Ben waarschijnlijk halverwege Coarsection binnen, ben denk ik alleen tijdens Audiofreq even bij de main te vinden.wrote:Heel netjes!
Edit: en laatste uurtje Radical ook wel denk ik.
Ben waarschijnlijk halverwege Coarsection binnen, ben denk ik alleen tijdens Audiofreq even bij de main te vinden.wrote:Heel netjes!
Herkenbaarwrote:Timetable is prima! Enige probleem is dat mijn vriendengroep waarschijnlijk veel bij de main zijn, maarja dan moet ik maar een tijdje alleen naar area 2.Heel veel zin iig.
Op pagina 5 van dit topic staat een plattegrond van het terrein. Het is in principe hetzelfde als vorig jaar, alleen als je bij de ingang bent dan moet eerst langs de kraampjes aan het einde links, dan ben je bij de Factory Stage. De main is aan de rechterkant.wrote:Herkenbaarwrote:Timetable is prima! Enige probleem is dat mijn vriendengroep waarschijnlijk veel bij de main zijn, maarja dan moet ik maar een tijdje alleen naar area 2.Heel veel zin iig.
Ach, als de muziek goed is vermaak ik me in mijn eentje ook wel.
Verder timetable zoals gehoopt/verwacht, zal bijna de hele dag Factory stage worden en het laatste uurtje op de main, misschien iets eerder om ook nog een stukje Freqz mee te pakken.
Weet iemand waar die Factory stage ongeveer is trouwens?
Frequencerz of Degos & Re-done, ik zou het wel weten hoor. Freqz heb ik wel genoeg gehoord de laatste tijdwrote:D&R gaan ook early draaien. Waarom maken ze me die keus telkens zo moeilijk.
Amen!wrote:Anderhalf uur Solutio & The I's en anderhalfuur Degos & Re-Done zie het nu pas
Dit dus!wrote:Jezus, zieke timetable voor de tweede area. Hele dag daar staan en afsluiten op de main.
hopelijk zit et weer weer mee zoals vorig jaarwrote:Zin iiiinwrote:Nog een weekje!