Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:13 

Hardtraxxer

zaterdag, 2 mei 2015
22.00 - 06.00
North Sea Venue - Zaandam

Two legends, one meeting. get ready for the second edition and prepare yourself for 2 super solo sets in Hollands best venue.

Line-up
Dr. Peacock
Partyraiser
and many more..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:17 

Hardtraxxer

Zie nu dat hij dubbel gepost heeft? Raar.. sorry eentje kan dus dicht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:19 

Hardtraxx Crew

Frenchkicks schreef:
Zie nu dat hij dubbel gepost heeft? Raar.. sorry eentje kan dus dicht :P

Done :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:22 

Hardtraxxer

Top!

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 21:08 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 14:57 

Kraak... Piep...

Ze hebben elkaar vast wel eens eerder ontmoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 15:00 

Donateur

:lol:

Gaat er nog iemand in pak eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 19:12 

Hardtraxxer

Partyraiser:

Citaat:
Hallo allemaal.
smile-emoticon

Over twee weken geef ik mijn eigen knal solo feest in de North Sea Venue te Zaandam samen met mijn maatje Dr. Peacock!
Ik wil jullie natuurlijk los zien gaan tijdens de solo’s van mij en Peacock!
Een hele avond onze eigen stijlen knallen in deze super locatie.

Ik zelf zal van 01.00 tot 06.00 aan één stuk door knallen op de mainstage die speciaal hiervoor word voorzien van een dikke 3d Led & laser show. In de tweede zaal zal Dr. Peacock een exclusieve set neerzetten die van 0.30 tot 5.00 uur zal duren. Als afsluiting zullen we het laatste uur officieel “meeten” en samen de tent op gepaste wijze slopen op de mainstage! Maar er is nog veel meer…

In beide solo sets krijgen we namelijk top gezelschap om de avond nog vetter te maken. Zo zal mijn goede vriend, mijn Italiaanse zoon en super collega F. Noize een uur lang met mij komen draaien. En ofdat het niet genoeg is zullen mijn 2 andere maten Dj Repix en Dj Aggressive voor mij de mainstage openen. Wat ik ook melden kan is dat Dr. Peacock The Sickest Squad heeft uitgenodigd in zijn zaal en mensen die deze combinaties van ons eerder hebben gezien weten wat dit betekend.
wink-emoticon

***Wij willen je graag ontmoeten!***

En daarom gaan we speciaal van 23.10 tot 23.30 uur (wij: “Partyraiser en Dr. Peacock”) jullie een hand schudden en met je op de foto! De foto’s zullen worden gemaakt door een professionele fotograaf en online worden gepresenteerd op onze socialmedia. Een unieke kans voor de echte fans! We gaan ook een toffe groeps foto maken rond deze tijd.
Plaats in de North Sea venue zal later bekend worden.

Het moge duidelijk zijn dat je zaterdag 2 mei maar op één plek hoort te zijn en dat is bij ons op de Hemkade 48 te Zaandam voor het dikste indoor feest net voordat de zomer losbarst!

Samen met jou en BKJN events maken we er een onvergetelijke nacht van.
Wij zijn er klaarvoor!
Samen zijn we harder dan de rest!

Tickets zijn nog beperkt verkrijgbaar en kosten slechts € 25,00 ex fee, Klik op onderstaande link om direct in de shop te komen.

https://frontoffice.paylogic.nl/…/MTAuMTA4LjAuNTgs…/Tickets/

GRtzzzzz,
Wesley aka Partyraiser

tl;dr
F.Noize zal Partyraiser versterken
The Sickest Squad zal Dr. Peacock joinen
Repix en Agressive openen de mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 23:03 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Ze doen geloof ik niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 01:08 

Kraak... Piep...

Repulze schreef:
Broken Balance schreef:

Ze doen geloof ik niet anders.

De muziek tast het brein aan he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:25 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:17 

Hardtraxx Veteran

Kaartje gisteren gekocht. Heb er zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 22:47 

Hardtraxx Addict

redelijke prijs en dicht in de buurt.

Altijd leuk.. maar je vrienden meekrijgen.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 15:29 

Hardtraxxer

Wie is er allemaal nog meer aanwezig? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 15:42 

Hardtraxx Veteran

Nog maar 7 uurtjes aftellen en we mogen weer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 15:44 

Hardtraxxer

animo voor een whatsapp groep? Joey heb ik al
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 19:49 

Hardtraxx Veteran

Waar ik ben is Norther66 dus dat komt wel goed hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Dit was me weer een mooi feestje :) Het was gewoon goed gevuld, heb het geen moment te druk gevonden. Temperatuur ook niks over te klagen. Normaal in dat zaaltje waar de frenchcore zat is het echt een sauna en regent het er zweet, zo erg daar is het deze avond niet eens bij in de buurt gekomen!

Weer een hoop leuke mensen ontmoet, waaronder frenchkicks, bedankt voor de gezelligheid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 15:52 

Hardtraxxer

Wat een topfeest! Op het laatste moment onverwachts toch ineens richting de hemkade gegaan. Om half 1 kwamen we binnen en het was meteen al snoeihard op een aardig hoog tempo! Wat een geweld! Sfeer zat er goed in, was gelukkig niet zo druk waardoor je lekker de ruimte had en waardoor het ook niet zo snik heet was!
Op het einde was de set van partyraiser gewoon niet meer bij te houden, holy shit! Half uur voor het einde weg gegaan omdat onze lichamen gewoon echt op waren, tijdens het gassen struikelde ik zowat over mijn eigen voeten van ellende :P Heb nu echt geen benen meer over.... Heb zwaar genoten! Heel erg blij dat we hier ineens toch naar toe zijn gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 17:44 

Hardtraxx Veteran

Heel dik feest! Werd heerlijk gedraaid (vooral in de Frenchcore). Jammer dat de Frenchcore in het kleine zaaltje links van de main was, tijdens de opening van Dr. Peacock was het echt ontzettend druk. 2 uurtjes later was het echter prima te doen qua drukte. Was wel duidelijk dat ze iets tegen de hitte gedaan hebben, want die viel daar echt ontzettend mee. Was ook blij dat ik m'n oordoppen mee had want die heb ik echt nodig gehad. Verder tja, in het algemeen niet te druk en niet te rustig. Heel wat gezellige mensen weer gesproken (waaronder Frenchkicks) en me echt prima vermaakt. Echt duizendmaal hulde voor Dr. Peacock dat 'ie even Gabba Front Berlin - Lacrima Mosa Est draaide. :worship: :worship:

Wel nog een minpuntje, die vloer in de main. Jezus wat dramatisch is die toch elke keer, altijd maar zo glad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 20:14 

Hardtraxxer

Heerlijk vermaakt :). Jammer van de Frenchcore waar het in het begin zo ontiegelijk druk was, omdat ze het in dat kleine smalle kut zaaltje hadden gedropt. Ook is de vloer bij de main idd altijd een ergernis naarmate de avond vordert. Set van de avond was toch wel het laatste uurtje: Partyraiser vs Dr. Peacock :yay:
Was leuk om Joey en Randy (Norther66) te zien :thumbup:

nog nooit zo rustig meegemaakt op deze locatie overigens

edit: weet iemand eigenlijk wat de winnaar van de actie als prijs had gekozen
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten