Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vond het vorig jaar zeker leuk, maar dit jaar ga ik denk ik gewoon weer ouderwets bier drinken en kut roepen ergens in een grote stad of in m'n eigen dorp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 02:14 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
ik vraag me af of dit een leuk feest gaat worden, omdat er nu zo veel meer gedaan wordt aan promotie enzo
wat denken jullie?

ik wil een tegenvaller als intents vorig jaar namelijk voorkomen xd [omdat die het jaar daarvoor wel erg vet was]


Nacht vond ik vorig jaar vele malen vetter als dag! Op de dag zag je al veel eendagsvliegen en mensen van 15.
Dus ik zou iig nacht gaan!

Ook word het dit jaar weer groter en kwam er nog een area bij las ik op partyflock?
Hoop idd niet dat dit zoiets word als intents dag 1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat het net zo gezellig wordt als vorig jaar :D
Benieuwd ook naar de tweede stage.

roberttt schreef:
Analoxx schreef:
YES!! :D geen 16+ meer! heb me vorig jaar kapot geërgerd aan al de 15 jarige mensen!


Waren die er dan?


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasboer schreef:
KSwoosh schreef:
ik vraag me af of dit een leuk feest gaat worden, omdat er nu zo veel meer gedaan wordt aan promotie enzo
wat denken jullie?

ik wil een tegenvaller als intents vorig jaar namelijk voorkomen xd [omdat die het jaar daarvoor wel erg vet was]


Nacht vond ik vorig jaar vele malen vetter als dag! Op de dag zag je al veel eendagsvliegen en mensen van 15.
Dus ik zou iig nacht gaan!

Ook word het dit jaar weer groter en kwam er nog een area bij las ik op partyflock?
Hoop idd niet dat dit zoiets word als intents dag 1...


Ik was er ook avond en overdag. Vond overdag vetter maar dat komt denk ik omdat ik avond de BOB was en de avond ervoor al gek had gedaan en pas om half 6 sliep ofzo xd was kapot
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasboer schreef:
Anthem onder de video?

Nee. Nieuwe Slim Shore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Zie net dat ik in de trailer zit haha :P

morgen kaarten bestellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:39 
 

Kun je ook combi ticket bestellen ? Zoja waar want wil morgen ook bestellen zit nu alleen ff vlug met me telefoon op hardtraxx. Danku
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Kun je ook combi ticket bestellen ? Zoja waar want wil morgen ook bestellen zit nu alleen ff vlug met me telefoon op hardtraxx. Danku


volgens mij niet, trein is niet eens zn heel groot probleem hoor 15 min lopen vanaf station
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:54 
 

We boeken een hotelletje gelyk. Dus je moet ze voor nacht en dag appart bestellen en samen iets van 30 euro dus ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
We boeken een hotelletje gelyk. Dus je moet ze voor nacht en dag appart bestellen en samen iets van 30 euro dus ?


ongeveer 30 ja dag is 15 nacht is 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 13:12 
 
Hardtraxxer

Vroege vogel kaarten binnen.

En een 2e area is bevestigd. Een Raw area, joep-e de poep-e :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:20 
 
Hardtraxx Elite

Toch maar een kaartje gekocht voor de zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:24 
 

Ik moet maandag met het werk dus zien te regelen of ik vrij kan krijgen, moet waarschijnlijk gewoon werken tot 6 uur dus koninginnenacht zal het hem hier niet worden.
Geen erge in gehad -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga day óf night, dus wacht de line ups af en maak dan beslissing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:01 
 

Firetrap schreef:
Ik ga day óf night, dus wacht de line ups af en maak dan beslissing.


Raakt dit eigelijk snel uitverkocht basje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Ik ga day óf night, dus wacht de line ups af en maak dan beslissing.


Raakt dit eigelijk snel uitverkocht basje?


Nee, al groeit de populariteit natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Nog nooit koninginnedag gevierd, wel kaart gehaald, eens kijken wat de line-up brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:07 
 

Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Ik ga day óf night, dus wacht de line ups af en maak dan beslissing.


Raakt dit eigelijk snel uitverkocht basje?


Nee, al groeit de populariteit natuurlijk.


Kwestie van tijd wanneer het dus gelijk uitverkocht raakt, hopelijk kan ik hier gewoon naartoe en weet ik het te fixen met me werk al vrees ik ervoor gezien het dan bij ons kneiter druk is. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:49 
 

volges mij was et vorige keer binnen 2 of 3 weken uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
volges mij was et vorige keer binnen 2 of 3 weken uitverkocht

vorig jaar binnen 7 dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:38 
 
Hardtraxx Elite

Mensen die nu al kaarten voor Beat the Bridge verkopen op marktplaats. zuchzuchtzucht -.- -.-

Ik heb er een binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:17 
 

Onthafloorx schreef:
Mensen die nu al kaarten voor Beat the Bridge verkopen op marktplaats. zuchzuchtzucht -.- -.-

Ik heb er een binnen! :D

beter worden ze geblokkeerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket ook binnen dankzij Bartholomeus -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 22:23 
 
Hardtraxxer

Tickets binnen, wel aanwezig met een groepje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik met die tweede verkoop of op een andere manier een kaartje kan fiksen ben ik er ook bij. Ben wel benieuwd, vorig jaar zou ik gaan maar besloot ik toch maar om uiteindelijk te gaan zuipen met matties.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten