Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik toch wel erg graag heen :D
Hoever is het lopen vanaf station arnhem? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Hier wil ik toch wel erg graag heen :D
Hoever is het lopen vanaf station arnhem? :$


15 min ofzo. Maar door die drukte doen maar half uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:13 
 
Hardtraxxer

ligt er ook aan hoe hard je loopt .. Denk niet eens dat wij met auto verder komen dan ergens vooraan in arnhem ofz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

had gelezen dat er parkeer plaatsen waren bij het terein
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:39 
 
Hardtraxxer

Haha kanwel(A) maar wij gaan later omdat paps dan jarig is,, dus overdag verjaardag,, eind middag naar arnhem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Ben er gister even langs gelopen, er was een gratis house feestje aan de andere kant van de brug. Ben benieuwd wat de opstelling is want het lijkt alsof er niet veel zonlicht komt daar.

Dancetour :lol: :lol:

Was om te lachen idd :lol: Denk dat dit feestje wel wat beter wordt.

Lopen is maar een kwartiertje maximaal ja, zeker goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:43 
 

Deeltjesversneller schreef:
Almighty schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Ben er gister even langs gelopen, er was een gratis house feestje aan de andere kant van de brug. Ben benieuwd wat de opstelling is want het lijkt alsof er niet veel zonlicht komt daar.

Dancetour :lol: :lol:

Was om te lachen idd :lol:

Lekker lopen stuiven daar in het zand? xd Hoorde van mensen met een witte broek terugkwamen met een zwarte, hahaha

En ja, er is parkeergelegenheid bij de brug in de buurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:46 
 

0316Meisjj schreef:
Haha kanwel(A) maar wij gaan later omdat paps dan jarig is,, dus overdag verjaardag,, eind middag naar arnhem.

Eind middag is ook de moeite, dacht Half 5 Luna, die wil ik iig niet missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:51 
 
Hardtraxxer

Kweetnie hoelaat wij er zijn.. najaa.. zie ut wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:55 
 

Meiske toch, Luna wil je niet missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lekker lopen stuiven daar in het zand? xd Hoorde van mensen met een witte broek terugkwamen met een zwarte, hahaha

En ja, er is parkeergelegenheid bij de brug in de buurt!

Je kon er mooi zandkastelen bouwen ja. Er was dus ook serieus een kindje van 2 jaar met z'n papa in het zand aan het spelen achter op het terrein, tussen het dansend vee in :') Echt wat een mensen, van baby's tot dronken Marokkaanse ettertjes tot spacende gabbers, alles gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:58 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Meiske toch, Luna wil je niet missen

Haha.. als jij vervoer voor me regelt kan ik er eerder zijn.. Maarja:P helaas is da nie zo.. dus houdt t al snel op;)
Maare.. spreek /zie jullie wel.. (haha zien?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:01 
 

Deeltjesversneller schreef:
Almighty schreef:
Lekker lopen stuiven daar in het zand? xd Hoorde van mensen met een witte broek terugkwamen met een zwarte, hahaha

En ja, er is parkeergelegenheid bij de brug in de buurt!

Je kon er mooi zandkastelen bouwen ja. Er was dus ook serieus een kindje van 2 jaar met z'n papa in het zand aan het spelen achter op het terrein, tussen het dansend vee in :') Echt wat een mensen, van baby's tot dronken Marokkaanse ettertjes tot spacende gabbers, alles gezien.

Gratis feesten hè, komt een hoop uitschot opaf...

0316Meisjj schreef:
Maare.. spreek /zie jullie wel.. (haha zien?)

O fuk nvm

Nee grapje, zien we daar wel. Heb geen ervaringen met Meetings, ben wel zowieso linkvoorin te vinden.. (eigenlijk niet anders als op andere feesten :lol:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toch niet. moet precies tussen het een en t ander werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet nog niet wat ik ga doen met Q-Day... misschien dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er ook bij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:24 
 

Bijna Uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Aanwezig! :D

Olijfboompje schreef:
Ben er ook bij :thumbup:

Zo mag ik het horen! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:34 
 
Artiest

Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:42 
 
Hardtraxxer

nog paar dagjes tegaan !! :clap: :yay: prima time table zag ik

12.00 – 13:00 Global Soundz
13:00 – 15:45 Allstarz (fanatic, redixx,2-sidez, devon k, GS)
15.45 – 16.30 A-Lusion
16:30 – 17:30 Luna
17.30 – 18.15 Scope DJ
18.15 – 19.00 Adaro :woot:
19.00 – 19.30 Second Identity
19.30 – 21.00 Ran-D :bomb: :yay:
21.00 – 22.30 Headhunterz
22.30 – 24.00 Pavo
12.00 – 24.00 MC Rems
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:46 
 
Hardtraxxer

wij zijn er ook xD haha:$ ken ook alleen m'n zus.. die denk k de helft van de tijd pleiten is.. :$ loop dan dus ook alleen (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ook aanwezig, twijfel nog tussen party's etc op q-day.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:50 
 
Hardtraxxer

wie gaat er ook nog door naar de afterparty!! : Revelations!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:53 
 

0316Meisjj schreef:
wij zijn er ook xD haha:$ ken ook alleen m'n zus.. die denk k de helft van de tijd pleiten is.. :$ loop dan dus ook alleen (A)

Dus je loopt hele tijd alleen op je 1e feest? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten