Dan past ze iig wel goed bij je. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
A
Linksvooraan it is
Dat wel hewrote:Dan past ze iig wel goed bij je.
Ben trouwens nuchter aanwezig
Haha en toch is het zo. Daantjuh en ik nuchter saampjes feesten!
Wie deze primeur mee wil maken, moet maar aanwezig zijn bij BTB zaterdag
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
[
Gaat wat worden...
[/quote]
Wat gaat wat worden ?[/quote]
Als je zo gek bent als een deur
[/quote]
N vriend van me zei,,, Jij moet niks gebruike..(doe k ook nie!) Je bent zo al zo gek as n deur.. en dn met alcohol ben je helemaal nie te houden.. nouja!
Gaat wat worden...
Wat gaat wat worden ?[/quote]
Als je zo gek bent als een deur
N vriend van me zei,,, Jij moet niks gebruike..(doe k ook nie!) Je bent zo al zo gek as n deur.. en dn met alcohol ben je helemaal nie te houden.. nouja!
wrote:Uhu... jij wel.
Haha, nee, echt waarwrote:Haha en toch is het zo. Daantjuh en ik nuchter saampjes feesten!![]()
Ik ben met de auto...
Sinds Euphoria weer een keer nuchter
Gelukkig drink ik niet
Drank is slecht voor je
Morgen maar eens een kijkje nemen daar, moet overdag toch nog die kant op, om wat dingen te doen voor het stage bedrijf! 
Wou er nog wel heen gaan eigelijk maar kzie dat het alweer uitverkocht is
noujah dan maar zuipe in me hometown 
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
ik vond hem niet goed die enige keer dak hem heb zien draaien, maar toen stond hij daar wel met een gebroken armwrote:Is 2-Sidez zo goed dan? Heb Pulse nog nooit horen draaien.
Verrek, als je het zo bekijkt voor mij ookwrote:Aanwezig![]()
Eerste festival van het jaar![]()
Ik snap sommige mensen echt niet he.. Nou zijn die kaarten al ik weet niet hoeveel weken in de verkoop, en dan zijn ze nóg te laat met kopen haha. Ze weten toch hoe dat tegenwoordig gaat? 
-
A
Heb je toch, was ook bij Hardbass enzo 
Snap het wel soms heb je gewoon even geen geld en dan heb je geld en dan ben je te laat.wrote:Ik snap sommige mensen echt niet he.. Nou zijn die kaarten al ik weet niet hoeveel weken in de verkoop, en dan zijn ze nóg te laat met kopen haha. Ze weten toch hoe dat tegenwoordig gaat?
7eurowrote:Snap het wel soms heb je gewoon even geen geld en dan heb je geld en dan ben je te laat.wrote:Ik snap sommige mensen echt niet he.. Nou zijn die kaarten al ik weet niet hoeveel weken in de verkoop, en dan zijn ze nóg te laat met kopen haha. Ze weten toch hoe dat tegenwoordig gaat?
Als je geen 7 euro op je rekening hebt staan moet je toch echt wat meer gaan werken, desnoods leen je het van iemand.wrote:Snap het wel soms heb je gewoon even geen geld en dan heb je geld en dan ben je te laat.wrote:Ik snap sommige mensen echt niet he.. Nou zijn die kaarten al ik weet niet hoeveel weken in de verkoop, en dan zijn ze nóg te laat met kopen haha. Ze weten toch hoe dat tegenwoordig gaat?
Ben het gewoon glad vergeten en ik dacht ach dat komt wel ...wrote:Als je geen 7 euro op je rekening hebt staan moet je toch echt wat meer gaan werken, desnoods leen je het van iemand.wrote:Snap het wel soms heb je gewoon even geen geld en dan heb je geld en dan ben je te laat.wrote:Ik snap sommige mensen echt niet he.. Nou zijn die kaarten al ik weet niet hoeveel weken in de verkoop, en dan zijn ze nóg te laat met kopen haha. Ze weten toch hoe dat tegenwoordig gaat?
Had ook niet verwacht dat het zo rap zou gaan ...
Ik was nog 7 euro kwijt, had het kaartje op 2e dag van de verkoop
. Heb er echt zin in. Mij kun je bij de bar vinden ergens, wat voor shirt ik an doe weet ik nog niet haha. Miss met remember my name, you'll be screaming it later. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
geen idee wat ik aan doe, waarschijnlijk deze: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 66&bih=610
kom me gerust ff begroeten als je me ziet
kom me gerust ff begroeten als je me ziet
-
A
Okay, Dutchstylez
Ik ben gewoon in het oranje
Ik ben gewoon in het oranje