Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 04:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VVK voor zowel deze als Queensnight start op 12 januari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Coarsection!! helden!! love it!!! GEARBOX!! power!


xd

Op de flyer staat: 29 & 30 April :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit nog steeds 16+?
Hier staat namelijk van niet https://partyflock.nl/party/237477:Beat_the_Bridge.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Is dit nog steeds 16+?
Hier staat namelijk van niet https://partyflock.nl/party/237477:Beat_the_Bridge.html


Denk dat 't 18+ is geworden aangezien het hier ook staat:

http://www.beatthebridge.nl/huisregels/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
_theon_ schreef:
Is dit nog steeds 16+?
Hier staat namelijk van niet https://partyflock.nl/party/237477:Beat_the_Bridge.html


Denk dat 't 18+ is geworden aangezien het hier ook staat:

http://www.beatthebridge.nl/huisregels/

Citaat:
KOPIE LEGITIMATIE: Wij accepteren alleen geldige legitimatiebewijzen.U kunt gevraagd worden een kopie van uw legitimatiebewijs te laten maken.

WTF? :huh:

Leuke huisregels ook xd

Citaat:
COMMUNICATIE: Bij het betreden van het festivalterrein wordt u geacht te kunnen communiceren met onze medewerkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon weer aanwezig als het goed is!
Afgelopen jaar was Top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:50 
 
Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
Is dit nog steeds 16+?
Hier staat namelijk van niet https://partyflock.nl/party/237477:Beat_the_Bridge.html


https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 1896_n.jpg

Nope..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
_theon_ schreef:
Is dit nog steeds 16+?
Hier staat namelijk van niet https://partyflock.nl/party/237477:Beat_the_Bridge.html


https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 1896_n.jpg

Nope..

Controleren gaan ze dus waarschijnlijk ook doen, hoerenzooi. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:06 
 
Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
Onthafloorx schreef:
_theon_ schreef:
Is dit nog steeds 16+?
Hier staat namelijk van niet https://partyflock.nl/party/237477:Beat_the_Bridge.html


https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 1896_n.jpg

Nope..

Controleren gaan ze dus waarschijnlijk ook doen, hoerenzooi. :/


Weet niet zo goed waarom ineens 18+ enzo, wsl in verband met maatregelen van de gemeente ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:47 
 

mooooooooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Weet niet zo goed waarom ineens 18+ enzo, wsl in verband met maatregelen van de gemeente ofzo..

Nouja, dan zijn we er volgend jaar wel. Er zijn nog zat andere leuke (16+) feesten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 10:21 
 
Hardtraxxer

Citaat:
De John Frostbrug is natuurlijk ook dit jaar het decor van Beat the Bridge tijdens Q-night en Q-day. Er komt dit jaar echter een extra area bij op het Coberco-terrein, naast de oude Coberco-fabriek.

https://partyflock.nl/news/24334:Freque ... ridge.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 11:30 
 
Hardtraxxer

18+ :thumbsup:

Vorig jaar teveel 15 jarige gezien,, hoop dat het nu meevalt maar was wel een gek feestje vorig jaar dus ben weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Boven mij al genoemd, excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite

hardstyle007 schreef:
18+ :thumbsup:

Vorig jaar teveel 15 jarige gezien,, hoop dat het nu meevalt maar was wel een gek feestje vorig jaar dus ben weer aanwezig!


Dacht je vast ook van mij, hoewel ik 17 was toen.. :$

Hopelijk kaartje dit x en niet vorig jaar stressen om een kaart op marktplaats of die wel echt is haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

Citaat:
FREQUENCERZ MAKEN ANTHEM VOOR BTB 2013
January 6, 2013

Talent of gevestigde naam… daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar dat de ogen in 2013 op de Frequencerz zijn gericht mag duidelijk zijn. Dat bleek ook wel uit de Facebook poll. Zowel in de lijst met gevestigde namen als in de lijst met talenten scoorden de Frequencerz erg hoog. De Frequencerz zullen dan ook op Q-night EN Q-day draaien op Beat the Bridge.

Daarnaast is de organisatie trots om te mogen melden dat de Frequencerz de studio zijn ingedoken om het anthem van Beat the Bridge 2013 te maken! Het anthem wordt uitgebracht bij Fusion Records.


Vet, wel aanwezig waarschijnlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar 'illegaal' aanwezig, dit jaar zou ik dan dus wel legaal aanwezig kunnen zijn maar nee :/
Denk dat er nu wel vrij streng gecontroleerd zal worden omdat dit het eerste jaar is dat de leeftijd naar 18 is, achja voor een tientje probeer ik het gewoon :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:16 
 

Onthafloorx schreef:
Dacht je vast ook van mij, hoewel ik 17 was toen.. :$

Hopelijk kaartje dit x en niet vorig jaar stressen om een kaart op marktplaats of die wel echt is haha.

niet zo lullen floor, je weet dat iedereen jou een milf vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:16 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:
Dacht je vast ook van mij, hoewel ik 17 was toen.. :$

Hopelijk kaartje dit x en niet vorig jaar stressen om een kaart op marktplaats of die wel echt is haha.

niet zo lullen floor, je weet dat iedereen jou een milf vind.


bahbah viezerikkkkkkk :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:
Dacht je vast ook van mij, hoewel ik 17 was toen.. :$

Hopelijk kaartje dit x en niet vorig jaar stressen om een kaart op marktplaats of die wel echt is haha.

niet zo lullen floor, je weet dat iedereen jou een milf vind.


Such language in presence of a lady! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:00 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:23 
 
Hardtraxx Addict

YES!! :D geen 16+ meer! heb me vorig jaar kapot geërgerd aan al de 15 jarige mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:26 
 
Hardtraxxer

Anthem onder de video?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
YES!! :D geen 16+ meer! heb me vorig jaar kapot geërgerd aan al de 15 jarige mensen!


Waren die er dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:53 
 

ik vraag me af of dit een leuk feest gaat worden, omdat er nu zo veel meer gedaan wordt aan promotie enzo
wat denken jullie?

ik wil een tegenvaller als intents vorig jaar namelijk voorkomen xd [omdat die het jaar daarvoor wel erg vet was]
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten