Hallo allemaal.
smile-emoticon
Over twee weken geef ik mijn eigen knal solo feest in de North Sea Venue te Zaandam samen met mijn maatje Dr. Peacock!
Ik wil jullie natuurlijk los zien gaan tijdens de solo’s van mij en Peacock!
Een hele avond onze eigen stijlen knallen in deze super locatie.
Ik zelf zal van 01.00 tot 06.00 aan één stuk door knallen op de mainstage die speciaal hiervoor word voorzien van een dikke 3d Led & laser show. In de tweede zaal zal Dr. Peacock een exclusieve set neerzetten die van 0.30 tot 5.00 uur zal duren. Als afsluiting zullen we het laatste uur officieel “meeten” en samen de tent op gepaste wijze slopen op de mainstage! Maar er is nog veel meer…
In beide solo sets krijgen we namelijk top gezelschap om de avond nog vetter te maken. Zo zal mijn goede vriend, mijn Italiaanse zoon en super collega F. Noize een uur lang met mij komen draaien. En ofdat het niet genoeg is zullen mijn 2 andere maten Dj Repix en Dj Aggressive voor mij de mainstage openen. Wat ik ook melden kan is dat Dr. Peacock The Sickest Squad heeft uitgenodigd in zijn zaal en mensen die deze combinaties van ons eerder hebben gezien weten wat dit betekend.
wink-emoticon
***Wij willen je graag ontmoeten!***
En daarom gaan we speciaal van 23.10 tot 23.30 uur (wij: “Partyraiser en Dr. Peacock”) jullie een hand schudden en met je op de foto! De foto’s zullen worden gemaakt door een professionele fotograaf en online worden gepresenteerd op onze socialmedia. Een unieke kans voor de echte fans! We gaan ook een toffe groeps foto maken rond deze tijd.
Plaats in de North Sea venue zal later bekend worden.
Het moge duidelijk zijn dat je zaterdag 2 mei maar op één plek hoort te zijn en dat is bij ons op de Hemkade 48 te Zaandam voor het dikste indoor feest net voordat de zomer losbarst!
Samen met jou en BKJN events maken we er een onvergetelijke nacht van.
Wij zijn er klaarvoor!
Samen zijn we harder dan de rest!
Tickets zijn nog beperkt verkrijgbaar en kosten slechts € 25,00 ex fee, Klik op onderstaande link om direct in de shop te komen.
https://frontoffice.paylogic.nl/…/MTAuMTA4LjAuNTgs…/Tickets/
GRtzzzzz,
Wesley aka Partyraiser
The Sickest Squad zal Dr. Peacock joinen