Hier wil ik toch wel erg graag heen 
Hoever is het lopen vanaf station arnhem?
15 min ofzo. Maar door die drukte doen maar half uurwrote:Hier wil ik toch wel erg graag heen
Was om te lachen iddwrote:Dancetourwrote:Ben er gister even langs gelopen, er was een gratis house feestje aan de andere kant van de brug. Ben benieuwd wat de opstelling is want het lijkt alsof er niet veel zonlicht komt daar.![]()
Lekker lopen stuiven daar in het zand?wrote:Was om te lachen iddwrote:Dancetourwrote:Ben er gister even langs gelopen, er was een gratis house feestje aan de andere kant van de brug. Ben benieuwd wat de opstelling is want het lijkt alsof er niet veel zonlicht komt daar.![]()
![]()
Eind middag is ook de moeite, dacht Half 5 Luna, die wil ik iig niet missenwrote:Haha kanwel(A) maar wij gaan later omdat paps dan jarig is,, dus overdag verjaardag,, eind middag naar arnhem.
Je kon er mooi zandkastelen bouwen ja. Er was dus ook serieus een kindje van 2 jaar met z'n papa in het zand aan het spelen achter op het terrein, tussen het dansend vee in :') Echt wat een mensen, van baby's tot dronken Marokkaanse ettertjes tot spacende gabbers, alles gezien.wrote: Lekker lopen stuiven daar in het zand?Hoorde van mensen met een witte broek terugkwamen met een zwarte, hahaha
En ja, er is parkeergelegenheid bij de brug in de buurt!
Haha.. als jij vervoer voor me regelt kan ik er eerder zijn.. Maarja:P helaas is da nie zo.. dus houdt t al snel op;)wrote:Meiske toch, Luna wil je niet missen
Gratis feesten hè, komt een hoop uitschot opaf...wrote:Je kon er mooi zandkastelen bouwen ja. Er was dus ook serieus een kindje van 2 jaar met z'n papa in het zand aan het spelen achter op het terrein, tussen het dansend vee in :') Echt wat een mensen, van baby's tot dronken Marokkaanse ettertjes tot spacende gabbers, alles gezien.wrote: Lekker lopen stuiven daar in het zand?Hoorde van mensen met een witte broek terugkwamen met een zwarte, hahaha
En ja, er is parkeergelegenheid bij de brug in de buurt!
O fuk nvmwrote:Maare.. spreek /zie jullie wel.. (haha zien?)
wrote:Aanwezig!
Zo mag ik het horen!wrote:Ben er ook bij
Dus je loopt hele tijd alleen op je 1e feest?wrote:wij zijn er ook xD haha:$ ken ook alleen m'n zus.. die denk k de helft van de tijd pleiten is..loop dan dus ook alleen (A)