Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:15 

Donateur

Dat vraag ik mijzelf bij ieder event af. LYM: hoe verhoudt het aantal verkochte kaartjes zich tot het aantal mensen dat aanwezig staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 21:12 

Organisator

J oey schreef:
Jullie mogen trouwens ook wel wat rustiger aan doen met die berichten over de kaartverkoop... de mensen die op aanwezig staan hebben waarschijnlijk toch al wel een kaartje en dit zorgt alleen maar voor frustraties om elke keer weer een notificatie ervan te hebben.

Ik begrijp je punt, maar alsnog zien wij een enorme toename als we er wel een aandachtpunt van maken ten opzichte van dagen dat we er niets mee doen.

Volgens de richtlijnen van Facebook is ons evenement te groot om nog notificaties naar alle aanwezigen te sturen, maar als dat alsnog gebeurt dan zou het kunnen zijn dat diegene de notificaties zelf aan heeft gezet of Facebook eenzijdig anders doet. In dat geval zullen wij het aantal posten in het evenement voorlopig reduceren. :)

TiMOTHYb schreef:
Dat vraag ik mijzelf bij ieder event af. LYM: hoe verhoudt het aantal verkochte kaartjes zich tot het aantal mensen dat aanwezig staat?

Op dit moment of op het moment dat het evenement begint? Op dit moment valt er geen logische formule op los te laten, maar uit ervaring weten wij dat het aantal bezoekers 125% van het aantal aanwezigen op FB zullen zullen zijn. Dat is dan alleen voor LYM zo, wat de rest doet weten wij niet. Daar is ook geen standaard rekensom voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 21:23 

Donateur

Oke :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 21:28 

Hardtraxxer

J oey schreef:
Jullie mogen trouwens ook wel wat rustiger aan doen met die berichten over de kaartverkoop... de mensen die op aanwezig staan hebben waarschijnlijk toch al wel een kaartje en dit zorgt alleen maar voor frustraties om elke keer weer een notificatie ervan te hebben.

Drie berichten op een dag dat het feest waarschijnlijk eerder gaat uitverkopen is wel heel overdreven. Iedereen die zich op aanwezig zet zal uiteindelijk echt wel een kaart halen. Ik heb me iig weer afgemeld op het FB evenement. Daarbij kwam bij het derde bericht een aantal kritische opmerkingen over het aantal spamberichten vanuit LYM en is het bericht spontaan weer verwijderd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 01:03 

Organisator

Svennn schreef:
J oey schreef:

Drie berichten op een dag dat het feest waarschijnlijk eerder gaat uitverkopen is wel heel overdreven. Iedereen die zich op aanwezig zet zal uiteindelijk echt wel een kaart halen. Ik heb me iig weer afgemeld op het FB evenement. Daarbij kwam bij het derde bericht een aantal kritische opmerkingen over het aantal spamberichten vanuit LYM en is het bericht spontaan weer verwijderd :x

'Iedereen die zich op aanwezig zet zal uiteindelijk echt wel een kaart halen.'
Ervaring leert dat die stelling (helaas) niet opgaat. Om het aantal bezoekers tov 2014 te verdubbelen, want dat doen we nu uiteindelijk hebben we dit soort acties helaas nodig. Door middel van de meldingen in het evenement uit te zetten zou je dit soort irritaties kunnen voorkomen. Wij zullen er in ieder geval bij nadenken dat 3 per dag wel een beetje overdreven is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 01:18 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Door middel van de meldingen in het evenement uit te zetten zou je dit soort irritaties kunnen voorkomen.

Echter mis je dan weer informatie die daadwerkelijk interessant kan zijn, zoals het nieuwsbericht van eergister. Social media is een lastig wereldje, dat snap ik volledig, de balans tussen reclame maken en niet irriteren is lastig te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:27 

Donateur

Citaat:
Our mailing address is:
Lose Your Mind
Wilgenweg 18b
Amsteradm, NH 1031 HV
Netherlands
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:36 

oh oh FOUT :nono: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:39 

Donateur

Als vergoeding zie ik graag het geld voor mijn kaartje teruggestort op mijn rekening. Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 20:14 

Hardtraxx Veteran

Pffff, dit wordt echt een drama met alle dingen die ik mis ga lopen tijdens CRAFT..Teveel dingen die ik wil zien!
Had ik voor mezelf eigenlijk al besloten vooral bij de Tijdmachine te staan..dus heel de Penoze stage weggestreept om het allemaal al wat makkelijker te maken en omdat ik raw-moe ben, komen nu ineens bijna ALLE artiesten van die stage met dikke platen op de proppen! >.< >.<

En dan heb je ook nog Audiofreq die een berg vette platen heeft liggen van zijn album, en Warface die met dat #T9C komt.. :cry:

Frequencerz:

Titan:

Radical Redemption:

Outbreak:

Hard Driver:

B-Front:

Ran-D / Gunz For Hire:

Jack of Sound:

Warface:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 20:45 

Hardtraxx Veteran

:lol: bekend dilemma idd.. ik moet echt leren mezelf op te splitsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 22:24 

Hardtraxx Veteran

Kunnen we het feest niet verspreiden over 3 of 4 dagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 22:29 

Organisator

TiMOTHYb schreef:
Als vergoeding zie ik graag het geld voor mijn kaartje teruggestort op mijn rekening. Groetjes.

Bedankt voor de oplettendheid!
Stuur even je adresgegevens naar [email protected]. Dan sturen we je een CRAFT Festival vlag toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 22:43 

Donateur

Kan er geen a4tje met WILDSTYLEZ - CLUBBIN' in de Tijdmachine booth worden gehangen? Kun je die vlag mooi aan Joram meegeven als die hem gedraaid heeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 23:50 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Kan er geen a4tje met WILDSTYLEZ - CLUBBIN' in de Tijdmachine booth worden gehangen? Kun je die vlag mooi aan Joram meegeven als die hem gedraaid heeft. :)

:lol: :lol: :lol: Dé perfecte oplossing ook imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 13:00 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

Maak je meer personen blij mee! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 15:20 

Hardtraxxer

Paling schreef:
TiMOTHYb schreef:

Maak je meer personen blij mee! :love:

Ik zeg doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 15:47 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
TiMOTHYb schreef:

Bedankt voor de oplettendheid!
Stuur even je adresgegevens naar [email protected]. Dan sturen we je een CRAFT Festival vlag toe :)

Tim heeft er ook graag het Minus Militia logo bij op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 19:12 

Hardtraxx Elite

Eindelijk m'n ticket gekocht, was na al die maanden vergeten dat het zo goedkoop was! ^^

Thumbs up voor zo'n dikke line-up bij de Tijdmachine-area. Dit is sowieso de dikste line-up ooit sinds dat het concept er is. :drool:
Nu maar hopen dat het geluid toch wat beter is dan vorig jaar! Zowel het volume als de hoeveel bass van de subwoofers vond ik toen minder.

Aan de organisatie, op de site van LYM staat een joekel van spellingsfout bij de algemene informatie:
2015 word een mooi jaar! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 19:20 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Eindelijk m'n ticket gekocht, was na al die maanden vergeten dat het zo goedkoop was! ^^

Thumbs up voor zo'n dikke line-up bij de Tijdmachine-area. Dit is sowieso de dikste line-up ooit sinds dat het concept er is. :drool:
Nu maar hopen dat het geluid toch wat beter is dan vorig jaar! Zowel het volume als de hoeveel bass van de subwoofers vond ik toen minder.

Aan de organisatie, op de site van LYM staat een joekel van spellingsfout bij de algemene informatie:

Ik zal je alvast het adres geven :P

Citaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 21:31 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:

Zooo, das unne knoepert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 22:38 

Vincent_ schreef:

Wil je ook een vlag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 23:40 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:

Spelfout*
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 10:16 

Hardtraxx Veteran

:lol: Jeetje, jij wil wel heel graag een vlag he haha

Als je je kans wil vergroten, wijs ze dan ook meteen even op de spelfout in het tabje "info" op hun FB-pagina, dat het zo gespeld moet zijn:
Citaat:
Ever since the start Lose Your Mind has been reinventing hardstyle and hardcore events, which has resulted in a great deal of support from artists and hard EDM lovers around the world.

En dat datzelfde tabje al een jaar verouderd is:
Citaat:
In July 2014, the organization will present C.R.A.F.T. Festival, a combination of all events that it has hosted over the last three years.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 13:18 

Hardtraxx Veteran

Die vlag ziet er wel leuk uit, tijd om fouten te zoeken :lol:
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten