Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum: zaterdag 19 januari 2013
22:00 - 06:00
Locatie: Zaandam (North Sea Venue)
Genres: darkcore, early hardcore, frenchcore, hardcore, industrial hardcore, terror.
Prijzen: Voorverkoop €28,50, Deurverkoop €35,00.
Line up:

Beter Partyraiser:
Partyraiser
Anime
Javi Boss
Mad Dog
Milito
Miss K8
Nosferatu
Ruffneck
The Sickest Squad
Tieum
Unexist
MC: Da Mouth of Madness
MC: Triggah

Beter kom je Niet (anniversary area)
Agressive
Amada
Counterfeit
Kasparov
Negative A
Noize Suppressor
Ophidian
Sei2ure
MC: The Russian

Beter Donker Dan Licht
Dither
Mobius
s'Aphira
Switch Technique
Live: Omkara Techichi
Live: Tripped
Live: [KRTM]
MC: No-iD

Beter Hard Of Niet
Adrenokrome
HardT3K-Tic
Johnny Napalm
The DesastaMasta
Live: Bit Reactors
Live: Dr. Peacock
Live: Marcus Decks
Live: The Braindrillerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
ff de standaard aanhouden voor topictitels van feesten :) Dus:

BKJN vs Partyraiser 3 (19-02-2013, North Sea Venue, Zaandam)

Sorry, heb het aangepast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 00:21 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig met Kswoosh :D en nog wat mensen, afgelopen zaterdag met Bas Academy voor het eerst geweest en is me goed bevallen. Zitten leuke namen tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er was al een topic geloof ik. Even kijken of ik hier heen ga. Misschien dat ik kan regelen dat mn Pa dan niet thuis is dat weekend. Pre-after bij m'n Pa thuis dan :). De Hemkade is dan nog geen 10 min met de taxi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 01:36 
 
Hardtraxxer

Word loeihard dit! echt zin in :yes: Ook vet dat Omkara Techichi er staat
Partyraiser vs Tieum word geniaal :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 22:19 
 

aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier wellicht ook wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeel erg jammer dat dit nu al bijna is. Zit helemaal door mijn geld heen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:42 
 

Grendiner schreef:
Heeeel erg jammer dat dit nu al bijna is. Zit helemaal door mijn geld heen...

lenen dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben hier wellicht ook wel aanwezig :D

Gezellie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Word loeihard dit! echt zin in :yes: Ook vet dat Omkara Techichi er staat
Partyraiser vs Tieum word geniaal :clap:


ik ga ook wel met je mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Ik ben hier wellicht ook wel aanwezig :D

Gezellie :D

Ik ga naar Nijmegen toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

03:45 - 05:00: Partyraiser
Live: Tieum
Live: Unexist

Nu moet ik dit missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:43 
 

teupie schreef:
robin92 schreef:
Word loeihard dit! echt zin in :yes: Ook vet dat Omkara Techichi er staat
Partyraiser vs Tieum word geniaal :clap:


ik ga ook wel met je mee

beter kom je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
teupie schreef:
robin92 schreef:
Word loeihard dit! echt zin in :yes: Ook vet dat Omkara Techichi er staat
Partyraiser vs Tieum word geniaal :clap:


ik ga ook wel met je mee

beter kom je wel

Het is toch Beter Kom Je Niet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 01:04 
 

Chukkels schreef:
Het is toch Beter Kom Je Niet? :huh:

Ik Kom Lekker Wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het is toch Beter Kom Je Niet? :huh:

Beter dan dit kom je inderdaad nergens, zelfs niet in Nijmegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:19 
 
Hardtraxxer

Ik kom ook acte de presence geven :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter Kom Ik Mischien Ook Gewoon Naar Beter Kom Je Niet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:45 
 

hardcoresjors schreef:
Beter Kom Ik Mischien Ook Gewoon Naar Beter Kom Je Niet! :woot:

Mooi Dat Je Misschien Komt Naar Beter Kom Je Niet!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
Beter Kom Ik Mischien Ook Gewoon Naar Beter Kom Je Niet! :woot:

Mooi Dat Je Misschien Komt Naar Beter Kom Je Niet!!!


Haha tot morgen kameraad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Tot vanavons peeps :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:08 
 

Hier Komen We!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:34 
 
Hardtraxx Addict

Zo ik ben ook weer wakker, wat een takke eind reizen (2,5) maar het was weer echt helemaal waard. Wat een ongelofelijk dik feest :worship: Alleen maar dikke sets gehoord, en er werd echt hard gedraaid. Heerlijk die diversiteit van Hardcore, Frenchcore en Industrial. Dither die weer een heerlijke beuk set neerzette, had nog I:GOR-Gunz Up aangevraagd en hij draaide hem nog als enerlaatste plaat ^^ . Veder waren Nosferatu en Ruffneck heerlijk met industrial achtig setje en ben ik ook verrast door The Sickest Squad!

++++ Dither
+++ Nosferatu & Ruffneck
+++ The Sickest Squad
+++ Sfeer
+ Warmte goed ondercontrole op de main maar in de Frenchcore zaal was het echt niet leuk, condens droop van het plafon af.

En Hardcoresjors nog gemeet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lache feestje was t zeker! :D
Snoeiharde nummers voorbij horen komen! :love:
Mad Dog - Agony (Tieum Remix) :woot:
Richaaard schreef:
En Hardcoresjors nog gemeet :cool:

:D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten