Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 17:34 
 
Hardtraxxer

Niet alleen bij hardstyle, maar ook bij de hardere techno evenementen was het geluid niet even goed. Reken er maar op dat de komende tijd er meer hardere evenementen gaan komen in de elementenstraat. Geluid zal het probleem in ieder geval niet zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 22:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Niet alleen bij hardstyle, maar ook bij de hardere techno evenementen was het geluid niet even goed. Reken er maar op dat de komende tijd er meer hardere evenementen gaan komen in de elementenstraat. Geluid zal het probleem in ieder geval niet zijn :thumbsup:


Nog geen last van gehad :p
Laten we hopen iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 20:56 
 
Hardtraxxer

Timetable:
22:00 - 23:00: REVIVE
23:00 - 23:30: Udex
23:30 - 00:30: Chain Reaction
00:30 - 01:30: Act of Rage & Digital Punk
01:30 - 02:15: Neroz
02:15 - 03:00: Artifact
03:00 - 04:00: High Voltage & RVAGE
04:00 - 05:00: Killshot & Ncrypta
05:00 - 06:00: Delete & Rooler
06:00 - 07:00: N-Vitral
MC: Syco
MC: Tha Watcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me echt lullig als je hier kaarten voor hebt moeten kopen. Eerst via Appic 100% wingarantie en nu kan je via de instastory van Delete ook gratis kaarten 'winnen'.

Aan de ene kant heel jammer dat een nieuwe organisatie met een redelijke visie het gelijk zo lastig heeft. Aan de andere kant is dit gewoon een 13 in een dozijn raw lineup met allemaal b2bs en 45 min sets waar ik (en blijkbaar een groot deel van de potentiele doelgroep) totaal niet op zit te wachten.

Heb het gevoel dat steeds meer feesten ( en organisaties) zich willen onderscheiden en speciaal zijn, maar vervolgens een kneiterstandaard lineup neerzetten.

Udex LIVE is dan wel heel vet, maar daar ga ik niet helemaal voor naar Amsterdam reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 09:46 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Lijkt me echt lullig als je hier kaarten voor hebt moeten kopen. Eerst via Appic 100% wingarantie en nu kan je via de instastory van Delete ook gratis kaarten 'winnen'.

Aan de ene kant heel jammer dat een nieuwe organisatie met een redelijke visie het gelijk zo lastig heeft. Aan de andere kant is dit gewoon een 13 in een dozijn raw lineup met allemaal b2bs en 45 min sets waar ik (en blijkbaar een groot deel van de potentiele doelgroep) totaal niet op zit te wachten.

Heb het gevoel dat steeds meer feesten ( en organisaties) zich willen onderscheiden en speciaal zijn, maar vervolgens een kneiterstandaard lineup neerzetten.

Udex LIVE is dan wel heel vet, maar daar ga ik niet helemaal voor naar Amsterdam reizen.


Ja, om deze redenen mijn kaart verkocht.

Ik heb er sowieso al een hekel aan als organisaties van te voren geen b2b sets aankondigen en dan ineens in de timetable aan komen zetten met 4 b2b sets... Jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Bryan_Hardstyle schreef:
David_ schreef:
Lijkt me echt lullig als je hier kaarten voor hebt moeten kopen. Eerst via Appic 100% wingarantie en nu kan je via de instastory van Delete ook gratis kaarten 'winnen'.

Aan de ene kant heel jammer dat een nieuwe organisatie met een redelijke visie het gelijk zo lastig heeft. Aan de andere kant is dit gewoon een 13 in een dozijn raw lineup met allemaal b2bs en 45 min sets waar ik (en blijkbaar een groot deel van de potentiele doelgroep) totaal niet op zit te wachten.

Heb het gevoel dat steeds meer feesten ( en organisaties) zich willen onderscheiden en speciaal zijn, maar vervolgens een kneiterstandaard lineup neerzetten.

Udex LIVE is dan wel heel vet, maar daar ga ik niet helemaal voor naar Amsterdam reizen.


Ja, om deze redenen mijn kaart verkocht.

Ik heb er sowieso al een hekel aan als organisaties van te voren geen b2b sets aankondigen en dan ineens in de timetable aan komen zetten met 4 b2b sets... Jammer dit.


14 namen voor een feest van 9 uur. Nee, dan zijn b2b's setjes wel een complete verrassing xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden natuurlijk 45 min setjes kunnen zijn met 1/2 b2b sets. 4 is direct de halve line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 11:45 
 
Hardtraxxer

De planning was in eerste instantie om alleen solos te doen in 2 zalen, maar vanwegen de tegenvallende kaartverkoop zijn ze teruggeschaald naar 1 zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 13:54 
 
Hardtraxxer

EHRNK schreef:
De planning was in eerste instantie om alleen solos te doen in 2 zalen, maar vanwegen de tegenvallende kaartverkoop zijn ze teruggeschaald naar 1 zaal.


Ah ja, want ik dacht dat het inderdaad gewoon 2 zalen zouden zijn aangezien er ook 2 MC's zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En afgelast vanwege Corona....

https://www.facebook.com/notoirevents/

Citaat:
Beste hardstyle liefhebbers,

Helaas moeten wij jullie mededelen dat Cirque du Raw niet door gaat. Zojuist is door de overheid en het RIVM bekend gemaakt dat alle evenementen met meer dan 100 personen t/m 31 maart 2020 afgelast zijn.

Alle tickethouders zullen in de komende week hierover bericht ontvangen.

Bedankt voor jullie begrip, flexibiliteit en steun
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2020 10:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt een lekker begin voor een nieuwe organisatie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2020 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Niet echt een lekker begin voor een nieuwe organisatie..


Hadden ze even wat beter moeten plannen idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2020 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
roy_ schreef:
Niet echt een lekker begin voor een nieuwe organisatie..


Hadden ze even wat beter moeten plannen idd


Is dit serieus of sarcastisch bedoeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2020 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Wat denk je zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat denk je zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
fflkkr schreef:
roy_ schreef:
Niet echt een lekker begin voor een nieuwe organisatie..


Hadden ze even wat beter moeten plannen idd


Is dit serieus of sarcastisch bedoeld


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godver
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten