Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
jordifcg wrote:Heel netjes! :thumbup:
Ben waarschijnlijk halverwege Coarsection binnen, ben denk ik alleen tijdens Audiofreq even bij de main te vinden.

Edit: en laatste uurtje Radical ook wel denk ik.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Zin in :D was vorig jaar echt super! Hopelijk weer zo'n lekker weertje. Locatie is ook top.
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Prima TT, Dat word hele dag area 2 en laatste uurtje RR!
Af en toe is naar de main toe maar daar blijft het bij denk ik! :P
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Timetable is prima! Enige probleem is dat mijn vriendengroep waarschijnlijk veel bij de main zijn, maarja dan moet ik maar een tijdje alleen naar area 2. :thumbup: Heel veel zin iig.
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Area 2 hele dag! Coarsection :drool: ! top dat hij zo lang mag draaien! en afsluiten bij radical!
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Wordt waarschijnlijk een beetje heen en weer hobbelen tussen de stages, hopelijk ben ik nog wel op tijd om in ieder geval een deel van de set van MI mee te pakken :D.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Anderhalf uur Solutio & The I's en anderhalfuur Degos & Re-Done zie het nu pas :drool:
N
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2013
last seen Jan 2023
Mooi tot half 10 op de Factory stage knallen en afsluiten met Frequencerz en Radical fijhijnnnnnnnnnn!! :beer: :worship:
B
Wize wrote:Timetable is prima! Enige probleem is dat mijn vriendengroep waarschijnlijk veel bij de main zijn, maarja dan moet ik maar een tijdje alleen naar area 2. :thumbup: Heel veel zin iig.
Herkenbaar ;) Ach, als de muziek goed is vermaak ik me in mijn eentje ook wel.
Verder timetable zoals gehoopt/verwacht, zal bijna de hele dag Factory stage worden en het laatste uurtje op de main, misschien iets eerder om ook nog een stukje Freqz mee te pakken.

Weet iemand waar die Factory stage ongeveer is trouwens?
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
BeHa wrote:
Wize wrote:Timetable is prima! Enige probleem is dat mijn vriendengroep waarschijnlijk veel bij de main zijn, maarja dan moet ik maar een tijdje alleen naar area 2. :thumbup: Heel veel zin iig.
Herkenbaar ;) Ach, als de muziek goed is vermaak ik me in mijn eentje ook wel.
Verder timetable zoals gehoopt/verwacht, zal bijna de hele dag Factory stage worden en het laatste uurtje op de main, misschien iets eerder om ook nog een stukje Freqz mee te pakken.

Weet iemand waar die Factory stage ongeveer is trouwens?
Op pagina 5 van dit topic staat een plattegrond van het terrein. Het is in principe hetzelfde als vorig jaar, alleen als je bij de ingang bent dan moet eerst langs de kraampjes aan het einde links, dan ben je bij de Factory Stage. De main is aan de rechterkant.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
D&R gaan ook early draaien. Waarom maken ze me die keus telkens zo moeilijk. :cry:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Coarsection
Audiofreq
Geck-O
Alpha2
WP
Solutio and the I's
Titan
Degos & Re-Done
Radical

Dat zal hem wel worden denk ik :)
Chukkels wrote:D&R gaan ook early draaien. Waarom maken ze me die keus telkens zo moeilijk. :cry:
Frequencerz of Degos & Re-done, ik zou het wel weten hoor. Freqz heb ik wel genoeg gehoord de laatste tijd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik ben dus al tig jaar niet meer naar een hardstyle feest geweest, laat staan dat ik thuis geluisterd heb. Dus voor mij is de keus wel moeilijk. Ach, boeit me wss vrij weinig op dat moment, dus zie wel waar de meeste leuke mensjes staan.
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Fuzzylogic wrote:Anderhalf uur Solutio & The I's en anderhalfuur Degos & Re-Done zie het nu pas :drool:
Amen! :worship:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Jezus, zieke timetable voor de tweede area. Hele dag daar staan en afsluiten op de main. :)
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Inderdaad. Hele dag vermaken in zaal twee en dan afsluiten bij Radical Redemption die dan tegen die tijd hopelijk eindelijk zijn album gaat showcasen.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Nog een weekje! :D
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Onthafloorx wrote:Nog een weekje! :D
Zin iiiin :D
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Nando wrote:Jezus, zieke timetable voor de tweede area. Hele dag daar staan en afsluiten op de main. :)
Dit dus! :)
G
Mr Lellebel wrote:
Onthafloorx wrote:Nog een weekje! :D
Zin iiiin :D
hopelijk zit et weer weer mee zoals vorig jaar :D
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Tot nu toe zijn de voorspellingen niet veel soeps.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wtf? volgens mij zei gister weeronline 18 graden met 0,00 regen en nu is het weer helemaal omgedraait :(
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ach ja, als het regent gaat iedereen onder de brug staan dus meer ruimte om te snoeien xd
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Alweer bijna Queensday, ik heb er zin in! Hopen op net zo'n feestje als vorig jaar! :thumbsup:
N
Lijpe timetable. Lekker op area 2 staan tot D&R. Vanaf daar gewoon net zolang blijven zolang we het leuk vinden. Never change a winning formula, ook veel chiller om met die instelling naar feesten te gaan. Is het leuk, dan blijven - ongeacht wat er ergens anders staat (enkele uitzonderingen daargelaten, avio bv. :) )

Veel zin in!