Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:24 

Hardtraxx Crew

Hoop dat BH, NC en Wildstylez zich aan het concept houden, dan wordt dit zo ontiegelijk gaaf. Als ik toch nog een minpuntje mag geven: geen italiaantjes :(

Maare, hele dag pendelen tussen de Tijdmachine en Early stage ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:27 

Hardtraxx Veteran

Wat een line up zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Afbeelding

Netjes LYM :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hoop dat BH, NC en Wildstylez zich aan het concept houden, dan wordt dit zo ontiegelijk gaaf. Als ik toch nog een minpuntje mag geven: geen italiaantjes :(

Sinds wanneer is Davide Sonar geen Italiaan meer :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:30 

Hardtraxx Veteran

Oude Wildstylez en Brennan Heart platen. Daar zou ik serieus nog gaan overwegen om te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:30 

Hardtraxxer

wootum schreef:

Davide Sonar is erbij ;)

Ik ben sowieso van plan wat Italiaanse klassiekers erop te gooien! Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

Fuck, ik zit nu echt in een dubio. Ik kom 25 juli terug van vakantie, om 2 uur vlieg ik richting schiphol vanaf griekenland. 3 uur vliegen, dus ik ben rond 6 uur met koffer en al uit schiphol. Ik zit er nu zwaar over na te denken om direct vanaf schiphol naar NDSM te gaan. Vorig jaar was erg vet, maar met deze line-up kan het niet slechter worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

Dit geeft de doorslag: aanwazig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:34 

Hardtraxx Veteran

En dan komen ze op Defqon met zo'n standaard lijstje aan zetten... xd

Dit is in ieder geval alleen maar meer een zekerheidje geworden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:34 

Jezus wat een line-up voor de Tijdmachine :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:42 

Hardtraxx Veteran

Haha ik geniet van jullie reacties! Wat een heerlijke line-up inderdaad :thumbsup: Ben er zelf helaas waarschijnlijk niet bij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:48 

Wildstylez, supervet. Ik kan alleen niet wachten tot Brennan Heart doodleuk Just as Easy, Running Late, Wake Up etc eropgooit. Zelfde van Noisecontrollers, zijn/hun platen al tig keer gehoord op dergelijke concepten, behalve die éckte oude of nooit gereleasede waar je eigenlijk wel voor zou komen.

Moet nog even kijken ofdat ik hier mijn zuurgeleende centen aan uitgeef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Wildstylez, supervet. Ik kan alleen niet wachten tot Brennan Heart doodleuk Just as Easy, Running Late, Wake Up etc eropgooit. Zelfde van Noisecontrollers, zijn/hun platen al tig keer gehoord op dergelijke concepten, behalve die éckte oude of nooit gereleasede waar je eigenlijk wel voor zou komen.

Als organisatie zou je hem dat gewoon moeten verbieden, en anders maar Rob Gee taferelen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:58 

Hardtraxx Veteran

wat een lineup :love: :love:

wildstylez, d-block & s-te-fan, brennan heart, crypsis, noisecontrollers :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ik heb nog geen kaartje, maar dat gaat niet al te lang meer duren of dat is veranderd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:03 

Organisator

Allereerst bedankt voor alle moddervette reacties op De Tijdmachine line up. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor!

Over het geluid; De Tijdmachine zal aankomend jaar een grotere productie met een hogere capaciteit krijgen. Deze verandering gaat er ook voor zorgen dat er dit jaar een veel beter geluid zal zijn te horen. De Tijdmachine stage zal niets onder doen voor de Penoze stage en Lose Your Mind heeft dit jaar dan ook twee volwaardige mainstages op CRAFT Festival 2015.

stefaneke schreef:

We zijn voordat we de artiesten hebben geboekt al met de meeste in gesprek geweest over de muzikale invulling van de sets en vanuit ons zullen we blijven sturen op sets die het verschil gaan maken. We zullen deze gesprekken ook blijven voeren om ervoor te zorgen dat de bezoekers ook echt een speciale De Tijdmachine dag krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:11 

Hardtraxx Addict

De Penoze stage boeide me vorig jaar al niet maar de Access, Tijdmachine en Reckless line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:12 

Hardtraxx Veteran

Moddervet? What happened to 'moker' :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:19 

Hardtraxx Veteran

Hele vette Tijdmachine line-up, jammer dat ik er niet bij ben want heb dan al een thuiswedstrijd op We Are Hardstyle. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:43 

Hardtraxxer

Huilen dat ik dan op vakantie ben, die tijdmachine line-up is echt ziek :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 18:00 

Hardtraxxer

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 18:14 

Hardtraxx Veteran

Misschien aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 18:33 

Hardtraxx Crew

Lose Your Mind schreef:
We zijn voordat we de artiesten hebben geboekt al met de meeste in gesprek geweest over de muzikale invulling van de sets en vanuit ons zullen we blijven sturen op sets die het verschil gaan maken. We zullen deze gesprekken ook blijven voeren om ervoor te zorgen dat de bezoekers ook echt een speciale De Tijdmachine dag krijgen.

Als ik daar iets over mag zeggen :) Ik vond de set van Noisecontrollers afgelopen editie erg tegenvallen omdat ie (nieuwe) edits van z'n oude tracks draaide. Als het aan mij ligt draaien de artiesten juist de originele versies van die oude platen, daar kom ik voor naar De Tijdmachine :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 18:42 

Hardtraxx Elite

:drool:
Als het organisatorisch allemaal wat beter is kan dit toch wel eens een heerlijk feestje gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 18:45 

Organisator

wootum schreef:
Lose Your Mind schreef:

Als ik daar iets over mag zeggen :) Ik vond de set van Noisecontrollers afgelopen editie erg tegenvallen omdat ie (nieuwe) edits van z'n oude tracks draaide. Als het aan mij ligt draaien de artiesten juist de originele versies van die oude platen, daar kom ik voor naar De Tijdmachine :)

Wij kunnen de artiesten niets verplichten, maar we zullen hier wel naar sturen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 18:55 

Hardtraxxer

Die tijdmachine line up.. :drool: :drool: :drool: :drool:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten