Een keer met een andere groep gegaan samen met iemand waarmee ik altijd ga, pakte helaas niet heel best uit :p
Begonnen bij de Factory Stage, Mind.Illusion en Coarsection vond ik lekker draaien maar dat was voor de groep waarmee ik was het moment om naar de Main te gaan, het was namelijk te hard voor hun

. Vond het op het begin niet erg want ik had beloofd dat ik naar AudioFreq zou gaan. Daar had ik al snel spijt van, had wel wat van hem verwacht maar die set was echt om te huilen. Na de set naar Geck-O gegaan, maar na een half uurtje hadden we het wel gehad met het geluid dat achterin nou niet echt best was. Bij de main was Coone bezig waar ik niet veel van heb meegekregen, daarna The Pichter. Ik vond hem nog best goed draaien wat ik niet had verwacht. Ik heb nog geprobeerd wat mensen over te halen om naar Solutio and the I's mee te gaan maar dat werd hem niet, ze wilden WP zien. Laat ik maar geen woorden vuil maken aan die set, anderhalf uur van die blije kut melodietjes ik werd er gewoon depressief van en was ook blij dat er daarna eindelijk iemand meeging naar de Factory Stage. Half uurtje Solutio and the I's meegekregen en daarna Titan

voor mij op dat moment echt de held van de dag, maakte alles weer een beetje goed. Daarna helaas toch maar weer teruggegaan naar de main. Heb me wel kunnen vermaken bij Frequencerz, was best een standaard setje maar ik had niet anders verwacht. Uiteindelijk heeft Radical toch nog een heerlijke afsluiter bezorgd, zijn tracks klinken live zo hard!
Niet het beste feestje wat ik heb meegemaakt dus, maar het kan natuurlijk niet altijd meezitten
