zou er heen gaan, maar de nieuwe datum komt niet uit voor mij, zou me eerste feest worde :')
volgend jaar zeker aanwezig
Daarom, zie je mij zeggen dat het wel zo was dan? NEE. Wat mij betreft heeft Black zijn echte waarde verloren, sinds het geen Sensation meer is. Vroeger droomde ik er van om ook in de Arena te staan, met die geweldige thema's, echt als een pure tegenpool van White, Hard en duister. Maarja, wat is daar nu van over gebleven...wrote:Laatste 2edities vond ik de line up nou niet echt spetterend..wrote:(Sensation) Black is niet meer wat het geweest is.. ik twijfel, wil eerst een line-up zien, anders staat In Qontrol in hoger aanzien
Jeppaaaah!wrote:Dan vind ik dat Q-dance verplicht is om terug een feest in Belgie te doen!
Terug qlimax?wrote:Jeppaaaah!wrote:Dan vind ik dat Q-dance verplicht is om terug een feest in Belgie te doen!
Maarja, ze hebben in de zomer sowieso al Tomorrowland, hopelijk nog eentje in najaar dan!
Fantastisch feest! -0_wrote:Hoe was dit nou vorig jaar? Hoorde hele wisselende berichten hier over?
Ik vind het niet meer van een leuk feestje, zit geen echt thema meer achter buiten de zwarte dresscode. En dat vind ik wel jammer. Leuk tussendoortje dus maar niet meer als dat..wrote:Fantastisch feest! -0_wrote:Hoe was dit nou vorig jaar? Hoorde hele wisselende berichten hier over?
Mijn fav. Indoor evenement
Is nog geen 1x uitverkocht geweest en was altijd nog ruimte zat. Dus het zou wel heeeeeeeeel erg storm moeten lopen moest het dit jaar wel uitverkopen, ik verwacht het althans echt nietwrote:Was het vorig jaar (snel) uitverkocht? Ben wel van plan om te gaan.
Oh oke mooi, dan ben ik wss wel aanwezig!wrote:Is nog geen 1x uitverkocht geweest en was altijd nog ruimte zat. Dus het zou wel heeeeeeeeel erg storm moeten lopen moest het dit jaar wel uitverkopen, ik verwacht het althans echt nietwrote:Was het vorig jaar (snel) uitverkocht? Ben wel van plan om te gaan.
afterparty bij jou tochwrote:Is nog geen 1x uitverkocht geweest en was altijd nog ruimte zat. Dus het zou wel heeeeeeeeel erg storm moeten lopen moest het dit jaar wel uitverkopen, ik verwacht het althans echt nietwrote:Was het vorig jaar (snel) uitverkocht? Ben wel van plan om te gaan.