oke rctrakkerwrote:Okay, Dutchstylez![]()
Ik ben gewoon in het oranje
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
-
A
@hotmail.comwrote:oke rctrakkerwrote:Okay, Dutchstylez![]()
Ik ben gewoon in het oranje
@telraampje, ja daarom juist. Delano gaat ook weer he
Roze dirtyworkz petje.
Ik ga niet mee in die oranje kutzooi
Ik ga niet mee in die oranje kutzooi
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
GVD kak zooi! mag niet meer naar btb! omdat niemand gaat die ik zou kenne? naja.. ken mensen.. maar ma vind nie goed idee.. Kga nog dingen probere te regele.. en anders ben ik gewoon in arnhem stad 
Gewoon zeggen dat je mij kentwrote:GVD kak zooi! mag niet meer naar btb! omdat niemand gaat die ik zou kenne? naja.. ken mensen.. maar ma vind nie goed idee.. Kga nog dingen probere te regele.. en anders ben ik gewoon in arnhem stad
Dat ik een mattie uit Arnhem ben ofzo.
Kan je toch gaan
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Have fun all! Kon niet gaan , vrienden willen niet. Wat is dat toch als een man iemand van het vaginaal geslacht ontmoet is hij meteen gedegradeerd tot bankhanger
.
Verkeerde vrienden uitgezocht?wrote:Have fun all! Kon niet gaan , vrienden willen niet. Wat is dat toch als een man iemand van het vaginaal geslacht ontmoet is hij meteen gedegradeerd tot bankhanger.
-
HHardtraxxer
- last seen Oct 2016
wrote:Verkeerde vrienden uitgezocht?wrote:Have fun all! Kon niet gaan , vrienden willen niet. Wat is dat toch als een man iemand van het vaginaal geslacht ontmoet is hij meteen gedegradeerd tot bankhanger.
Last edited by H4rdstyleLova on , edited 1 time in total.
Voor de zekerheid:
Beat the Bridge is Uitverkocht!! Er zijn GEEN kaarten meer verkrijgbaar. Niet online, Niet in de winkel, Niet aan de deur, en ook niet als je naar het terrein komt!! Helaas..
Precies...maar wel gaar.wrote:Ja vroeger naar veel feesten geweest , maar de laatste tijd amper. Je kent het wel , ik ben bijna 23 en de meeste gasten die ik ken hebben een vriendin en wonen op zichzelf maar goed dat is nog geen reden om niet te gaan maarja kan ze niet dwingen hewrote:Verkeerde vrienden uitgezocht?wrote:Have fun all! Kon niet gaan , vrienden willen niet. Wat is dat toch als een man iemand van het vaginaal geslacht ontmoet is hij meteen gedegradeerd tot bankhanger.
.
Verkeerde vrienden dus als ze gelijk onder de plak zitten
-
HHardtraxxer
- last seen Oct 2016
Yep , kan beter een keer naar een hardtraxx meeting gaan en dan snoeihard raggen met z'n alle
.
Last edited by H4rdstyleLova on , edited 1 time in total.
Dat is een heel goed plan manwrote:
Yep , kan beter een keer naar een hardtraxx meeting gaan en dan snoeihard raggen met z'n alle.
wrote:Gewoon zeggen dat je mij kentwrote:GVD kak zooi! mag niet meer naar btb! omdat niemand gaat die ik zou kenne? naja.. ken mensen.. maar ma vind nie goed idee.. Kga nog dingen probere te regele.. en anders ben ik gewoon in arnhem stad![]()
Kan je toch gaan
Ze gaat nu wel weer zegt ze net
Er is nog niks qua timetable bekend?
Hahahahahwrote:wrote:Gewoon zeggen dat je mij kentwrote:GVD kak zooi! mag niet meer naar btb! omdat niemand gaat die ik zou kenne? naja.. ken mensen.. maar ma vind nie goed idee.. Kga nog dingen probere te regele.. en anders ben ik gewoon in arnhem stad![]()
Kan je toch gaan
Ze gaat nu wel weer zegt ze net
Natuurlijk gaat ze. Niemand kan de charmes van de Olijfboom weerstaan 
Dat zou het inderdaad zijn. Nja ze herkent mij iig daar. Dan loos ik haar we langs de hardtraxx batties.wrote:Natuurlijk gaat ze. Niemand kan de charmes van de Olijfboom weerstaan
wrote:Is het morgen in arnhem net zoals in Amsterdam dat je niks mag doen qua drank etc?
jawel helemaal dronken daar
Dat zal het hem zijnwrote:Natuurlijk gaat ze. Niemand kan de charmes van de Olijfboom weerstaan
Vet cool yo!wrote:Dat zou het inderdaad zijn. Nja ze herkent mij iig daar. Dan loos ik haar we langs de hardtraxx batties.wrote:Natuurlijk gaat ze. Niemand kan de charmes van de Olijfboom weerstaan
Nee sukkel, het is vrijdag.wrote:Is het al zaterdag?
He potverdikkie, dan ga ik maar vroeg naar bedwrote:Nee sukkel, het is vrijdag.wrote:Is het al zaterdag?