Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch blij dat ik een ticket gehaald heb, Heerlijke line up zeg!
Zal wel veel stage 2 worden Tijdens Q-day :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
Dat is bullshit, kasper. ;)

Het terrein wordt uitgebreid, ze hebben al een heel stuk erbij en waarschijnlijk komt er nog een extra stuk bij, aan de hand daarvan gaan ze kijken hoeveel bezoekers ze meer kunnen toelaten op het terrein.

Beat The Bridge schreef:
Koop nu je Q-Night kaarten. Q-Day is uitverkocht, maar LET OP! Het terrein wordt uitgebreid, we zijn hier nog mee bezig. Dit betekent extra kaarten voor Q-Day, de hoeveelheid is echter nog niet bekend. Hierover kun je volgende week meer informatie verwachten.

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 11:47 
 
Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Dat is bullshit, kasper. ;)

Het terrein wordt uitgebreid, ze hebben al een heel stuk erbij en waarschijnlijk komt er nog een extra stuk bij, aan de hand daarvan gaan ze kijken hoeveel bezoekers ze meer kunnen toelaten op het terrein.

Beat The Bridge schreef:
Koop nu je Q-Night kaarten. Q-Day is uitverkocht, maar LET OP! Het terrein wordt uitgebreid, we zijn hier nog mee bezig. Dit betekent extra kaarten voor Q-Day, de hoeveelheid is echter nog niet bekend. Hierover kun je volgende week meer informatie verwachten.

ok

Bakkes houden, dagjescoach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
Hoofdcoach schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Dat is bullshit, kasper. ;)

Het terrein wordt uitgebreid, ze hebben al een heel stuk erbij en waarschijnlijk komt er nog een extra stuk bij, aan de hand daarvan gaan ze kijken hoeveel bezoekers ze meer kunnen toelaten op het terrein.


ok

Bakkes houden, dagjescoach.

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:41 
 

TechnoboyYNWA schreef:
Dat is bullshit, kasper. ;)

Het terrein wordt uitgebreid, ze hebben al een heel stuk erbij en waarschijnlijk komt er nog een extra stuk bij, aan de hand daarvan gaan ze kijken hoeveel bezoekers ze meer kunnen toelaten op het terrein.

Beat The Bridge schreef:
Koop nu je Q-Night kaarten. Q-Day is uitverkocht, maar LET OP! Het terrein wordt uitgebreid, we zijn hier nog mee bezig. Dit betekent extra kaarten voor Q-Day, de hoeveelheid is echter nog niet bekend. Hierover kun je volgende week meer informatie verwachten.

beter doen ze het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:41 
 
Hardtraxxer

Had me kaartjes voor beide gelukkig dagen geleden al binnen want dit mag je niet missen zo'n zieke line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 17:12 
 
Hardtraxxer

Op de ticketshop staat
Citaat:
Vanaf zaterdag 19 januari 12:00 uur 's middags EXTRA kaarten BTB Q-Day beschikbaar!


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen even kaarten bestellen voor Dawasiknie en mijzelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen alsnog maar kaarten bestellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:45 
 

Mr Lellebel schreef:
Morgen even kaarten bestellen voor Dawasiknie en mijzelf :)

nice! gezellig dat jullie ook gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier toch wel ontiegelijk veel zin in met deze line-up :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 22:43 
 
Hardtraxxer

morgen kaartjes bestelen voor mij en flevoboys ! :thumbup: hopelijk komt er geen run op de kaarten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie ga je bestelen dan? :oh:

Ik koop er denk ik ook wel 1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Alsnog kaartjes uit de extra kaartverkoop kunnen kopen! :D ik ook aanwezig dus! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Alsnog kaartjes uit de extra kaartverkoop kunnen kopen! :D ik ook aanwezig dus! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sold out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Karatjes binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:33 
 
Hardtraxxer

yeah kaartje binnen voor mij en flevoboys! Coarsection time haha xd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd gemist omdat ik een set aan het maken was :lol: dan maar hopen op 2e hands.

Edit: oh wacht kan nog gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen :D

EDit: nu is het wel uitverkocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:11 
 

jRn schreef:
Karatjes binnen!

nice! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Karatjes binnen!

nice! :thumbsup: :thumbsup:

Hopelijk is de gezelligheid van vorig jaar wéér te overtreffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ook kaartje binnen, hopelijk gaat er nog wat gezellig volk hierheen wan t feest zelf boeit me wss niet zo veel haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Heb ook kaartje binnen, hopelijk gaat er nog wat gezellig volk hierheen wan t feest zelf boeit me wss niet zo veel haha.

Ik heb 47 vrienden die gaan via PF, maar jij bent de enige die me boeit, dus we maken het samen wel gezellig! ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten