Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:57 
 

wat een mega leip bruut feest was dit :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

teveel goeie artiesten, godsgruwelijk lekker hoog tempo dankzij Partyraiser, en super goede sfeer daar, ondanks dat er , volgens sommigen, paupervolk liep daar.
Mooi om te zien dat echt de helft fzo al ram vdk was toen we binnen kwamen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:14 
 

en ohja:
pluspunt: de overvloed aan godsetering lekkere wijven daar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:59 
 
Hardtraxxer



Fucking geweldig, zo moet elke aftermovie zijn :P
Laat tenminste echt zien hoe het er echt aan toe gaat op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De aftermovie is beter dan het feest zelf keel xd
Hierop zie je niet hoe fucking druk het was hahaha :P

Maar dat 1e nummer is keihard! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 10:57 
 

optyfen sjors, het feest was zwaar episch en de aftermovie is ook echt vet :D

dat nr vanaf 1:58 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dat nr vanaf 1:58 :love:

idd! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 18:21 
 

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:
dat nr vanaf 1:58 :love:

idd! :drool:

Tripped - Fuck the Millenium :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer inderdaad! :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten