Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Datum: 23-01-2016
Tijd: 22.00-06.00
Locatie: North Sea Venue, Zaandam
Tickets: Regular Ticket: € 32,50
http://partyflock.nl/order_ticket/paylogic/300461

Line up:
FULL LINE-UP:

1: Partyraiser Mainstage
Beginnend met de stage waar het deze nacht allemaal om draait, met als grote verassing dat The Sickest Squad anders dan eerder aangekondigd, ook versus Partyraiser op de mainstage staan.

22.00 - 00.00: Xardio
00.00 - 00.30: Partyraiser “opening show”
00.30 - 01.15: Partyraiser vs. Outblast
01.15 - 02.15: Partyraiser vs. Aggressive vs. Darkcontoller
02.15 - 03.15: Partyraiser vs. Destructive Tendencies
03.15 - 04.00: Partyraiser vs. Wars Industry
04.00 - 05.00: Partyraiser vs. The Sickest Squad
05.00 - 06.00: Partyraiser vs. F. Noize vs. Andy the Core

Hosted by: Mc Da Mouth of Madness & Mc RG

2: Partyraiser Stylo
In Are48 gelegen achter de mainstage vind je de Partyraiser Stylo area,
In deze zaal zal de beste Uptempo Hardcore ten gehore worden gebracht met als hoogtepunt het allereerste optreden van de splinternieuwe act NUKEM.

23.00 - 00.00: Sjek
00.00 - 01.00: Vandal!sm
01.00 - 02.00: Lunatic
02.00 - 03.00: Repix vs. Para Italia
03.00 - 04.00: Nukem (the Speedfreak vs. Mutante)
04.00 - 05.00: Unexist vs. Day-Mar
05.00 - 06.00: The Vizitor

Hosted by: Mc No-ID

3: Beter kom je Niet presents: Frenchcore
De linker zijvleugel van North Sea Venue zal geheel in het teken staan van de Frenchcore! De timetable is als volgt.

22.00 - 23.00: Pyrut
23.00 - 00.00: Hyrule War
00.00 - 01.00: Sprinky vs. Mr Ivex
01.00 - 02.00: Progamers
02.00 - 02.45: Marcus Decks live
02.45 - 04.00: The Braindrillerz vs. Bit Reactors
04.00 - 05.00: Zyklon
05.00 - 06.00: Johnny Napalm

4: Beter hard of Niet
De hardste zaal deze nacht zal zoals de voorgaande jaren te vinden zijn in de Redbull area aan de rechter kant. In deze terror dome vind je als extra toevoeging in de line-up, Sloperij Janssen die samen met HardT3k-Tic een dik optreden zullen verzorgen.

22.00 - 23.00: Mobius
23.00 - 00.30: HardT3k-Tic vs. Sloperij Jansen
00.30 - 01.30: Tripped
01.30 - 02.30: Angernoizer
02.30 - 04.00: Deterrent Man
04.00 - 05.00: Paranoizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik mis mc T-wisted :lol: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat dr. hoed niet eens bij de frenchcore :surrender:

Vorig jaar een prima feest gehad, maar ik ben eigenlijk wel klaar met de uptempo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar Partyraiser vs Outblast eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet dat dit hier natuurlijk helemaal niet hoort, maar dit is volgens mij de enige plek waar sommige kenners nog kijken. Openingsplaat van Partyraiser afgelopen zaterdag:



Eerste plaat, van 0:00 tot 0:17, heeft iemand een idee van wie deze is en hoe die heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Staat dr. hoed niet eens bij de frenchcore :surrender:



Vakantie zag ik net, Thailand, Australië en Noord-Amerika... denk niet dat hij het feest erg gaat missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 20:00 
 
Hardtraxx Addict

http://eepurl.com/bMSQrT

Sloperij Janssen mag toegevoegd worden aan de Beter Hard Of Niet area vs HardT3K-Tic :) (als de openingspost nog aangepast kan worden :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
http://eepurl.com/bMSQrT

Sloperij Janssen mag toegevoegd worden aan de Beter Hard Of Niet area vs HardT3K-Tic :) (als de openingspost nog aangepast kan worden :P )

Ga ik doen! En kom zeker even kijken bij je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time table in openingspost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 23:31 
 
Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Ga ik doen! En kom zeker even kijken bij je!


Cool! :D En dankje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 21:58 
 

Zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zin in :thumbsup:


gezellig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zin in :thumbsup:


Je gaat niet naar Hard bass? :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 22:56 
 

Lennard95 schreef:
bloemkool schreef:
Zin in :thumbsup:


Je gaat niet naar Hard bass? :cry: :cry:

Te soft maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last-minute aanwezig samen met bloemkool en Norther66. Zin ann :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knalle als een malle :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuj bloemkool weer eens meeeeeeteng
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
http://eepurl.com/bMSQrT

Sloperij Janssen mag toegevoegd worden aan de Beter Hard Of Niet area vs HardT3K-Tic :) (als de openingspost nog aangepast kan worden :P )

Lekker Dominique!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat ik niet aanwezig kan zijn :( Altijd een prima feest met ontzettend veel bekende. Veel plezier voor degene die wel gaan / moeten draaien :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dik!!!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten