wrote:plaatje

Last edited by Pannenkoek on , edited 2 times in total.
wrote:plaatje

Kijk, dat ziet er beter uitwrote:https://www.facebook.com/events/8220067 ... 257777108/wrote:@LYM, hebben jullie geen kleine, duidelijke, formaten van de timetable per stage? Heb nu al een aantal van die totaal ingezoomde onduidelijke dingen voorbij zien komen bij acts die op CRAFT staan. Komt naar mijn idee ook wat professioneler over wanneer je die gewoon in goede leesbare kwaliteit kunt laten plaatsen.
Heb de Defqon tracklist net bekeken, maar daar heb ik echt niks van gedraaid. Heb alleen Delay Distortion en Rate Reducer (HHZ Remix) gedraaid, als het om Wildstylez gaat. Defqon was iets meer hitjes gerelateerdwrote:Ik zou trouwens toch zweren dat jij een paar platen uit dat lijstje draaide op Defqon zondag.
Pff waarom geven ze dan al een TT als er nog dingen aan worden gepastwrote:op een vernieuwde Timetable
Gewoon even wachten op alles, denk persoonlijk dat het een foutje was en dus B-Front solo staat.wrote:Nu hebben ze weer een foto toegevoegd twee minuten geleden waar B-Front weer solo op staat... Persoonlijk snap ik 't ook niet meer nu
Een van mijn vetste festivalervaringen ooitwrote:Geniaal inderdaad! 30 man hooguit, Geck-o stond er ook tussen, prachtig!wrote:Vorig jaar tijdens Frontlinerwrote:Gewoon dansen in de regen![]()
Dit was een foutje.. Sorry.wrote:Nu hebben ze weer een foto toegevoegd twee minuten geleden waar B-Front weer solo op staat... Persoonlijk snap ik 't ook niet meer nu
pwoah, gelukkig... dat wordt los gaan bij b-front!wrote:Dit was een foutje.. Sorry.wrote:Nu hebben ze weer een foto toegevoegd twee minuten geleden waar B-Front weer solo op staat... Persoonlijk snap ik 't ook niet meer nu
B-Front staat dus solo.

Deze line up komt vrijdag online.wrote:Wie moeten er bij Ravemolen draaien dan?
Jazeker!wrote:Is de WoH stage groter dan afgelopen jaar?