Over het algemeen een geslaagd feestje gehad.
Lekker opgewarmd bij MI, kwam aan bij Lost In Dreams

. Rest van de set was ook erg lekker en de sfeer zat er goed in. Geluid was zoals al gezegd niet veel soeps, bij Tribal Dance was er ook ineens een overkill aan bass, melodie hoorde je niet eens. Tijdens The Pitcher even bij de main geweest, die op een paar platen na een dikke set weg zette, met onder andere Kingdom Re-Amp, Serenity, Anthem Of Summer, Party Lover en een mash van (dacht ik) Fuck! Hardstyle en Pump It Loud
Tot aan Titan vervolgens een beetje rondgezworven en wat gegeten. Had het idee dat het geluid bij Titan en D&R weer wat was verbeterd ten opzichte van eerder. De sfeer zat er gelukkig goed in en er werd ook nog eens erg lekker gedraaid

. Tweede helft van D&R niet meegekregen omdat onze bob last had van maagzuur en naar huis wilde. In ieder geval één van m'n verzoekjes mogen aanschouwen (Overload)

Ik weet niet of ze Motherfucker nog gedraaid hebben?