nooit egt alleen samen met de muziekwrote:Dus je loopt hele tijd alleen op je 1e feest?wrote:wij zijn er ook xD haha:$ ken ook alleen m'n zus.. die denk k de helft van de tijd pleiten is..loop dan dus ook alleen (A)
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Zoek wel mensen op (A) haha ben dn toch zo gek as n deur 
-
A
IK!wrote:wie gaat er ook nog door naar de afterparty!! : Revelations!!
Hm hier wil ik opzich ook wel heen..eens ff overleggen met mn broertje 
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
wil ik ook.. overleggen met mn zus dus.. 8-)
Niks overleggen... tis bijna uitverkocht dus gewoon gaan! 
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
ahah! moet toch wat regelen.. anders kom ik niet eens thuis! en wss niet daar..
enja.. zit op school.. dus kannu nie overleggen(A)
-
A
Je ging toch al naar btb? 
Revelations zal wel druk worden, dus voor 12u daar zijn
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
is the level een beetje makkelijk te vinden??!wrote:Je ging toch al naar btb?
oja las net dat de laatst 250 kaarten in de verkoop zijn gegaan!!
net kaarten gekocht. Is 2 keer al mislukt aangezien ze niet meer beschikbaar waren. 3e keer kwam ik er wel door dus het is elit bijna uitverkocht. Kreeg wel de schrik van m'n leven zeg!
Ja dan klopt je hart als een malle, had ik vorig jaar met defqonwrote:net kaarten gekocht. Is 2 keer al mislukt aangezien ze niet meer beschikbaar waren. 3e keer kwam ik er wel door dus het is elit bijna uitverkocht. Kreeg wel de schrik van m'n leven zeg!
-
A
Met de stroom mensen van Beat The Bridge meelopenwrote:is the level een beetje makkelijk te vinden??!wrote:Je ging toch al naar btb?
Ik hoop echt dat ik mensen over kan halen hierheen te gaan. De meeste willen nu nog wat anders doen beetje jammer 
-
A
Wees maar snel met kaartjes, laatste 250 zijn de deur uit
Misschien dat ik ga, maar ook bij mij wil iedereen wat anders doen. ga straks iedereen nog even whatsappenwrote:Ik hoop echt dat ik mensen over kan halen hierheen te gaan. De meeste willen nu nog wat anders doen beetje jammer
Ik liep er maandag toevallig langs terwijl ik er niet eens naar op zoek waswrote:is the level een beetje makkelijk te vinden??!wrote:Je ging toch al naar btb?
Laat ff weten mocht je gaan fuck hun dan maar ben alleen nog niet thuis dus hoop dat er straks nog kaarten zijnwrote:Misschien dat ik ga, maar ook bij mij wil iedereen wat anders doen. ga straks iedereen nog even whatsappenwrote:Ik hoop echt dat ik mensen over kan halen hierheen te gaan. De meeste willen nu nog wat anders doen beetje jammer
edit: uitverkocht waardelooos :')
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
zin in
lekker nuchter het hele feest beleven, ook weleens lekker!
Tja dat ging hard ik wou hier opzich wel heen, maar ik twijfelde nog wel of ik wel zin had om een hele dag hier rond te lopenwrote:Laat ff weten mocht je gaan fuck hun dan maar ben alleen nog niet thuis dus hoop dat er straks nog kaarten zijnwrote:Misschien dat ik ga, maar ook bij mij wil iedereen wat anders doen. ga straks iedereen nog even whatsappenwrote:Ik hoop echt dat ik mensen over kan halen hierheen te gaan. De meeste willen nu nog wat anders doen beetje jammer
edit: uitverkocht waardelooos :')
wrote:Zoek wel mensen op (A) haha ben dn toch zo gek as n deur
Gaat wat worden...
Ik heb m'n mooie dierenliefhebbers-shirtje aan. Zoek me maar op 
Ik waarschijnlijk mijn do the happy face shirtwrote:Ik heb m'n mooie dierenliefhebbers-shirtje aan. Zoek me maar op
Gewoon, omdat ik fucking happy ben altijd
-
0Hardtraxxer
- last seen Jan 2017
Wat gaat wat worden ?wrote:wrote:Zoek wel mensen op (A) haha ben dn toch zo gek as n deur![]()
Gaat wat worden...