren.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb B-Front en ik ga zo goed voor hem zorgen

Ik ga hem ook gewoon goed verzorgen hoor! Straks kan je er wat mee winnen 
Ik hoop dat die van mij evolueert in een Gunz For Hire mannetje.
Oké.wrote:Ik heb B-Front en ik ga zo goed voor hem zorgen![]()
![]()
![]()
Ik ben trots op je m'n jung.wrote:Ik heb B-Front en ik ga zo goed voor hem zorgen![]()
![]()
![]()
Ik had Korsakoff. Ik wilde haar liefde geven, maar ze had er genoeg van 
Thankswrote:Ik ben trots op je m'n jung.wrote:Ik heb B-Front en ik ga zo goed voor hem zorgen![]()
![]()
![]()
/sarcasme
Laten we een lijst bijhouden, wil echt weten wat iedereen heeft
Ik heb Partyraiser/Korsakoff/Adaro/Digital Punk/Dark Raver al te pletter laten gaan... weet niet wat dit zegt over mij als persoon...
Helaas samen met Davide, dus ben bang dat het niet het niveau van z'n Defqon 2016 set op de Magenta gaat halenwrote:Trouwens ontzettend hyped om Activator te zien. Hopen dat het geen tegenvaller wordt.
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Wow, dat melodietje in de Craftgotchi app, is dat niet hetzelfde melodietje als in de laatste Vlogs from within?!
Craftgotchi:
View on YouTube
Melodie in Headhunterz vlog:
View on YouTube
Craftgotchi:
View on YouTube
View on YouTube
Nehhwrote:Wow, dat melodietje in de Craftgotchi app, is dat niet hetzelfde melodietje als in de laatste Vlogs from within?!
Craftgotchi:
View on YouTube
View on YouTube
Lijkt me van niet, maar kan het mis hebbenwrote:Wow, dat melodietje in de Craftgotchi app, is dat niet hetzelfde melodietje als in de laatste Vlogs from within?!
Craftgotchi:
View on YouTube
View on YouTube
-
KHardtraxxer
- last seen Dec 2022
Nu ik 'm wat vaker naast elkaar heb geluisterd begin ik ook een beetje te twijfelen 
Na lang twijfelen toch binnenkort even kaartje halen. Er gaan veel bekenden dus dat heeft eigenlijk de doorslag gegeven.
Voorgaande jaren vond ik de kwaliteit eigenlijk ondermaats, hopelijk heeft LYM het dit jaar beter voor elkaar.
Voorgaande jaren vond ik de kwaliteit eigenlijk ondermaats, hopelijk heeft LYM het dit jaar beter voor elkaar.
Helemaal niet door dat dit eigenlijk al zeer binnenkort is, in combinatie met een weekendje Lelystad is het re-de-lijk te bereiken. Begin er toch al behoorlijk zin in te krijgen 
Ook hier zal B-Front zijn Beyond Reality show houden 
Nu je het zegt, idd! Komt omdat t vorig jaar eind juli pas was.wrote:Helemaal niet door dat dit eigenlijk al zeer binnenkort is
Zit zelf nog te twijfelen om hier naartoe te gaan..
Ik laat t afhangen van het weer.
Lijkt me erg gaaf maar bij regen ga ik niet
-
KHardtraxxer
- last seen Dec 2022
LYM heeft overigens via FB aan een vriend laten weten dat er binnenkort meer bekend wordt over het nummer in Craftgotchi. Anthem ofzo?wrote:Wow, dat melodietje in de Craftgotchi app, is dat niet hetzelfde melodietje als in de laatste Vlogs from within?!
Craftgotchi:
View on YouTube
View on YouTube
Haha, dat heb ik dus ook een beetje. Op de site staat trouwens dat 5 van de 6 areas overdekt zijn.wrote:Ik laat t afhangen van het weer.
-
EHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2017
- last seen Oct 2021