Toch blij dat ik een ticket gehaald heb, Heerlijke line up zeg!
Zal wel veel stage 2 worden Tijdens Q-day
Zal wel veel stage 2 worden Tijdens Q-day
okwrote:Dat is bullshit, kasper.
Het terrein wordt uitgebreid, ze hebben al een heel stuk erbij en waarschijnlijk komt er nog een extra stuk bij, aan de hand daarvan gaan ze kijken hoeveel bezoekers ze meer kunnen toelaten op het terrein.
wrote:Koop nu je Q-Night kaarten. Q-Day is uitverkocht, maar LET OP! Het terrein wordt uitgebreid, we zijn hier nog mee bezig. Dit betekent extra kaarten voor Q-Day, de hoeveelheid is echter nog niet bekend. Hierover kun je volgende week meer informatie verwachten.
Bakkes houden, dagjescoach.wrote:okwrote:Dat is bullshit, kasper.
Het terrein wordt uitgebreid, ze hebben al een heel stuk erbij en waarschijnlijk komt er nog een extra stuk bij, aan de hand daarvan gaan ze kijken hoeveel bezoekers ze meer kunnen toelaten op het terrein.
wrote:Koop nu je Q-Night kaarten. Q-Day is uitverkocht, maar LET OP! Het terrein wordt uitgebreid, we zijn hier nog mee bezig. Dit betekent extra kaarten voor Q-Day, de hoeveelheid is echter nog niet bekend. Hierover kun je volgende week meer informatie verwachten.
okwrote:Bakkes houden, dagjescoach.wrote:okwrote:Dat is bullshit, kasper.
beter doen ze het welwrote:Dat is bullshit, kasper.
Vanaf zaterdag 19 januari 12:00 uur 's middags EXTRA kaarten BTB Q-Day beschikbaar!
nice! gezellig dat jullie ook gaanwrote:Morgen even kaarten bestellen voor Dawasiknie en mijzelf
wrote:Alsnog kaartjes uit de extra kaartverkoop kunnen kopen!ik ook aanwezig dus!
nice!wrote:Karatjes binnen!
Hopelijk is de gezelligheid van vorig jaar wéér te overtreffen!wrote:nice!wrote:Karatjes binnen!![]()
Ik heb 47 vrienden die gaan via PF, maar jij bent de enige die me boeit, dus we maken het samen wel gezellig!wrote:Heb ook kaartje binnen, hopelijk gaat er nog wat gezellig volk hierheen wan t feest zelf boeit me wss niet zo veel haha.