dan gaat brennan heart huilend naar huis.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooooooooooo
Oja vergeten, laat dan maar zitten.wrote:heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooooooooooo
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Dat was vorig jaar helemaal niet
wel opvallend.
*zucht* je kunt ook overdrijven natuurlijk. Op Summerfestival ja, op BLACK? Nee. Dat zijn (meestal) liefhebbers van de muziek. Niet alles over 1 kam scheren..wrote:Oja vergeten, laat dan maar zitten.wrote:heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooooooooooo
Ben afgelopen 2 jaar naar Black geweest en heb geen 1 keer zulke kreten gehoord.
Wel een hoop gekke Duiters/Denen/Belgen wat dan ook die raar staan te jumpen, maar dat is na 12 uur ook al afgelopen.
Wel een hoop gekke Duiters/Denen/Belgen wat dan ook die raar staan te jumpen, maar dat is na 12 uur ook al afgelopen.
(Sensation) Black is niet meer wat het geweest is.. ik twijfel, wil eerst een line-up zien, anders staat In Qontrol in hoger aanzien
+1wrote:Ligt aan de lineup of ik ga denk
Moet ook ff kijken met de financiën, want ook de kaartverkoop van Defqon.1 begint in die maand 
De line-up van 2009 was bijna identiek aan die van 2010.. Hopelijk dit keer een net andere.
Waar blijft de terugkomst van Black NL
Misschien met de Ziggo Dome?
Later als normaal
maar dat maakt niet uit
maar dat maakt niet uit
Ik ben hier misschien wel bij
Ligt aan line up & aan wie er mee gaat 
Laatste 2edities vond ik de line up nou niet echt spetterend..wrote:(Sensation) Black is niet meer wat het geweest is.. ik twijfel, wil eerst een line-up zien, anders staat In Qontrol in hoger aanzien
Ik heb net ergens gelezen dat InQontrol dit jaar in maart is ipv april, al weet ik niet of dit echt waar is natuurlijkwrote:+1wrote:Valt in dezelfde maand als Masters of Hardcore en InQontrol. Dus nee...
Weet nog niet zeker of ik dan naar MoH ga(ook nog ff examens ofzo) maar als ik ga wordt t eerder Masters dan Black
Er gaan inderdaad geruchten dat Black met InQontrol heeft geruild...
Last edited by DarkNoize on , edited 1 time in total.
Dat vind ik op zich wel lache eens voor de veranderingwrote:Er gaan inderdaad geruchten dat Black mat InQontrol heeft geruild...
zou niet verkeerd zijn..wrote:Er gaan inderdaad geruchten dat Black mat InQontrol heeft geruild...
klopt! dan is de april maand niet te drukwrote:zou niet verkeerd zijn..wrote:Er gaan inderdaad geruchten dat Black mat InQontrol heeft geruild...
Liever niet, dan kan ik namelijk niet naar InQontrolwrote:Er gaan inderdaad geruchten dat Black mat InQontrol heeft geruild...
Ik heb in maart tentamens, dus laten ze inqontrol maar lekker in april houden. (wat trouwens perfect valt steeds kwa maand)
Dit jaar waar Black echt vet! 2009 ook! En wat Inqontrol betreft, ik ga er zeker heen of het nu april of maart is 
Altijd dat gezeur met die tentamens
Heb volgende week tentamenweek en ga zaterdag naar Masters :')
Na Ground Zero dit jaar had ik ook tentamens, allemaal gehaald met een 5,5
Heb volgende week tentamenweek en ga zaterdag naar Masters :')
Na Ground Zero dit jaar had ik ook tentamens, allemaal gehaald met een 5,5
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
5,5 = voldoende