Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WTF, is het opeens uitverkocht zonder aankondigingen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding


Ze gaan die kerel die halve Polen had gesmeekt om te stemmen nog echt laten draaien daar. :lol: Wel dikke line up voor de rest, (Vooral Factory op dag 2) maar heb volgende dag gewoon weer stage dus wederom geen BTB voor mij dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, valt niet tegen dit zeg. Nu nog kiezen welke ik ga :P day or night.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Factory Stage op Q-Day ziet er erg gaaf uit! Maar ik vier Queeniginnedag gewoon hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:01 
 

Eindelijk zie ik AVIO weer eens op een line-up staan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up ziet er heel vet uit, ook leuk dat Mind.Illusion mag draaien! Vier koninginnendag gewoon in Rotterdam met mn vrienden, of er moet wat tussen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is een prima lineup, maar denk niet dat ik veel vrienden mee zal krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:09 
 

Erg mooie line-up voor die €15 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:09 
 
Hardtraxxer

Zeer tevreden met de line-up! lekker 2 dagen aanwezig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei, eindelijk Coarsection in Nederland geboekt :D Tegen die tijd nog maar ff kijken of ik een ticket kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Aight, lekkere line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line-up! Jammer dat ik met Q-Day vrijwel altijd ga zuipen met vrienden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijft moeilijk, Wasted Penguinz foutloos schrijven >.< . Maar ik baal nu wel als een stekkertje dat ik geen tickets heb, misschien toch nog maar eens een poging wagen ergens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk dikke line-up zeg, dat wordt een volle dag Factory stage :worship:

En:

El Mare schreef:
Woei, eindelijk Coarsection in Nederland geboekt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke lineup :thumbsup: blij dat ik een ticket heb :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:56 
 
Hardtraxxer

vet Coarsection komt eindelijk naar nederland dus samen met Flevoboys een tickets proberen te fixen ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht proberen aanwezig te zijn op Q-Day.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een beroerde line up van die grote stage op Q-day, mijn god xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goeie line up. Nu nog kaartjes fixcen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Line up van de Factory Stage is bij beide dagen wel erg bruut.. Nu maar hopen dat ik ergens nog kaartjes kan krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:29 
 

jRn schreef:
Goeie line up. Nu nog kaartjes fixcen.

hopen dat er veel via marktplaats wordt teruggepakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:37 
 
Hardtraxx Newbie

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Goeie line up. Nu nog kaartjes fixcen.

hopen dat er veel via marktplaats wordt teruggepakt


Extra verkoop toch? Or am i wrong? Zoek ook nog 2 namelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:42 
 

hardkemags schreef:
KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Goeie line up. Nu nog kaartjes fixcen.

hopen dat er veel via marktplaats wordt teruggepakt


Extra verkoop toch? Or am i wrong? Zoek ook nog 2 namelijk :D

ja ivm de massale verkoop op marktplaats gaan ze proberen kaarten te blocken en terug de verkoop in te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 00:44 
 
Hardtraxxer

Dat is bullshit, kasper. ;)

Het terrein wordt uitgebreid, ze hebben al een heel stuk erbij en waarschijnlijk komt er nog een extra stuk bij, aan de hand daarvan gaan ze kijken hoeveel bezoekers ze meer kunnen toelaten op het terrein.

Beat The Bridge schreef:
Koop nu je Q-Night kaarten. Q-Day is uitverkocht, maar LET OP! Het terrein wordt uitgebreid, we zijn hier nog mee bezig. Dit betekent extra kaarten voor Q-Day, de hoeveelheid is echter nog niet bekend. Hierover kun je volgende week meer informatie verwachten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten