Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zaterdag 2 november 2013
22:00 - 05:00
Sans Souci
Berlikum

Genres
hardstyle, raw hardstyle

Prijzen
Voorverkoop: € 9,50
Deurverkoop: € 12,50

Tickets
Voorverkoop start op zondag 1 september 2013.
Zullen verkrijgbaar zijn bij een aantal voorverkoopadressen.
Voorverkoopadressen
Alle Primera winkels in Nederland


Minimumleeftijd
18

22.00 - 23.30 Diabolic
23.30 - 01.00 Geck-o
01.00 - 02.00 Thera
02.00 - 03.30 Prefix & Density
03.30 - 05.00 Delete
Hosted by : MC Drip & MC Den=
https://partyflock.nl/party/253299:Beatbusters
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HEEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig! Mooie locatie en goed geluid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:44 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

100% aanwezig. Sans + Theracords :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 17:06 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
100% aanwezig. Sans + Theracords :loving:


Gouden combi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:00 
 

ja aanwezig vanuit het zuiden!
indien meer dan 5 mensen zich aanmelden regel ik een kleine bus om erheen te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klote eind weg, wel heerlijke line up voor nog geen 10 euro. Maar nog wel paar andere feesten gepland staan een tijdje ervoor, denk dat ik later nog wel ga beslissen, kaartverkoop begint pas 1 september en het zal toch niet snel uitverkocht raken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Klote eind weg, wel heerlijke line up voor nog geen 10 euro. Maar nog wel paar andere feesten gepland staan een tijdje ervoor, denk dat ik later nog wel ga beslissen, kaartverkoop begint pas 1 september en het zal toch niet snel uitverkocht raken :P

Voorverkoop is niet nodig en kaartjes kunnen volgens mij niet online gekocht worden maar alleen bij plaatselijke winkels, denk niet dat dat buiten Friesland reikt. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
SL8492 schreef:
Klote eind weg, wel heerlijke line up voor nog geen 10 euro. Maar nog wel paar andere feesten gepland staan een tijdje ervoor, denk dat ik later nog wel ga beslissen, kaartverkoop begint pas 1 september en het zal toch niet snel uitverkocht raken :P

Voorverkoop is niet nodig en kaartjes kunnen volgens mij niet online gekocht worden maar alleen bij plaatselijke winkels, denk niet dat dat buiten Friesland reikt. :$


Volgens mij bij alle Primera winkels
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 22:19 
 

SL8492 schreef:
Klote eind weg, wel heerlijke line up voor nog geen 10 euro. Maar nog wel paar andere feesten gepland staan een tijdje ervoor, denk dat ik later nog wel ga beslissen, kaartverkoop begint pas 1 september en het zal toch niet snel uitverkocht raken :P

dan accepteer je t maar.

ik ben gewoon met hessel naar Groningen geweest om een feestje te vieren in het voorjaar....
dit doen we gewoon opnieuw over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
JVDM schreef:
SL8492 schreef:
Klote eind weg, wel heerlijke line up voor nog geen 10 euro. Maar nog wel paar andere feesten gepland staan een tijdje ervoor, denk dat ik later nog wel ga beslissen, kaartverkoop begint pas 1 september en het zal toch niet snel uitverkocht raken :P

Voorverkoop is niet nodig en kaartjes kunnen volgens mij niet online gekocht worden maar alleen bij plaatselijke winkels, denk niet dat dat buiten Friesland reikt. :$


Volgens mij bij alle Primera winkels

Oh, dan heb ik niks gezegd. Primera proberen dus en zien hoe ver je komt SL8dinges
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tickets
Voorverkoop start op zondag 1 september 2013.
Zullen verkrijgbaar zijn bij een aantal voorverkoopadressen.
Voorverkoopadressen
Alle Primera winkel in Nederland

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 18:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ga in mn eentje heen, zoek jullie daar wel op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie allemaal aanwezig ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Julian nog gaat ga ik misschien wel mee, maar wss moet ik tot half 9 werken en dan zijn ze toch al weg. En misschien heb ik de dag erna al iets, is nog niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 09:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weekend voor tentamens maar toch hoop ik aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 14:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ga wel heen met een huisgenoot, anders gewoon in mn uppie en dan zie ik de mensen daar wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben er sowieso, waarschijnlijk alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 16:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aanwezig! Gelukkig is het maar klein stukje met de bus voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Wie allemaal aanwezig ? :D

Ik. Hoe ga jij heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Wie allemaal aanwezig ? :D

Kees en ik komen met de Corsamobiel :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
kakabeeyo schreef:
Wie allemaal aanwezig ? :D

Ik. Hoe ga jij heen?


Heb geen flauwidee , jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:01 
 
Hardtraxxer

Aanwezig!! goede manier om weer de provincie Friesland bezoeken hopelijk ga niet weer fries tegen me praten! xd
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten