Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
kakabeeyo schreef:
Wie allemaal aanwezig ? :D

Ik. Hoe ga jij heen?


Feestbus vanaf leeuwarden. Die vertrekt zoonbeetje voor mn huis.
Anders met de fietsmobiel
Bericht Geplaatst op 19 okt 2013 21:11 
 
Hardtraxxer

Heb er alweer zin in :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2013 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

-
Bericht Geplaatst op 21 okt 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt hem verkeerd om geplaatst
Bericht Geplaatst op 21 okt 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Aanscherping Dresscode.

Omdat we in Sans Souci nogal vrij zijn in onze regels hebben we toch gemeend 1 regel aan te scherpen namelijk de dresscode.

Het is ons opgevallen dat het nogal stoer is om in je blote torso met je onderbroek boven je broek door onze zaak te lopen. Wij vinden dit niet stoer en wij vinden dit zelfs kinderachtig.

Dus hebben we besloten dat de kleren AAN blijven. Dus het uitdoen van je shirt wordt niet meer toegestaan. Voor mensen die natuurlijk weer gaan vragen wat de sanctie is, deze is simpel:

Er wordt vriendelijk gevraagd om het shirt weer aan te doen, wil men dit niet dan wordt men vriendelijk verzocht om de zaak te verlaten. Ook krijgt men hierbij een gele kaart. 2 gele kaarten is rood en is goed voor een verbod van 3 maanden.

Wij vinden dat mensen zich netjes moeten gedragen en kleden.

Heuj :P
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En nu zit ik even met een vervoersprobleem... OV is niet echt handig...
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 22:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
En nu zit ik even met een vervoersprobleem... OV is niet echt handig...

gaan zat bussen
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 10:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JeftaElachouri schreef:
En nu zit ik even met een vervoersprobleem... OV is niet echt handig...

gaan zat bussen

Vanuit mijn dorp is het OV bar slecht.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Heb je het over het OV als in het dagelijkse OV want er rijden bussen vanuit TDF (wat tegenover Sans Souci zit).
http://www.tdf-berlikum.nl/#!busvervoer/crht

Ik zie godver nu pas dat er aardig minder gereden wordt dan voorheen dus waarschijnlijk moet ik het laatste uurtje wat Delete wel zal worden dan missen. :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Aanscherping Dresscode.

Omdat we in Sans Souci nogal vrij zijn in onze regels hebben we toch gemeend 1 regel aan te scherpen namelijk de dresscode.

Het is ons opgevallen dat het nogal stoer is om in je blote torso met je onderbroek boven je broek door onze zaak te lopen. Wij vinden dit niet stoer en wij vinden dit zelfs kinderachtig.

Dus hebben we besloten dat de kleren AAN blijven. Dus het uitdoen van je shirt wordt niet meer toegestaan. Voor mensen die natuurlijk weer gaan vragen wat de sanctie is, deze is simpel:

Er wordt vriendelijk gevraagd om het shirt weer aan te doen, wil men dit niet dan wordt men vriendelijk verzocht om de zaak te verlaten. Ook krijgt men hierbij een gele kaart. 2 gele kaarten is rood en is goed voor een verbod van 3 maanden.

Wij vinden dat mensen zich netjes moeten gedragen en kleden.

Heuj :P


Dit vind ik nou een goeie :)
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Heb je het over het OV als in het dagelijkse OV want er rijden bussen vanuit TDF (wat tegenover Sans Souci zit).
http://www.tdf-berlikum.nl/#!busvervoer/crht

Ik zie godver nu pas dat er aardig minder gereden wordt dan voorheen dus waarschijnlijk moet ik het laatste uurtje wat Delete wel zal worden dan missen. :cry: :cry:

Mijn route:
Kootstertille -> Buitenpost (fiets)
Buitenpost -> Leeuwarden (trein)
Leeuwarden -> Berlikum (bus)

Andersom is met standaard OV niet eerder mogelijk dan 10.00 uur 's ochtends...
Ik zou dan inderdaad met vervoer van TDF kunnen maar uitgerekend Delete zou ik dan moeten missen. Dat is nou net niet de bedoeling. Achja, ik zie wel hoe ik er kom...
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
JVDM schreef:
Heb je het over het OV als in het dagelijkse OV want er rijden bussen vanuit TDF (wat tegenover Sans Souci zit).
http://www.tdf-berlikum.nl/#!busvervoer/crht

Ik zie godver nu pas dat er aardig minder gereden wordt dan voorheen dus waarschijnlijk moet ik het laatste uurtje wat Delete wel zal worden dan missen. :cry: :cry:

Mijn route:
Kootstertille -> Buitenpost (fiets)
Buitenpost -> Leeuwarden (trein)
Leeuwarden -> Berlikum (bus)

Andersom is met standaard OV niet eerder mogelijk dan 10.00 uur 's ochtends...
Ik zou dan inderdaad met vervoer van TDF kunnen maar uitgerekend Delete zou ik dan moeten missen. Dat is nou net niet de bedoeling. Achja, ik zie wel hoe ik er kom...

Misschien dat ik met de auto richting Buitenpost ga. Maar weet nog niet of ik ga en of er veel vrienden mee gaan. Anders zou je wel mee kunnen rijden.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Misschien dat ik met de auto richting Buitenpost ga. Maar weet nog niet of ik ga en of er veel vrienden mee gaan. Anders zou je wel mee kunnen rijden.

Dat zou heel mooi zijn! :)
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik laat het volgende week wel even weten. Kan dan ook wel naar Kootstertille rijden, want dat maakt ook niet zoveel meer uit :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Ik laat het volgende week wel even weten. Kan dan ook wel naar Kootstertille rijden, want dat maakt ook niet zoveel meer uit :P

Nee inderdaad haha!
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

22.00 - 23.30 Diabolic
23.30 - 01.00 Geck-o
01.00 - 02.00 Thera
02.00 - 03.30 Prefix & Density
03.30 - 05.00 Delete
Hosted by : MC Drip & MC Den=
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, in ieder geval verzekerd van een halfuur Delete.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2013 00:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kijk hier verschrikkelijk naar uit, Beatbusters op z'n best denk!

Wel tijdje terug dat ik er ben geweest! Wel al de berichten gevolgd over de betere geluidsinstallatie e.d. en de nieuwe dresscode :lol: Ben benieuwd.

Iemand ook de discussie gevolgd die er direct na het bericht was? Zijn er zelfs een paar 3 maanden verbannen uit Sans omdat ze zo graag hun t-shirt uit wilden trekken en de eigenaar begonnen af te zeiken. xd :surrender:

Hele bericht was vervolgens verwijderd en opnieuw gepost. Maargoed. Wel blij met de dresscode persoonlijk.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2013 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit hier ook ontzettend naar uit te kijken ^^
Bericht Geplaatst op 26 okt 2013 16:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

M89 schreef:
Iemand ook de discussie gevolgd die er direct na het bericht was? Zijn er zelfs een paar 3 maanden verbannen uit Sans omdat ze zo graag hun t-shirt uit wilden trekken en de eigenaar begonnen af te zeiken. xd :surrender:.

Ten eerste waren er een aantal mensen die zaten te zeuren over het airco systeem wat volgens hun niet goed was. Ten tweede vonden een aantal het triest dat er videobewaking was en dan nu OOK deze regel nog. En als laatste antwoorden sommige mensen erg overdreven en zonder argumenten volgens sans. Volgens mij was dit waar de hele discussie zo ongeveer over ging.

EDIT: ik ben zo ongeveer 100% aanwezig :yay:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :D
Bericht Geplaatst op 26 okt 2013 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
M89 schreef:
Iemand ook de discussie gevolgd die er direct na het bericht was? Zijn er zelfs een paar 3 maanden verbannen uit Sans omdat ze zo graag hun t-shirt uit wilden trekken en de eigenaar begonnen af te zeiken. xd :surrender:.

Ten eerste waren er een aantal mensen die zaten te zeuren over het airco systeem wat volgens hun niet goed was. Ten tweede vonden een aantal het triest dat er videobewaking was en dan nu OOK deze regel nog. En als laatste antwoorden sommige mensen erg overdreven en zonder argumenten volgens sans. Volgens mij was dit waar de hele discussie zo ongeveer over ging.

EDIT: ik ben zo ongeveer 100% aanwezig :yay:

Vond de reacties van Sans persoonlijk ook niet echt professioneel overkomen. Ik ben het wel met hun regels eens, maar als je zag hoe de discussie daar ging. :') Zo'n beetje de enige reactie die ze gaven waren: Ik ben de baas en ik bepaal de regels.

Natuurlijk is dat ook wel zo, maar zo ga je, lijkt mij, niet met je klanten om.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, beter nog: 'anders komen jullie toch gewoon niet meer'. Wut
Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van alle verhalen die ik hoor is de organisatie van sans ook best wel butje.
Niet dat ik het oneens ben met hun beslissingen maar toch. De manier waarop...
Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 12:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Magnetron schreef:
M89 schreef:
Iemand ook de discussie gevolgd die er direct na het bericht was? Zijn er zelfs een paar 3 maanden verbannen uit Sans omdat ze zo graag hun t-shirt uit wilden trekken en de eigenaar begonnen af te zeiken. xd :surrender:.

Ten eerste waren er een aantal mensen die zaten te zeuren over het airco systeem wat volgens hun niet goed was. Ten tweede vonden een aantal het triest dat er videobewaking was en dan nu OOK deze regel nog. En als laatste antwoorden sommige mensen erg overdreven en zonder argumenten volgens sans. Volgens mij was dit waar de hele discussie zo ongeveer over ging.

EDIT: ik ben zo ongeveer 100% aanwezig :yay:

Vond de reacties van Sans persoonlijk ook niet echt professioneel overkomen. Ik ben het wel met hun regels eens, maar als je zag hoe de discussie daar ging. :') Zo'n beetje de enige reactie die ze gaven waren: Ik ben de baas en ik bepaal de regels.

Natuurlijk is dat ook wel zo, maar zo ga je, lijkt mij, niet met je klanten om.



Dit.

Misschien moeten ze wat gaan organiseren met BKJN Events. :p

Maargoed, mag de pret niet drukken. Denk dat het goed los gaat zaterdag en dat t-shirt hou ik toch wel aan. :-D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten