Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran

Begin hier ondertussen wel heel veel zin in te krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 10:42 
 
Artiest

Tot morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 1 dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 14:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het weer lijkt ten minste goed :thumbsup: http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... X5rV7WePTp
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 16:30 
 
Hardtraxxer

Zo alvast opwarmen voor morgen.. AVIO :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite

Facking veel zin in morgen, maar nu nog eventjes feesten in de stad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Begint nu toch echt te kriebelen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag van mij wel morgen zijn! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
Mag van mij wel morgen zijn! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 07:34 
 
Hardtraxx Elite

Lekker 4 uur ov'en met een kater op me rug :) maar tot straks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yay: :yay: :yay:

Zin aan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanmiddag allemaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot straks! :D Ben rond 1 uur binnen, op tijd voor Mind.Illusion :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 10:23 
 
Hardtraxxer

Zorg maar dat je goed vooraan staat want het geluid is om te janken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 10:54 
 

beide areas kaasboer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal me spulletjes eens pakken. Tot vanmiddag heren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vertrekken hier om 13:00 met een partybus, tussen 14:00 en 14:30 een keertje binnen schat ik, tot straks :D

KSwoosh schreef:
beide areas kaasboer?


Factory is iig erg schel en dikke bassmuur heb ik gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Factory is iig erg schel en dikke bassmuur heb ik gehoord.


Mag je blij zijn dat Radical Redemption niet op die stage staat, dan was het helemaal kut geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 12:20 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
beide areas kaasboer?

Factory was gister erg slecht, van alleen maar bass tot geen bass
Main wel oke. Alleen moet je wel er midden voor staan, aan de linker kant hoor je vrij weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasboer schreef:
KSwoosh schreef:
beide areas kaasboer?

Factory was gister erg slecht, van alleen maar bass tot geen bass
Main wel oke. Alleen moet je wel er midden voor staan, aan de linker kant hoor je vrij weinig


Vandaag hetzelfde liedje. Wel top feestje gehad :D
Nu lekker onder de wol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: wanne sfeer en gezelligheid zeg.. Zo superveel mensen gezien en gesproken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 05:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die mainstage onder die brug was echt een aanfluiting qua sfeer en geluid. Godzijdank was die tweede stage er nog waar zeer aardig gedraaid werd en waar het gezellig was... Heb me wel vermaakt maar volgend jaar ga ik zeker niet hierheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad :D
Mainstage was niks bijzonders dus hele dag maar bij de factory stage gestaan. Werd lekker gedraaid op A2 na.
Vond de sfeer ook wel nice en natuurlijk was het weer episch gezellig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vet feest gehad! Vond het geluid eigenlijk best prima, maar dat kon ook aan mijn "mood" hebben gelegen. Coarsection, Gecko ( Self Esteem Fund Remix! ) Titan en D&R voor mij de vetste setjes. Ook gezellig gehad met iedereen. Volgend jaar zeker weer.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten