Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coarsection t/m Titan Factory stage
Freqz & RR Main stage.

Kan niet beter deze timetable :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

prima timetable idd!

Is de factory stage eigenlijk open air?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:56 
 

jordifcg schreef:
Wtf? volgens mij zei gister weeronline 18 graden met 0,00 regen en nu is het weer helemaal omgedraait :(

allemaal maar deze kopen dan?
http://beslist.fun-en-feest.nl/?oranje- ... nt=default
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit :) Vooral factory met uitstapjes naar de main voor Slim Shore en Audiofreq. Alleen jammer dat ik al om half 11 weg moet, omdat ik anders mijn bus naar huis niet kan halen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ziet er goed uit :) Vooral factory met uitstapjes naar de main voor Slim Shore en Audiofreq. Alleen jammer dat ik al om half 11 weg moet, omdat ik anders mijn bus naar huis niet kan halen :(

Zuur man. Ik moet ook om 00:00 de trein hebben. Werkt niet echt mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik moet 23:50 op Utrecht Centraal de bus pakken, latere reisopties zijn er helaas niet. Of er moet iemand met de auto langs Waspik komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Toch veel hardtraxxers nog die gaan! Wordt gewoon weer zonnig joh zoals vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:20 
 

jRn schreef:
Zenda schreef:
Ziet er goed uit :) Vooral factory met uitstapjes naar de main voor Slim Shore en Audiofreq. Alleen jammer dat ik al om half 11 weg moet, omdat ik anders mijn bus naar huis niet kan halen :(

Zuur man. Ik moet ook om 00:00 de trein hebben. Werkt niet echt mee.

zal ook weer zoiets worden voor mij denkik

lekker rennen zoals vorig jaar he alex :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Zenda schreef:
Ziet er goed uit :) Vooral factory met uitstapjes naar de main voor Slim Shore en Audiofreq. Alleen jammer dat ik al om half 11 weg moet, omdat ik anders mijn bus naar huis niet kan halen :(

Zuur man. Ik moet ook om 00:00 de trein hebben. Werkt niet echt mee.

zal ook weer zoiets worden voor mij denkik

lekker rennen zoals vorig jaar he alex :P


pfff beter van niet weer zo'n stuk rennen xd
Btw we moeten weer even meeten op t station?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik moet ook maar eens wat HT'ers opzoeken op dit feest. Zal er op Ground Zero onbewust een hoop gezien hebben, maar durf echt niet te zeggen wie allemaal. Ik zal waarschijnlijk rondlopen mar patrickjeb, dus herken je hem en loopt er iemand naast die twee koppen groter is, dan heb je grote kans dat ik het ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Jezus, zieke timetable voor de tweede area. Hele dag daar staan en afsluiten op de main. :)


Zelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:19 
 
Hardtraxxer

Zoveel zin hierin!!! Heerlijke timetable dus gaat helemaal goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dit, screeches in midintro vind ik niet fijn klinken en over de kicks in de climax ben ik ook niet te spreken. Melodie is wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Heb dr zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan echt niet meer wachten, heb er zin in alsof het m'n eerste feestje gaat worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 17:23 
 
Artiest

Aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:01 
 

Zenda schreef:


Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dit, screeches in midintro vind ik niet fijn klinken en over de kicks in de climax ben ik ook niet te spreken. Melodie is wel vet!

die kicks klinken als een koe die aan de schijterij is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:39 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Zenda schreef:


Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen dit, screeches in midintro vind ik niet fijn klinken en over de kicks in de climax ben ik ook niet te spreken. Melodie is wel vet!

die kicks klinken als een koe die aan de schijterij is :lol:


Beter als het anthem van vorig jaar :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 15:21 
 
Hardtraxxer

Nee joh dat anthem van A-lusion was echt vetttt :love: :love: :love:

Edit: vet clipje ook!

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Als zelfs KSwoosh al zeurt over de kicks, dat is niet best
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
Nee joh dat anthem van A-lusion was echt vetttt :love: :love: :love:

Edit: vet clipje ook!



Not sure if.. Je naamt maakt het er niet makkelijker op :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen, aanwezig! :D
Hele dag op de 2e stage en als ik tot het eind kan blijven, afsluiten bij Radical. Anders rond 10e weg om de laatste trein van half 11 te halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook v/d partij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten