flevoboys schreef:
Ik hoop dat je een grapje maakt..
Citaat:
22.00-23.30 Diabolic
Het geluid viel mij al gelijk positief op, dat klonk al gruwelijk!
Het geluid stond verschrikkelijk zacht tijdens die set. Toen Geck-O begon werd het geluid pas goed gezet.
Citaat:
Diabolic knalden van moment 1 al behoorlijk hard door. Zoals ik van hem gewend ben was het mixwerk ook uitstekend. Omdat hij met meerdere CDJ's werkt kan hij al heel veel tracks teasen.
Mijn excuses alvast als het niet respectvol is, maar wat maakte die vent een fouten zeg.. Bijna elke overgang had fouten. De helft lag zo scheef als maar kon en de andere helft had vage momenten of andere fouten.
Verder waren er maar 2 CDJ's, dus weet niet wanneer jij hem hebt horen teasen

Ook de platenkeuze was niet echt over nagedacht. Het 1e half uur dat ik binnen was, waren er veel mainstream platen die al niet lekker overkwamen en ik persoonlijk al niks vind, zeker niet op een Theracords feest. Een beetje 'research' mag wel op zo'n feest. Ik had persoonlijk geen Zatox (The Future gaat dan nog wel) verwacht en platen als Bounce & Break, Bitches & Ho's remix en nog wel een paar.
Desalniettemin waren alle andere setjes natuurlijk zwaar dik, maar Diabolic was echt 3 keer niks. Bij elke overgang stonden Jordi, BAS en ik elkaar al aan te kijken van 'dit kan toch niet..'