Citaat:
FREQUENCERZ MAKEN ANTHEM VOOR BTB 2013
January 6, 2013
Talent of gevestigde naam… daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar dat de ogen in 2013 op de Frequencerz zijn gericht mag duidelijk zijn. Dat bleek ook wel uit de Facebook poll. Zowel in de lijst met gevestigde namen als in de lijst met talenten scoorden de Frequencerz erg hoog. De Frequencerz zullen dan ook op Q-night EN Q-day draaien op Beat the Bridge.
Daarnaast is de organisatie trots om te mogen melden dat de Frequencerz de studio zijn ingedoken om het anthem van Beat the Bridge 2013 te maken! Het anthem wordt uitgebracht bij Fusion Records.
Vet, wel aanwezig waarschijnlijk
