Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit, pff wat vet :D jammer van het geluid, maar precies in het midden op 20 meter van de stage was het goed te doen, daar had je misschien zelfs oordoppen nodig.

Hele dikke setjes gehoord, a2 was wel wat minder, maar wel +1 voor het draaien van still speeding (nc bootleg) :D. We kwamen binnen bij coarsection, de toon was gezet. Wat een bom energie :D

Ook nice van onze mashups.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:

Verder nog verzoekje gedaan aan Titan of hij de oudere versie van Necropsy wou draaien en dat heeft hij ook gedaan! :$ Wat een ongelofelijk zieke track is dat zeg :love:


Is eigenlijk de nieuwe versie.. :P oude kicks en een mix van de nieuwe en oude track

OT:
Wat een feestje, heb genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Iemand trouwens idee welke plaat Geck-O draaide met de vocals van Daft Punk - One More Time? :P


Daft Punk - One More Time (Geck-o Bootleg) (verrassende titel he :p)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
patrickjeb schreef:
Iemand trouwens idee welke plaat Geck-O draaide met de vocals van Daft Punk - One More Time? :P


Daft Punk - One More Time (Geck-o Bootleg) (verrassende titel he :p)

Haha kon zijn dat misschien iemand hem had gemaakt :P Klonk wel dik iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Een keer met een andere groep gegaan samen met iemand waarmee ik altijd ga, pakte helaas niet heel best uit :p
Begonnen bij de Factory Stage, Mind.Illusion en Coarsection vond ik lekker draaien maar dat was voor de groep waarmee ik was het moment om naar de Main te gaan, het was namelijk te hard voor hun :thumbdown: . Vond het op het begin niet erg want ik had beloofd dat ik naar AudioFreq zou gaan. Daar had ik al snel spijt van, had wel wat van hem verwacht maar die set was echt om te huilen. Na de set naar Geck-O gegaan, maar na een half uurtje hadden we het wel gehad met het geluid dat achterin nou niet echt best was. Bij de main was Coone bezig waar ik niet veel van heb meegekregen, daarna The Pichter. Ik vond hem nog best goed draaien wat ik niet had verwacht. Ik heb nog geprobeerd wat mensen over te halen om naar Solutio and the I's mee te gaan maar dat werd hem niet, ze wilden WP zien. Laat ik maar geen woorden vuil maken aan die set, anderhalf uur van die blije kut melodietjes ik werd er gewoon depressief van en was ook blij dat er daarna eindelijk iemand meeging naar de Factory Stage. Half uurtje Solutio and the I's meegekregen en daarna Titan :worship: voor mij op dat moment echt de held van de dag, maakte alles weer een beetje goed. Daarna helaas toch maar weer teruggegaan naar de main. Heb me wel kunnen vermaken bij Frequencerz, was best een standaard setje maar ik had niet anders verwacht. Uiteindelijk heeft Radical toch nog een heerlijke afsluiter bezorgd, zijn tracks klinken live zo hard!

Niet het beste feestje wat ik heb meegemaakt dus, maar het kan natuurlijk niet altijd meezitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze nou gewoon heel dat paintball terrein niet hadden gemaakt, had er veel meer ruimte geweest, en dus ook voor een extra bar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet feestje gehad! Veel bekenden wederom tegengekomen en de sets die ik heb gehoord waren allemaal erg dik! Het weer was ook prima!

De minpunten waren de drukte en het feit dat je helemaal door die drukte heen naar achter moest lopen omdat daar de bar was :p . Verder was het geluid ook niet geweldig. Sfeer was wel weer erg goed, het publiek ging over 't algemeen goed los!

Sommigen van jullie hebben mij hier en daar wat filmpjes zien maken bij Solutio & The I's, ik zal 's kijken wat ik daarvan kan uploaden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ SchizeQ

why does only one of you do the mixing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest gehad, heel erg goed vermaakt!
Bijna de hele dag bij de Factory stage gestaan, waar echt heerlijk gedraaid werd op A2 na!
Een verassing was Coarsection, wat was dat lekker zeg! :woot:
Hoogte punt voor mij waren D&R! Man man wat een energie en wat draaide ze ontzettend lekker!
Connected live is echt :love: en heb verder vele parels voorbij horen komen! :worship: :worship:
Daarna na RR gegaan, was ook vet alleen mijn benen waren helemaal kapot na die set van D&R :P

Wederom een geslaagde editie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

killerf1st schreef:
@ SchizeQ

why does only one of you do the mixing?


Viel mij indd ook op
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Vooraan gaat het los zoals het hoort haha :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Die hebben zo te zien flink wat hardstyle geademd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren twee bazige dagen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Bijna de hele Factory ging goed los :D de brug stond echt bijna alles stil helaas... maar m'n eigen groep ging gewoon lekker goed los dus ik heb het prima naar mijn zin gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Vooraan gaat het los zoals het hoort haha :)




en k ga weer stuk om die dude in dat zwarte shirt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Analoxx schreef:
Vooraan gaat het los zoals het hoort haha :)




en k ga weer stuk om die dude in dat zwarte shirt :lol:


Da's thehardstyleholland :D. Zo moesten er meer rondlopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
AniThing schreef:
Analoxx schreef:
Vooraan gaat het los zoals het hoort haha :)




en k ga weer stuk om die dude in dat zwarte shirt :lol:


Da's thehardstyleholland :D. Zo moesten er meer rondlopen!


volgensmij zag ik hem weg lopen toen Tartaros begon, beetje TMS support lijkt me niet verkeerd met zo'n shirt aan haha ^^

(kan ook iemand anders geweest zijn met een tms shirt trouwens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:50 
 

ja of hij ging ff zoepe halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:50 
 
Hardtraxxer

nee eff drinken halen ! heb tataros verder wel gezien hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hmm.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Afbeelding

Hmm.... xd


Vrouwen trekken ook altijd zo'n mooi gezicht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie ik toevallig mr warface helemaal rechtsboven in de hoek? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 21:55 
 

flinke poepdrangen op die foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patrick kijkt ook alsof hij een gruwelijke scheet heeft gelaten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel opgelucht op dat moment
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten