Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:17 
 
Hardtraxxer

was echt een top feest, lekker sfeertje(zoals gewoonlijk) en wat een helden muziek. Had een blauw do the happy face shirt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
flevoboys schreef:
1 woord gruwelijk :loving:

Mijn verslag kun je hier checken :D : https://partyflock.nl/report/12947:Beatbusters


Was jij de man met het DOMO shirtje aan?


Yes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 01:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Trackjes van de avond waren toch wel Formula, Syndrome, Connected, Do The Happy Face, Rotten From The Inside, Live Hard Now, Pulse (Catatonic Overload Remix) en de verasser, Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz Remix) die er behoorlijk lekker inknalde. En tegen het einde ook eentje met een vrouwelijke vocal er in maar die herkende ik zo 1,2,3, niet.

Vond het vrij jammer dat delete geen spoontech draaide, maar ja het is ook TC Celebrates en niet spoontech.
Had namelijk graag wat Hardstyle Mafia en Vazard willen horen.

Geck-O begon lekker met wat eigen werk en ook wat ouder italiaans werk zoals Demolition en The Creation.
Thera deed vooral mix van eigen werk met wat TC klassiekertjes.
Prefix & Density was ik niet 100% aanwezig maar ze hadden voor zover ik hoorde een mix van verschillende dingen, van Proud 2 Be Loud en Smokin' N' Pourin' tot Connected en Phuture Noize spul dacht ik.
Delete had een mix van eigen spul en, naar mijn idee, wat random tracks. Hij maakte ook een mixfout geloof ik toen hij Welcome net had ingemixt en opeens de Kick Back remix begon af te spelen. Zo had hij wel is een vreemde overgang maar zwaar irriterend was het niet, alleen dat eerste was verrassend, alsof hij doorhad dat Thera hem al eerder had gedraaid. Ik geloof dat ik wat van Exit Mind, E-Force en The Beholder & Zany en Deetox hoorde en wat van Delete zelf zoals Formula, Mutants en Time Travel.

Al met al eigenlijk niks te klagen. Hoop bij de volgende keer Delete gewoon meer spoontech spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 02:23 
 
Hardtraxx Addict

Oh wat heb ik genoten :worship: 300km afgereisd, maar dat was het 100% waard. Heerlijke setjes, super goed geluid en een lekkere sfeer.

Ook nog wat Hardtraxxers gesproken, was een zekers geslaagd feestje!

Op naar de laatste editie in de Radstake! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

M-arijn schreef:
Te herkennen aan mijn zieke dosis swag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:44 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Prefix & Density was ik niet 100% aanwezig maar ze hadden voor zover ik hoorde een mix van verschillende dingen, van Proud 2 Be Loud en Smokin' N' Pourin' tot Connected en Phuture Noize spul dacht ik.


Volgens mij sloten zij ook nog af met een dikke 2-sidez plaat maar weet zo niet meer welke precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja met 2 Sidez - Magik Spell :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time Travel vond ik trouwens wel heel ziek gaan met dat geluid :woot: Vond het ook jammer dat Delete er niet een plaatje als This Is Who I Really Am of Meltdown opgooide maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Mijn verslag kun je hier checken :D : https://partyflock.nl/report/12947:Beatbusters

Ik hoop dat je een grapje maakt..

Citaat:
22.00-23.30 Diabolic
Het geluid viel mij al gelijk positief op, dat klonk al gruwelijk!


Het geluid stond verschrikkelijk zacht tijdens die set. Toen Geck-O begon werd het geluid pas goed gezet.

Citaat:
Diabolic knalden van moment 1 al behoorlijk hard door. Zoals ik van hem gewend ben was het mixwerk ook uitstekend. Omdat hij met meerdere CDJ's werkt kan hij al heel veel tracks teasen.


Mijn excuses alvast als het niet respectvol is, maar wat maakte die vent een fouten zeg.. Bijna elke overgang had fouten. De helft lag zo scheef als maar kon en de andere helft had vage momenten of andere fouten.

Verder waren er maar 2 CDJ's, dus weet niet wanneer jij hem hebt horen teasen :P

Ook de platenkeuze was niet echt over nagedacht. Het 1e half uur dat ik binnen was, waren er veel mainstream platen die al niet lekker overkwamen en ik persoonlijk al niks vind, zeker niet op een Theracords feest. Een beetje 'research' mag wel op zo'n feest. Ik had persoonlijk geen Zatox (The Future gaat dan nog wel) verwacht en platen als Bounce & Break, Bitches & Ho's remix en nog wel een paar.

Desalniettemin waren alle andere setjes natuurlijk zwaar dik, maar Diabolic was echt 3 keer niks. Bij elke overgang stonden Jordi, BAS en ik elkaar al aan te kijken van 'dit kan toch niet..'
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan ik beamen. Had ook goeie verhalen over 'm gehoord maar wat hij die avond liet zien was waardeloos. Mixwerk én platenkeuze zwaar onder de maat. Ook Thera was hier niet te spreken over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het geluid stond aan het begin inderdaad wat zacht maar vond ik desondanks al goed klinken. Het mixwerk van Diabolic klonk misschien wat chaotisch maar daar heb ik mij niet aan gestoord. Ik heb hem regelmatig met vocals of sounds van andere tracks horen teasen die hij uiteindelijk niet gedraaid heeft. En over zijn trackkeuze gesproken er kwamen inderdaad geen Theracords platen langs. Hij had misschien wel kunnen kiezen voor oudere Theracords platen, maar ik snap wel dat je geen platen voor de neus van de andere DJ's gaat wegdraaien.

In ieder geval heb ik mij uitstekend vermaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Op Diabolic heb ik me nog nooit kunnen vermaken. Wat een chaotische zooi is dat altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
En over zijn trackkeuze gesproken er kwamen inderdaad geen Theracords platen langs. Hij had misschien wel kunnen kiezen voor oudere Theracords platen, maar ik snap wel dat je geen platen voor de neus van de andere DJ's gaat wegdraaien.

Ik doelde ook niet op TC platen, want dat is natuurlijk logisch dat je die laat liggen voor de TC DJ's :P Maar bijv. wat oudere platen zoals Zany & Beholder platen etc. Platen die prima passen in een TC setje. Misschien iets te veel gevraagd, maar had niet de lijst verwacht die hij heeft neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al met al mooi feestje gehad. Achteraf misschien wat te laat gegaan als ik zo zie dat Geck-o in het eerste halfuur/uur mooie platen heeft gedraaid. Thera was leuk, en dan met name de afsluiters Do The Happy Face en Tresspassing. Man o man dat ging lekker. Tijdens Prefix & Density toch wel even genoten van de iet wat oudere nummers zoals In Full Effect en Tuatara. Artificial Reality, 2012 (Catatonic Overload Remix) en die collab van Exit Mind waar ik even niet op de titel kom gingen verdomd hard en dat was genieten. Nu lees ik hier dat ik Scary Voices gemist heb vanwege een eetpauze, toch jammer.
Laatste 1,5 Delete was puur rammen, Formula, Time Travel, ADKOT, noem maar op is natuurlijk altijd fijn om live te horen, helemaal in Sans. Ik heb iig genoten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 19:47 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

hoi jordi en patrick
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 19:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mezelf & zowat alle HT'ers gespot ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi in de thumbnail :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 01:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het gros en mezelf wel gespot ja :P, zoveel plekken om te filmen voor 4 minuten lang zijn er ook niet.
Moet wel uit professioneel oog zeggen dat dit filmisch een aftermovie van likmevestje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
flevoboys schreef:
En over zijn trackkeuze gesproken er kwamen inderdaad geen Theracords platen langs. Hij had misschien wel kunnen kiezen voor oudere Theracords platen, maar ik snap wel dat je geen platen voor de neus van de andere DJ's gaat wegdraaien.

Ik doelde ook niet op TC platen, want dat is natuurlijk logisch dat je die laat liggen voor de TC DJ's :P Maar bijv. wat oudere platen zoals Zany & Beholder platen etc. Platen die prima passen in een TC setje. Misschien iets te veel gevraagd, maar had niet de lijst verwacht die hij heeft neergezet.


Ik snap je punt ja, maar ik vond Acid Nightmare (Zany Rmx), Mistress, Worth Fighting For, You Try To Play Me, Freakz At Night, Relentlessly, Never Scared, Clap You erg tof om te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik snap je punt ja, maar ik vond Acid Nightmare (Zany Rmx), Mistress, Worth Fighting For, You Try To Play Me, Freakz At Night, Relentlessly, Never Scared, Clap You erg tof om te horen :D

Die platen konden dan ook wel, maar er waren een partij platen met springkicks die het dak uit vlogen.. :P
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten