Coarsection t/m Titan Factory stage
Freqz & RR Main stage.
Kan niet beter deze timetable
Freqz & RR Main stage.
Kan niet beter deze timetable
allemaal maar deze kopen dan?wrote:Wtf? volgens mij zei gister weeronline 18 graden met 0,00 regen en nu is het weer helemaal omgedraait

Zuur man. Ik moet ook om 00:00 de trein hebben. Werkt niet echt mee.wrote:Ziet er goed uitVooral factory met uitstapjes naar de main voor Slim Shore en Audiofreq. Alleen jammer dat ik al om half 11 weg moet, omdat ik anders mijn bus naar huis niet kan halen
zal ook weer zoiets worden voor mij denkikwrote:Zuur man. Ik moet ook om 00:00 de trein hebben. Werkt niet echt mee.wrote:Ziet er goed uitVooral factory met uitstapjes naar de main voor Slim Shore en Audiofreq. Alleen jammer dat ik al om half 11 weg moet, omdat ik anders mijn bus naar huis niet kan halen
pfff beter van niet weer zo'n stuk rennenwrote:zal ook weer zoiets worden voor mij denkikwrote:Zuur man. Ik moet ook om 00:00 de trein hebben. Werkt niet echt mee.wrote:Ziet er goed uitVooral factory met uitstapjes naar de main voor Slim Shore en Audiofreq. Alleen jammer dat ik al om half 11 weg moet, omdat ik anders mijn bus naar huis niet kan halen
lekker rennen zoals vorig jaar he alex
Zelfdewrote:Jezus, zieke timetable voor de tweede area. Hele dag daar staan en afsluiten op de main.
die kicks klinken als een koe die aan de schijterij iswrote:View on YouTube
Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dit, screeches in midintro vind ik niet fijn klinken en over de kicks in de climax ben ik ook niet te spreken. Melodie is wel vet!
Beter als het anthem van vorig jaarwrote:die kicks klinken als een koe die aan de schijterij iswrote:View on YouTube
Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dit, screeches in midintro vind ik niet fijn klinken en over de kicks in de climax ben ik ook niet te spreken. Melodie is wel vet!
Not sure if.. Je naamt maakt het er niet makkelijker op