Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 20:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Club r_AW
Datum: 12-11-2022
Tijd: 21:00 - 04:00
Locatie: P60 Amstelveen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.ticketmaster.nl/event/club- ... ets/284703
Prijs: €26,50

Line-up:
Armageddon Project
Cancel "Culture Set"
DJIPE
Jeffius
Miyuki Omura
Nanostorm LIVE
Peaky Pounder
Rude Awakening
Sacerdos Vigilia LIVE "Distortion Matters"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 20:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heilige marietjes wat een lineup, ticket gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde dag als Funky Cat, dus mijn eerste keer r_AW laat voorlopig nog op zich wachten. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 21:42 
 
Artiest

Joey schreef:
Zelfde dag als Funky Cat, dus mijn eerste keer r_AW laat voorlopig nog op zich wachten. :(

TFC is 19 november :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 22:49 
 
Hardtraxxer

Geck-o schreef:
Joey schreef:
Zelfde dag als Funky Cat, dus mijn eerste keer r_AW laat voorlopig nog op zich wachten. :(

TFC is 19 november :)

Dat is dan ook de datum die in de topic titel staat :)
Niet in de OP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Joey schreef:
Zelfde dag als Funky Cat, dus mijn eerste keer r_AW laat voorlopig nog op zich wachten. :(

TFC is 19 november :)

Ik was inderdaad in de war door de topictitel die zoals hierboven gezegd op 19 november staat.

Toch wel een optie dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 07:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja mooi spul, rij als het moet wel zelf die kant op dit keer. Eindtijd is 04:00 trouwens, en niet 06:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 07:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Foutjes uit enthousiasme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Foutjes uit enthousiasme.

Geeft niks makker
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat een line-up. Helaas financieel in een dal… dus zal des moeten laten schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt niet normaal deze line-up :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet zo heel veel feestjes meer, maar holy...dit is een zekerheidje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 13:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeffius en Peaky Pounder zijn toegevoegd aan de line-up.

Had al een ticket, maar toch 100% zekerheidje dit wel, om Armageddon Project en Peaky Pounder op een avond te zien terwijl ze al gestopt zijn plus de rest van het goud wat er komt, poah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme zin in godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een enthousiasme :) Ik ken op Rude awakening na geen enkele naam. Wat voor muziek kan je dit feest verwachten dan? Wellicht ook eens een keer een nieuw soort feest bezoeken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 00:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Wat een enthousiasme :) Ik ken op Rude awakening na geen enkele naam. Wat voor muziek kan je dit feest verwachten dan? Wellicht ook eens een keer een nieuw soort feest bezoeken. ^^


Op deze specifieke editie. Met Cancel zou ik zijn album op Spotify luisteren, die ga je daar horen. Bij Sacerdos Vigilia zou ik ook zijn album opzoeken. Bij Nanostorm, Myuki e.d. ook

Verder:









EDIT: Vergeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx voor je moeite. Ik zie wel dat het ene me wat beter ligt dan het andere. Van wat je gestuurd hebt vind ik denk ik die set van DJIPE wel het lekkerste. :thumbsup:

Hoe noemen ze dit dan? Industrial? Schranz? Hardtechno? Het lijkt mij vooral op oude HC :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Thx voor je moeite. Ik zie wel dat het ene me wat beter ligt dan het andere. Van wat je gestuurd hebt vind ik denk ik die set van DJIPE wel het lekkerste. :thumbsup:

Hoe noemen ze dit dan? Industrial? Schranz? Hardtechno? Het lijkt mij vooral op oude HC :D


Cancel is meer hardtechno/schranz inderdaad (alias van Igneon System) en Miyuki Omura en DJIPE vallen ook voor een deel onder UK Hardcore. Bij Peaky Pounder en Rude Awakening heb je ook wel industrial techno. Maar eigenlijk valt alles (behalve schranz en hardtechno) onder industrial hardcore. Schranz en Hardtechno vind je echter wel vaak op industrial feesten en ook de artiesten zijn niet vies om eens zulke platen te produceren.

Het genre is dusdanig breed dat je uiteenlopende tempo's (100 bpm tot 250 bpm), stijlen e.d. hebt. UK Hardcore, Crossbreed, Doomcore, Flashcore en Industrial Techno zijn allemaal subgenres van Industrial Hardcore. LIVE gaat indusitrial altijd echt mokerhard.

Armageddon Project valt ook voor een goed deel onder millennium maar dat is meer om het tijdperk dan de stijl (produceert al sinds 2013 niet meer). Industrial hardcore is even oud als het gabber genre zelf, een van de eerste hardcore platen ooit gemaakt is gereleased als eerste plaat op Industrial Strength (Mescalinum United - We Have Arrived).

Dit was mijn eerste industrial feest in 2012 toen ik misschien een paar industrial platen tof vond, maar door die set van N-Vitral zo (letterlijk en figuurlijk) weggeblazen dat het sindsdien mijn favoriete genre is. Door de variatie, energie en lompheid van het genre. Ook is de sfeer op dit soort feesten echt top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel fijn feestje gehad hier, Rude awakening & Peaky pounder set van de avond. Nanostorm & Sacerdos Vigilia vielen zwaar tegen, gelukkig was de 2e zaal wel nice toen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten