Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bijna! :D vorig jaar geniale fissa
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom komt het allemaal niet zo goed uit. Vorig jaar had ik dag erna herkansing, nu heb ik de volgende dag gewoon stage om 08.00.

Gaat hem dus dit jaar ook niet worden helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:58 
 
Hardtraxxer

Voor de derde keer aanwezig ! hele dag factory stage en dan vanaf 21:30 naar de main :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 12:07 
 
Hardtraxxer

jordifcg schreef:
Not sure if.. Je naamt maakt het er niet makkelijker op :/


Happen naar Peijnenburg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:15 
 
Hardtraxx Addict

Erg veel zin in :D 3e keer alweer! Zoals vele al zeiden, hele dag factory stage en afsluiten op de main ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Het weer word er al beter op zie ik, ik heb er zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig gaat de tijd lekker snel met zo'n weekend ervoor, zo zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 15:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet normaal veel zin in he :D

Wel gruwelijk veel hardtraxxers hier naartoe geloof ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 20:46 
 

Kaasboer schreef:
jordifcg schreef:
Not sure if.. Je naamt maakt het er niet makkelijker op :/


Happen naar Peijnenburg :lol:

happen naar hamer door je bakkes
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 21:58 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Kaasboer schreef:
jordifcg schreef:
Not sure if.. Je naamt maakt het er niet makkelijker op :/


Happen naar Peijnenburg :lol:

happen naar hamer door je bakkes

Nou nou nou nou nou, dat is dan wel weer een beetje extreem
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 22:03 
 

Kasper houdt van Industrial Hardcore. enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 23:00 
 

En-er-gy schreef:
Kasper houdt van Industrial Hardcore. enzo

ja ik hou ook van poep in een handschoen met gras erop en dikke 10 en doe dr maar een frikandel speciaal bij maar het is eigenlijk frikadel in plaats van frikandel dus heb ik eigenlijk niks extra's besteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed verhaal. Lekker kort. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:17 
 

jordifcg schreef:
Goed verhaal. Lekker kort. :thumbup:

dat dacht ik dus ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Rubberen kaplaarzen in de frituur
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Rubberen kaplaarzen in de frituur

Ga jij ook? :P Heb je al tering lang niet gezien G
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SchizeQ schreef:
can't wait to drop some brutal tracks in here :slow:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
En-er-gy schreef:
Kasper houdt van Industrial Hardcore. enzo

ja ik hou ook van poep in een handschoen met gras erop en dikke 10 en doe dr maar een frikandel speciaal bij maar het is eigenlijk frikadel in plaats van frikandel dus heb ik eigenlijk niks extra's besteld


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 15:34 
 

Kaspert, doe normaal....
als je tot 30 april 23:00 uur normaal doet krijg je een biertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 18:15 
 

En-er-gy schreef:
Kaspert, doe normaal....
als je tot 30 april 23:00 uur normaal doet krijg je een biertje :)

haha soieso niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Kaspert, doe normaal....
als je tot 30 april 23:00 uur normaal doet krijg je een biertje :)


Heb je nou al ticket/vervoer pipo? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 19:25 
 

Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
Kaspert, doe normaal....
als je tot 30 april 23:00 uur normaal doet krijg je een biertje :)


Heb je nou al ticket/vervoer pipo? :(

beter niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Hoofdcoach schreef:
Rubberen kaplaarzen in de frituur

Ga jij ook? :P Heb je al tering lang niet gezien G


Haha idd tering lang is de juiste woordkeus :D
Maar ik ga ook :D hardtraxx reünie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Mr Lellebel schreef:
Hoofdcoach schreef:
Rubberen kaplaarzen in de frituur

Ga jij ook? :P Heb je al tering lang niet gezien G


Haha idd tering lang is de juiste woordkeus :D
Maar ik ga ook :D hardtraxx reünie

Vette shit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:56 
 

Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
Kaspert, doe normaal....
als je tot 30 april 23:00 uur normaal doet krijg je een biertje :)


Heb je nou al ticket/vervoer pipo? :(

Ik regel wel wat ^^
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten