Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

CRAFT Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dat vraag ik mijzelf bij ieder event af. LYM: hoe verhoudt het aantal verkochte kaartjes zich tot het aantal mensen dat aanwezig staat?
Organisator
192 posts member since 2015
last seen Sep 2016
J oey wrote:Jullie mogen trouwens ook wel wat rustiger aan doen met die berichten over de kaartverkoop... de mensen die op aanwezig staan hebben waarschijnlijk toch al wel een kaartje en dit zorgt alleen maar voor frustraties om elke keer weer een notificatie ervan te hebben.
Ik begrijp je punt, maar alsnog zien wij een enorme toename als we er wel een aandachtpunt van maken ten opzichte van dagen dat we er niets mee doen.

Volgens de richtlijnen van Facebook is ons evenement te groot om nog notificaties naar alle aanwezigen te sturen, maar als dat alsnog gebeurt dan zou het kunnen zijn dat diegene de notificaties zelf aan heeft gezet of Facebook eenzijdig anders doet. In dat geval zullen wij het aantal posten in het evenement voorlopig reduceren. :)
TiMOTHYb wrote:Dat vraag ik mijzelf bij ieder event af. LYM: hoe verhoudt het aantal verkochte kaartjes zich tot het aantal mensen dat aanwezig staat?
Op dit moment of op het moment dat het evenement begint? Op dit moment valt er geen logische formule op los te laten, maar uit ervaring weten wij dat het aantal bezoekers 125% van het aantal aanwezigen op FB zullen zullen zijn. Dat is dan alleen voor LYM zo, wat de rest doet weten wij niet. Daar is ook geen standaard rekensom voor.
Donateur
last seen Aug 2024
Oke :)
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
J oey wrote:Jullie mogen trouwens ook wel wat rustiger aan doen met die berichten over de kaartverkoop... de mensen die op aanwezig staan hebben waarschijnlijk toch al wel een kaartje en dit zorgt alleen maar voor frustraties om elke keer weer een notificatie ervan te hebben.
Drie berichten op een dag dat het feest waarschijnlijk eerder gaat uitverkopen is wel heel overdreven. Iedereen die zich op aanwezig zet zal uiteindelijk echt wel een kaart halen. Ik heb me iig weer afgemeld op het FB evenement. Daarbij kwam bij het derde bericht een aantal kritische opmerkingen over het aantal spamberichten vanuit LYM en is het bericht spontaan weer verwijderd :x
Organisator
last seen Sep 2016
Svennn wrote:
Drie berichten op een dag dat het feest waarschijnlijk eerder gaat uitverkopen is wel heel overdreven. Iedereen die zich op aanwezig zet zal uiteindelijk echt wel een kaart halen. Ik heb me iig weer afgemeld op het FB evenement. Daarbij kwam bij het derde bericht een aantal kritische opmerkingen over het aantal spamberichten vanuit LYM en is het bericht spontaan weer verwijderd :x
'Iedereen die zich op aanwezig zet zal uiteindelijk echt wel een kaart halen.'
Ervaring leert dat die stelling (helaas) niet opgaat. Om het aantal bezoekers tov 2014 te verdubbelen, want dat doen we nu uiteindelijk hebben we dit soort acties helaas nodig. Door middel van de meldingen in het evenement uit te zetten zou je dit soort irritaties kunnen voorkomen. Wij zullen er in ieder geval bij nadenken dat 3 per dag wel een beetje overdreven is. :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Lose Your Mind wrote:Door middel van de meldingen in het evenement uit te zetten zou je dit soort irritaties kunnen voorkomen.
Echter mis je dan weer informatie die daadwerkelijk interessant kan zijn, zoals het nieuwsbericht van eergister. Social media is een lastig wereldje, dat snap ik volledig, de balans tussen reclame maken en niet irriteren is lastig te vinden.
Donateur
last seen Aug 2024
Our mailing address is:
Lose Your Mind
Wilgenweg 18b
Amsteradm, NH 1031 HV
Netherlands
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 19 hours ago
oh oh FOUT :nono: :lol:
Donateur
last seen Aug 2024
Als vergoeding zie ik graag het geld voor mijn kaartje teruggestort op mijn rekening. Groetjes.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Pffff, dit wordt echt een drama met alle dingen die ik mis ga lopen tijdens CRAFT..Teveel dingen die ik wil zien!
Had ik voor mezelf eigenlijk al besloten vooral bij de Tijdmachine te staan..dus heel de Penoze stage weggestreept om het allemaal al wat makkelijker te maken en omdat ik raw-moe ben, komen nu ineens bijna ALLE artiesten van die stage met dikke platen op de proppen! >.< >.<

En dan heb je ook nog Audiofreq die een berg vette platen heeft liggen van zijn album, en Warface die met dat #T9C komt.. :cry:

Frequencerz:
View on SoundCloud

Titan:
View on SoundCloud

Radical Redemption:
View on SoundCloud

Outbreak:
View on SoundCloud

Hard Driver:
View on SoundCloud

B-Front:
View on SoundCloud

Ran-D / Gunz For Hire:
View on SoundCloud

Jack of Sound:
View on SoundCloud

Warface:
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
:lol: bekend dilemma idd.. ik moet echt leren mezelf op te splitsen
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Kunnen we het feest niet verspreiden over 3 of 4 dagen?
Organisator
last seen Sep 2016
TiMOTHYb wrote:Als vergoeding zie ik graag het geld voor mijn kaartje teruggestort op mijn rekening. Groetjes.
Bedankt voor de oplettendheid!
Stuur even je adresgegevens naar rob@loseyourmind.nl. Dan sturen we je een CRAFT Festival vlag toe :)
Donateur
last seen Aug 2024
Kan er geen a4tje met WILDSTYLEZ - CLUBBIN' in de Tijdmachine booth worden gehangen? Kun je die vlag mooi aan Joram meegeven als die hem gedraaid heeft. :)
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
TiMOTHYb wrote:Kan er geen a4tje met WILDSTYLEZ - CLUBBIN' in de Tijdmachine booth worden gehangen? Kun je die vlag mooi aan Joram meegeven als die hem gedraaid heeft. :)
:lol: :lol: :lol: Dé perfecte oplossing ook imo.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
TiMOTHYb wrote:Kan er geen a4tje met WILDSTYLEZ - CLUBBIN' in de Tijdmachine booth worden gehangen? Kun je die vlag mooi aan Joram meegeven als die hem gedraaid heeft. :)
Maak je meer personen blij mee! :love:
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Paling wrote:
Maak je meer personen blij mee! :love:
Ik zeg doen!
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Lose Your Mind wrote:
TiMOTHYb wrote:Als vergoeding zie ik graag het geld voor mijn kaartje teruggestort op mijn rekening. Groetjes.
Bedankt voor de oplettendheid!
Stuur even je adresgegevens naar rob@loseyourmind.nl. Dan sturen we je een CRAFT Festival vlag toe :)
Tim heeft er ook graag het Minus Militia logo bij op
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Eindelijk m'n ticket gekocht, was na al die maanden vergeten dat het zo goedkoop was! ^^

Thumbs up voor zo'n dikke line-up bij de Tijdmachine-area. Dit is sowieso de dikste line-up ooit sinds dat het concept er is. :drool:
Nu maar hopen dat het geluid toch wat beter is dan vorig jaar! Zowel het volume als de hoeveel bass van de subwoofers vond ik toen minder.

Aan de organisatie, op de site van LYM staat een joekel van spellingsfout bij de algemene informatie:
2015 word een mooi jaar! :sick:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Vincent_ wrote:Eindelijk m'n ticket gekocht, was na al die maanden vergeten dat het zo goedkoop was! ^^

Thumbs up voor zo'n dikke line-up bij de Tijdmachine-area. Dit is sowieso de dikste line-up ooit sinds dat het concept er is. :drool:
Nu maar hopen dat het geluid toch wat beter is dan vorig jaar! Zowel het volume als de hoeveel bass van de subwoofers vond ik toen minder.

Aan de organisatie, op de site van LYM staat een joekel van spellingsfout bij de algemene informatie:
Ik zal je alvast het adres geven :P
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Vincent_ wrote: Aan de organisatie, op de site van LYM staat een joekel van spellingsfout bij de algemene informatie:
Zooo, das unne knoepert!
B
Vincent_ wrote: Aan de organisatie, op de site van LYM staat een joekel van spellingsfout bij de algemene informatie:
Wil je ook een vlag?
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Vincent_ wrote:
Spelfout*
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
:lol: Jeetje, jij wil wel heel graag een vlag he haha

Als je je kans wil vergroten, wijs ze dan ook meteen even op de spelfout in het tabje "info" op hun FB-pagina, dat het zo gespeld moet zijn:
Ever since the start Lose Your Mind has been reinventing hardstyle and hardcore events, which has resulted in a great deal of support from artists and hard EDM lovers around the world.

En dat datzelfde tabje al een jaar verouderd is:
In July 2014, the organization will present C.R.A.F.T. Festival, a combination of all events that it has hosted over the last three years.
Last edited by pecola-tje on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Die vlag ziet er wel leuk uit, tijd om fouten te zoeken :lol: