Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:25 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Stephan_NL schreef:
Waarom niet gewoon de tickets gebruiken die we nu hebben.
Ok er staat craft 2015 op maar ze kunnen die barcodes toch gewoon gebruiken..

Waarom een probleem maken van zoiets? Je krijgt je nieuwe ticket toch gewoon toegestuurd.

Waar lees jij dat ik een probleem ervan maak? Ik geef alleen aan dat dit mogelijk ook kan aangezien meerdere mensen vragen hadden mbt ticketswap e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:26 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Stephan_NL schreef:
Waarom niet gewoon de tickets gebruiken die we nu hebben.
Ok er staat craft 2015 op maar ze kunnen die barcodes toch gewoon gebruiken..

Waarom een probleem maken van zoiets? Je krijgt je nieuwe ticket toch gewoon toegestuurd.

Omdat hij waarschijnlijk een kaart gekocht heeft via Ticketswap en de ticketdienst van LYM zijn mail adres dus niet heeft en dus hij geen nieuw kaartje ontvangt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:29 

Organisator

Bedankt voor alle mooie reacties!
Even een paar dingen verduidelijken.

De BIERTRAXX meeting blijft ook in 2016 staan.
De kaarten gekocht via Ticketswap kunnen wij niet vergoeden. We hopen dat de kopers de verantwoording opzich nemen of dat Ticketswap met een compensatie komt. Het verhandelen van tickets via een extern platform valt buiten onze verantwoordelijkheid.
Kaarten via een busmaatschappij blijven geldig. Ook zij zullen op 1 maart 2016 de nieuwe tickets ontvangen.
Tickets gekregen na aanleiding van de DJ contest of gewonnen via een actie blijven ook geldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:37 

Hardtraxxer

Het enige kromme vind ik dat degene die dit jaar hun kaartje hebben verkocht het meest geluk hebben(geld voor kaartje dit jaar gekregen+ gratis kaartje voor volgend jaar). Daarbij komt nog dat deze mensen het minst teleurgesteld zijn na het aflassen. Het zal voor hen eerder een opluchting zijn dat ze hierdoor niets gemist hebben. Het zou eerlijker zijn als de huidige kaartjes gewoon volgend jaar nog steeds geldig zijn (ik weet natuurlijk helemaal niet of dit technisch mogelijk is). Verder blijft het natuurlijk gewoon een heel mooi gebaar van LYM en ik snap natuurlijk dat ze niet iedereen tevreden kunnen houden. Ze kunnen er waarschijnlijk niet eens iets aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:45 

Hardtraxxer

zie hier het nadeel van ticketswap en dergelijke. Heel begrijpelijk dat LYM hier ook niks mee doet, je kiest er zelf voor om via een niet officieel kaneel je kaarten te kopen. 99 van de 100 keer gaat dit goed, die ene keer dat het mis gaat is het jammer dan.

Degene die hier over gaan zeiken hadden maar een officieel kaartje moeten kopen bij LYM. (ik gebruik zelf ook af en toe ticketswap, maar neem dan het risico voor lief)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 12:46 

Hardtraxx Veteran

janlul schreef:
Het enige kromme vind ik dat degene die dit jaar hun kaartje hebben verkocht het meest geluk hebben(geld voor kaartje dit jaar gekregen+ gratis kaartje voor volgend jaar). Daarbij komt nog dat deze mensen het minst teleurgesteld zijn na het aflassen. Het zal voor hen eerder een opluchting zijn dat ze hierdoor niets gemist hebben. Het zou eerlijker zijn als de huidige kaartjes gewoon volgend jaar nog steeds geldig zijn (ik weet natuurlijk helemaal niet of dit technisch mogelijk is). Verder blijft het natuurlijk gewoon een heel mooi gebaar van LYM en ik snap natuurlijk dat ze niet iedereen tevreden kunnen houden. Ze kunnen er waarschijnlijk niet eens iets aan doen.

Kerel ze komen met een goede eerlijke oplossing die voor de meerderheid het beste is. Dit is nu niet de tijd om te gaan zeiken. De organisatie heeft alles uit de kast gehaald om tot dese oplossing te komen, sommige kleine nadeel andere groot voordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:00 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
janlul schreef:

Kerel ze komen met een goede eerlijke oplossing die voor de meerderheid het beste is. Dit is nu niet de tijd om te gaan zeiken. De organisatie heeft alles uit de kast gehaald om tot dese oplossing te komen, sommige kleine nadeel andere groot voordeel.

Kerel, ik zeik niet. Ik zeg alleen dat het een beetje krom is als je het zo bekijkt. Verder geef ik gewoon aan dat het een mooi gebaar blijft van LYM en dat zij er niks aan kunnen doen. Dus lees eerst mijn verhaal goed voordat je stoer begint te doen. Ps. voor mij is dit geen klein nadeel want hierdoor kan ik volgend jaar niet naar het feest aangezien het uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:04 

Hardtraxx Veteran

janlul schreef:
Pipa schreef:
janlul schreef:

Kerel, ik zeik niet. Ik zeg alleen dat het een beetje krom is als je het zo bekijkt. Verder geef ik gewoon aan dat het een mooi gebaar blijft van LYM en dat zij er niks aan kunnen doen. Dus lees eerst mijn verhaal goed voordat je stoer begint te doen. Ps. voor mij is dit geen klein nadeel want hierdoor kan ik volgend jaar niet naar het feest aangezien het uitverkocht is.

Uhm, ticketswap
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:12 

Hardtraxx Addict

janlul schreef:
Het enige kromme vind ik dat degene die dit jaar hun kaartje hebben verkocht het meest geluk hebben(geld voor kaartje dit jaar gekregen+ gratis kaartje voor volgend jaar).

Zoals zojuist gezegd heb ik mijn ticket ook via TS verkocht, maar ik ben bereid om mijn ontvangen geld gewoon terug te storten naar de koper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:17 

Hardtraxxer

Heerlijke oplossing, complimenten wederom voor LYM! Ik ben er bij :loving:

Vraag me alleen wel nog af hoe het zit met de muntjes van CRAFT 2015, kunnen we die weer gebruiken? Misschien kijk ik scheef maar ik zie er geloof ik nergens iets over staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:21 

Hardtraxx Veteran

Protech DJ schreef:
Heerlijke oplossing, complimenten wederom voor LYM! Ik ben er bij :loving:

Vraag me alleen wel nog af hoe het zit met de muntjes van CRAFT 2015, kunnen we die weer gebruiken? Misschien kijk ik scheef maar ik zie er geloof ik nergens iets over staan.

Tijdens CRAFT is gezegd dat je die voor al de LYM events kunt gebruiken, dus ik neem aan dat dat ook voor CRAFT geldt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:40 

Kraak... Piep...

Prima oplossing, gedurfd ook.

En idd, voor de mensen die hem via Ticketswap hebben gekocht. Dat is je eigen probleem. Je kiest er zelf voor om buiten de gewone verkoopmogelijkheden een kaartje te halen terwijl het nog niet uitverkocht was tot heel kort van te voren.

Het is onmogelijk voor LYM om dat te controleren en te beheren.
Overleg en mail met de gene aan wie je het hebt verkocht, dan zie je ook vanzelf wat voor persoon dat is en waarom je dus altijd moet opletten met 2e hands tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:50 

Hardtraxx Veteran

foutje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:05 

Hardtraxx Veteran

janlul schreef:
Het zou eerlijker zijn als de huidige kaartjes gewoon volgend jaar nog steeds geldig zijn

Kunnen ze ook niet doen vanwege het volgende:

De persoon die het kaartje heeft doorverkocht is waarschijnlijk nog steeds in het bezit van de pdf. Degene die het ticket via ticketswap gekocht heeft kan ook nog steeds digitaal het ticket hebben.

Op die manier heb je dus dubbele kaartjes en is het een race voor wie het eerste binnen is en degene die later komt wordt geweigerd omdat het kaartje alreeds gebruikt is.

Duidelijk op die manier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:06 

Hardtraxxer

Grim schreef:
janlul schreef:
Het zou eerlijker zijn als de huidige kaartjes gewoon volgend jaar nog steeds geldig zijn

De persoon die het kaartje heeft doorverkocht is waarschijnlijk nog steeds in het bezit van de pdf. Degene die het ticket via ticketswap gekocht heeft kan ook nog steeds digitaal het ticket hebben.

Op die manier heb je dus dubbele kaartjes en is het een race voor wie het eerste binnen is en degene die later komt wordt geweigerd omdat het kaartje alreeds gebruikt is.

Duidelijk op die manier?

Precies dit, gewoon de meest beste oplossing die vele hadden gehoopt denk ik zo. En inderdaad voor mensen met wel Ticketswap tickets is de enige optie bijv geld terugvragen bij de verkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:07 

Hardtraxx Veteran

Heb zojuist de heren die mijn kaarten hadden gekocht (had zelf vrijkaarten gekregen maar al wel kaartjes gehaald) via Facebook benaderd dat ze alsnog de kaarten voor 2016 zullen ontvangen van me.

Nog nooit zulke leuke reacties ontvangen van totale vreemden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:11 

ErikZ schreef:
Nog nooit zulke leuke reacties ontvangen van totale vreemden :D

Wie goed doet, goed ontmoet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:20 

Hardtraxx Newbie

mooi geregeld top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:24 

Hardtraxxer

Grim schreef:
janlul schreef:

Duidelijk op die manier?

Maarja dan had je dit jaar toch hetzelfde probleem als de koper en verkoper allebei het pdf bestand hebben. Dan heb je toch ook dubbele kaartjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:27 

Hardtraxx Veteran

janlul schreef:
Maarja dan had je dit jaar toch hetzelfde probleem als de koper en verkoper allebei het pdf bestand hebben. Dan heb je toch ook dubbele kaartjes?

de verkoper had dit jaar waarschijnlijk een reden om het kaartje te verkopen, snap je toch wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:29 

Hardtraxxer

Grim schreef:
janlul schreef:

Duidelijk op die manier?

Ieder kaartje is uniek d.m.v. de barcode, Ticketswap kan zo exact zien welke kaarten verkocht zijn. Stuur de oorspronkelijke kopers voor de door hun verkochte kaarten geen nieuwe kaart, maar zend deze naar de mailadressen die via Ticketswap een kaart hebben gekocht. In samenwerking met Ticketswap lijkt me dit bepaald geen hogere wiskunde toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Ieder kaartje is uniek d.m.v. de barcode, Ticketswap kan zo exact zien welke kaarten verkocht zijn. Stuur de oorspronkelijke kopers voor de door hun verkochte kaarten geen nieuwe kaart, maar zend deze naar de mailadressen die via Ticketswap een kaart hebben gekocht. In samenwerking met Ticketswap lijkt me dit bepaald geen hogere wiskunde toch?

volgens mij word ticketswap gerund door een stel studenten die hier vast geen zin in hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:47 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Svennn schreef:

volgens mij word ticketswap gerund door een stel studenten die hier vast geen zin in hebben

Misschien willen ze hun klanten wel tevreden houden haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:52 

Hardtraxx Addict

Kan je contact opnemen met degene van wie je hem gekocht heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 15:12 

Hardtraxx Addict

Ventrue schreef:
Kan je contact opnemen met degene van wie je hem gekocht heb?

Ik heb zojuist TS benaderd, zij waren bereid om het fb profiel van de koper te geven zodat ik zijn geld kon terugstorten naar hem. Ik zei dat het in mijn geval misschien niet handig is om die persoon zelf te benaderen waarop TS zei dat zij achter de schermen bezig zijn met een regeling/ compensatie voor CRAFT. Ik krijg een mailtje als ze meer weten..
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten