Allereerst bedankt voor alle moddervette reacties op De Tijdmachine line up. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor!
Over het geluid; De Tijdmachine zal aankomend jaar een grotere productie met een hogere capaciteit krijgen. Deze verandering gaat er ook voor zorgen dat er dit jaar een veel beter geluid zal zijn te horen. De Tijdmachine stage zal niets onder doen voor de Penoze stage en Lose Your Mind heeft dit jaar dan ook twee volwaardige mainstages op CRAFT Festival 2015.
stefaneke schreef:
Wildstylez, supervet. Ik kan alleen niet wachten tot Brennan Heart doodleuk Just as Easy, Running Late, Wake Up etc eropgooit. Zelfde van Noisecontrollers, zijn/hun platen al tig keer gehoord op dergelijke concepten, behalve die éckte oude of nooit gereleasede waar je eigenlijk wel voor zou komen.
Moet nog even kijken ofdat ik hier mijn zuurgeleende centen aan uitgeef.
We zijn voordat we de artiesten hebben geboekt al met de meeste in gesprek geweest over de muzikale invulling van de sets en vanuit ons zullen we blijven sturen op sets die het verschil gaan maken. We zullen deze gesprekken ook blijven voeren om ervoor te zorgen dat de bezoekers ook echt een speciale De Tijdmachine dag krijgen.