Zo ik ben ook weer wakker, wat een takke eind reizen (2,5) maar het was weer echt helemaal waard. Wat een ongelofelijk dik feest

Alleen maar dikke sets gehoord, en er werd echt hard gedraaid. Heerlijk die diversiteit van Hardcore, Frenchcore en Industrial. Dither die weer een heerlijke beuk set neerzette, had nog I:GOR-Gunz Up aangevraagd en hij draaide hem nog als enerlaatste plaat

. Veder waren Nosferatu en Ruffneck heerlijk met industrial achtig setje en ben ik ook verrast door The Sickest Squad!
++++ Dither
+++ Nosferatu & Ruffneck
+++ The Sickest Squad
+++ Sfeer
+ Warmte goed ondercontrole op de main maar in de Frenchcore zaal was het echt niet leuk, condens droop van het plafon af.
En Hardcoresjors nog gemeet
