Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 08:51 
 
Hardtraxxer

Die dresscode is hartstikke prima! Alleen op facebook waren ze idd vrij amateuristisch bezig.
Toch blijft het wel een top tent met lekker geluid en een goede sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:39 
 
Hardtraxxer

Hoi allen,

Zijn jullie er klaar voor? Wij wel :)

Speciaal voor Theracords Celebrates hebben wij stoffen bandjes besteld. Wij vinden dat de fans die ons bijstaan in het vieren van ons 5 jarig bestaan iets leuks verdienen, zodoende! Deze bandjes zullen dus alleen tijdens Theracords Celebrates beschikbaar worden gesteld. Zie het ook als een aandenken aan dit enorme verjaardagsfeest :)

Alvast bedankt voor het mee-feesten!

Preview:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moet je dit er even bij zetten :P
Citaat:
Wristbands:
On this 'Theracords Celebrates' hosting, we will hand out exclusive wristbands to the first 100 visitors. Make sure you're there on time!


Citaat:
Win tickets:
The last 2 people who reply to this post will each be given 2 guest list spots. The deadline day & time for submitting comments is still a surprise!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 10:07 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Moet je dit er even bij zetten :P
Citaat:
Wristbands:
On this 'Theracords Celebrates' hosting, we will hand out exclusive wristbands to the first 100 visitors. Make sure you're there on time!


Citaat:
Win tickets:
The last 2 people who reply to this post will each be given 2 guest list spots. The deadline day & time for submitting comments is still a surprise!


goed punt

tnx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:38 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb hier behoorlijk veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Ik heb hier behoorlijk veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel HT'ers hier?

Ik zal er zijn met Bas, Jordi, Kakabeeyo en The Venator
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 23:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
M-arijn schreef:
Ik heb hier behoorlijk veel zin in! :D

Wij gaan met z'n allen een dansje doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Veel HT'ers hier?

Ik zal er zijn met Bas, Jordi, Kakabeeyo en The Venator


Dan zijn er redelijk wat geloof ik. Ik ga met de bus, als t weer meezit met de fiets zodat ik t laatste deel Delete ook mee kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
patrickjeb schreef:
Veel HT'ers hier?

Ik zal er zijn met Bas, Jordi, Kakabeeyo en The Venator


Dan zijn er redelijk wat geloof ik. Ik ga met de bus, als t weer meezit met de fiets zodat ik t laatste deel Delete ook mee kan maken.


Ik heb helaas auto vol anders kon ik je wel mee terug nemen. Blijven neem ik aan tot het eind. Word dikke fissa :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 02:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

No problem ;) Aan het weer te zien kan ik wel met de fiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 11:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verdomme, een partij zin in! Te herkennen aan welcome shirt en blauwe/grijze/witte air max. Tot vanavond!
Jordi schreef:
Word dikke fissa :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Te herkennen aan mijn zieke dosis swag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 14:53 
 
Hardtraxx Addict

Wat een vet feestje zeg! Heel veel dikke platen gehoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was echt een vet feestje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit was een bazen feest, lekker sfeertje :worship:
Ook nog een aantal HT'ers ontmoet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een superdik feestje was dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker feestje, de hele avond door lekkere platen.
Gros van de mensen hier wel ontmoet en gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:37 
 
Hardtraxx Addict

Had overigens een ''make raw not war'' shirt aan van Catatonic Overload, ben vast herkend :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Had overigens een ''make raw not war'' shirt aan van Catatonic Overload, ben vast herkend :p

Volgens mij was je de enige met dat shirt dus dan ben je wel herkend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wat BB zegt, vrijwel alleen maar dikke platen gehoord. Laatste anderhalf uur Delete was echt gekkenhuis, wat een heerlijke herrie live. (L) Ik was degene met het Catatonic Overload shirt, stond wel de hele tijd in de buurt van het groepje HT'ers maar voor de rest niet echt voorgesteld. :P

Was echt een hele vette editie van Beatbusters :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel ziek feestje :worship: Er werd perfect gedraaid, sfeertje was super en het geluid ook subliem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 woord gruwelijk :loving:

Mijn verslag kun je hier checken :D : https://partyflock.nl/report/12947:Beatbusters
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 20:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
1 woord gruwelijk :loving:

Mijn verslag kun je hier checken :D : https://partyflock.nl/report/12947:Beatbusters


Was jij de man met het DOMO shirtje aan?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten