Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:53 

Hardtraxx Veteran

Topdag gehad, eerste 2/3 uurtjes wat stroef maar daarna echt heel goed vermaakt.
Veel bij jordifcg gestaan, toffe gast :)

+ Solutio & The I's die New System draaiden die ik had aangevraagd
+ Titan, Solutio & The I's, Geck-O en Degos & Re-Done
+ 30-45 minuten bij The Pitcher gestaan, draaide best lekker!
+ Redelijk wat bekenden

----- Geluid bij de Factory Stage, nog nooit zo'n slecht geluid gehoord, om te huilen gewoon
--- Veel te druk
- Waardeloze wc's
- Hadden zelf gelukkig wel een kluisje, maar veel mensen met jas in de hand en tas op de rug gezien omdat de kluisjes op waren, schandalig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

SchizeQ schreef:
also E-Force - Crucifix somewhere over the end, not sure where :P

After Syndrome, before On The Go :P

Vond het een leuk feestje. Goede sfeer, geluid was goed te doen, eten was ook goed (Broodje Beenham :loving:) en de setjes waren ook leuk. Titan was de vetste set voor mij.

Iemand trouwens idee welke plaat Geck-O draaide met de vocals van Daft Punk - One More Time? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:08 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

----- Geluid bij de Factory Stage, nog nooit zo'n slecht geluid gehoord, om te huilen gewoon

Dan moet je ook niet vooraan gaan staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:10 

Heb me weer goed vermaakt!
Even wat plusjes en minnetjes:
+ sfeer, ging lekker los op de meeste plaatsen.
+ redelijk laag VDK gehalte had ik het idee, daarnaast ook niet veel shirtloze spierbundels gezien
+ Veel liefhebbers bij de factory stage, voorsl vanaf het moment dat de NC op de main begonnen
+ setjes van titan en D&R sprongen er voor mij toch wel bovenuit
+- setjes van RR (begon wat eentonig te worden vond ik) en Alpha twins
+- drukte bij de factory stage, het leek daar wel drukker dan op de main. Echter vanaf Titan ongeveer (iets eerder) begon het redelijk leeg te lopen, vanaf toen wel meer dan genoeg ruimte.
+- redelijk snel met munten, eten en drinken, echter een extra bar bij de factory had ik niet erg gevonden
- dat betalen bij de WC's, gooi gewoon een paar euro op die tickets...
- het zeer beperkte aantal kluisjes, ben achteraf blij dat ik geen vest had meegenomen.
- de scheve planken bij de Factory
- vanaf een uurtje of elf aanhoudende kramp in mijn hamstring, waardoor ik RR vanuit een stil hoekje heb meegemaakt. Bedankt he D&R!
----- geluid. We kwamen binnen bij geck-o, ik kon echt wel janken. Voorin was het veel te druk, achterin kon je meeatal (afhankelijk van de wind) niet eens horen welk nummer er gedraaid werd. Vanaf ongeveer halverwege de alpha twins ging het volume wat omhoog geloof ik, waardoor ik in ieder geval ìets kon horen, maar het was nog steeds een van de slechtste 'geluiden' die ik ooit heb meegemaakt.

Al met al heb ik me uitstekend vermaakt, maar of ik volgend jaar weer ga zal vooral afhangen van of er iets aan dat geluid wordt gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:17 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik heb zowel vooraan, achteraan als halverwege gestaan en overal was het dramatisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:34 

wat een feest, wat een mensen :loving:
en al die chicks :love:

ohja:
- niet van syndrome op de stage mogen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:40 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Firetrap schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik heb zowel vooraan, achteraan als halverwege gestaan en overal was het dramatisch

hmm apart
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:00 

meeting was leuk gister jonges
hier mijn foto
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:10 

Hardtraxxer

Was vooral een goede sfeer :)
Wel een beetje te druk. Het geluid vond ik niet erg hinderlijk eigenlijk, zolang je maar een beetje tussen beide boxen instond ging het best...
En wat een baas is Titan :worship: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:18 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Fuzzylogic schreef:
Firetrap schreef:

hmm apart

Was niet de enige hoor, heb er veel mensen over horen klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Veel bij jordifcg gestaan, toffe gast :)

Het was gezellig kerel! ^^
Had me zo erg verheugt op assquake, broken glass, new system enz maar de nummers kwamen totaal niet tot hun recht met dat waardeloos geluid. Vooral als je heel even bij de main had gestaan en je ging weer naar de factory viel het heel erg op. Verder was het veel te druk. Dit resulteerde tot vele drukte bij de wc's en dat ik onder andere me spullen niet kwijt kon omdat de kluisjes uitverkocht waren.
Gelukkig is er ook nog wat positiefs te vermelden. Ten eerste het weer natuurlijk :cool: setjes van Geck-o, Titan, S&I's en 2e helft van the Pitcher zijn set. Eerste helft kan ik niet over oordelen maar de 2e zat vol met Fusion oudjes en pollen tracks :loving:
Radical Redemption spande wederom de troon met een giga knal set. Alles ook in een super snel tempo ingemixt echt bizar. accumulated filth :worship:
Het was zeker een tof feestje maar zoals al eerder vermeld die intimiteit zoals vorig jaar is vrijwel helemaal verdwenen. :(

7/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 15:10 

Hardtraxx Addict

Heeerlijk feestje gehad! :)
Mainstage was zo bagger en wat een kut volk liep daar zeg ongelofelijk.. -.-
Hele dag Factory stage gestaan! Veel HT'ers tegen gekomen :) Sets van Titan, Geck-o en Degos & Re-Done staken er wel echt boven uit! Connected Live :loving: :loving: Ook Forsaken nog even gehooord man wat een kippevel geeft die plaat mee zeg :D

Verder nog verzoekje gedaan aan Titan of hij de oudere versie van Necropsy wou draaien en dat heeft hij ook gedaan! :$ Wat een ongelofelijk zieke track is dat zeg :love:

A2 vielen me echt heeeel tegen zeg. alles op het allerlaatse moment overmixen en zo voorspelbaar als wat!

Al met al prima vermaakt! :D en ohja, One By One :loving: :loving: meters kippevel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 15:21 

Hardtraxx Addict

Was vet!

Bij deze m'n tracklist:

1. Zairon – I’m Techno (Zatox Remix)
2. Crypsis – Chaser
3. Zatox – I Hate U
4. Pavo – Communicate
5. Floorcrushers – Psycho Stylez
6. Alphaverb & Intractable One – T.B.A.
7. TNT – Countdown
8. Brennan Heart – Audiometric (2009 Album Mix)
9. Frequencerz – Tomorrow & Beyond (Lars Edit)
10. Mike NRG – Lost In Dreams (Tat & Zat Mix)
11. Zatox & Kingsman – Smoking ‘N Pourin (Zatox Remix)
12. E-Force & Luna – Shade Of The Night
13. Crypsis - Cryptology
14. Donkey Rollers – Voices Of Conscience
15. The Machine – Place Of Terror (Original Mix)
16. Deepack – The Prophecy (Original Mix)
17. Chain Reaction – Like A Boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 15:30 

Hardtraxxer

Derde editie BTB voor mij en ook dit jaar weer goed vermaakt. :thumbup: Zoals verwacht in het begin veel in m'n eentje heen en weer gelopen tussen de stages, omdat mijn vriedengroep bij de main wou staan. :( Heb ze een paar keer proberen over te halen en toen de pitchkicks van WP onze trommelvliezen er bijna uit trilden zijn we naar Factory gegaan, de rest van de avond zijn we daar niet weggeweest. :lol: Wat een verschil in sfeer en veel meer gezellige mensen. :thumbsup: We kwamen halverwege Solutio and The I's bij de Factory en wat een lekkere setjes werden er gedraaid. Ik vond het wel erg druk bij de Factory en het geluid was niet al te best. We zijn maar een beetje in het midden gaan staan daar was het nog wel een beetje te doen. Aan het eind nog even bij RR wezen kijken, maar toen was ik al compleet gesloopt. Al met al een top dag gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

Over het algemeen een geslaagd feestje gehad. :D
Lekker opgewarmd bij MI, kwam aan bij Lost In Dreams :loving:. Rest van de set was ook erg lekker en de sfeer zat er goed in. Geluid was zoals al gezegd niet veel soeps, bij Tribal Dance was er ook ineens een overkill aan bass, melodie hoorde je niet eens. Tijdens The Pitcher even bij de main geweest, die op een paar platen na een dikke set weg zette, met onder andere Kingdom Re-Amp, Serenity, Anthem Of Summer, Party Lover en een mash van (dacht ik) Fuck! Hardstyle en Pump It Loud :worship:
Tot aan Titan vervolgens een beetje rondgezworven en wat gegeten. Had het idee dat het geluid bij Titan en D&R weer wat was verbeterd ten opzichte van eerder. De sfeer zat er gelukkig goed in en er werd ook nog eens erg lekker gedraaid :) . Tweede helft van D&R niet meegekregen omdat onze bob last had van maagzuur en naar huis wilde. In ieder geval één van m'n verzoekjes mogen aanschouwen (Overload) :drool: Ik weet niet of ze Motherfucker nog gedraaid hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 16:17 

Hardtraxxer

meer mensen die last hadden van wc's die niet wouden doorspoelen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 18:01 

Hardtraxxer

Was weer een top feestje! alleen geluid was drama ging gelukkig later wel iets op vooruit!
en die drukte was niet meer leuk :thumbdown:
Mijn set van dag was die van Coarsection!! :drool: en Mind Illusion die Chaser draaide :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
en al die chicks :love:

Haha handen thuis he. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

Jorann schreef:
meer mensen die last hadden van wc's die niet wouden doorspoelen? xd

Neem aan dat je de pisbakken bedoeld? Want die schijtdingen hebben altijd alleen een gat en that's it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:28 

Hardtraxx Elite

Leuk feestje gehad, maar vooral door de set van Solutio I's, Titan en Degos en Re-done.. Ik werd de hele dag gek van alle mensen die voor m'n neus gingen staan bij de Factory en vervolgens stil gingen staan. :thumbdown: Ook was het super irritant dat je niet aan de zijkanten drinken kon halen, maar helemaal naar achter moest. Ze hadden natuurlijk wel kunnen voorzien dat die stage aan de kleine kant was lijkt mij.. Het geluid was zo nu en dan goed en dan weer slecht teveel bass te hard etc.. Al met al goed vermaakt, maar BTB vorig jaar was 100x zo vet,leuk,gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:31 

Hardtraxx Veteran

Uitstekend vermaakt ^^ . Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12875:Beat_the_Bridge.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:49 

Hardtraxxer

Heerlijk feestje gehad bij de factory stage met de hardtraxxers en me eigen groep! :)
Geluid en drukte was helaas minder maar alsnog prima vermaakt!
Heerlijke sets van Solutio & The I's, Titan en Degos & Re-done!
Daarna na de bridge(main)stage gegaan voor RR, hij draaide weer lekker maar wat een sfeerloze bende daar onder die brug zeg maar dat had ik al wel een beetje verwacht.

Het was weer gezellig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:14 

Hardtraxx Addict

SchizeQ schreef:
Coarsection tracklist:
02. Klos - Fusion Mash

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:15 

Hardtraxx Newbie

Heb n mooi feest achter de rug gehad.
Alleen het geluid was dramatisch bij de factory stage. Meer aan het einde van die stage was het wel wat beter.
Maar vooraan klonk het nergens na, vooral de hoge tonen.
Heb niet veel bij de Main gestaan maar daar was het na mijn mening wel beter.
Ook vond ik het te druk bij de factory stage in het begin, maar toen het harder werd was het ideaal om te snoeien.
Geck-o, solutio & the i's, degos & re-done, radical draaide wel lekker, maar Titan is de koning hij draaide heerlijk.
Ik geef het een 'goed' / 'zeer goed'

Volgendjaar weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:45 

Hardtraxx Veteran

echt twee hele gave dagen gehad bij de Factory stage, op een half uurtje RR na eigenlijk geen mainstage geweest!
Geluid was zoals gezegd niet altijd even best, maar heb me er eigenlijk niet eens aan geergerd. De sfeer en het gigantische aantal vette nummers hebben voor mij het feest echt gemaakt!

eigenlijk was alleen A2 een redelijke tegenvaller bij de Factory stage.

@ Coarsection, loved your set!
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten