Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Heel netjes! :thumbup:


Ben waarschijnlijk halverwege Coarsection binnen, ben denk ik alleen tijdens Audiofreq even bij de main te vinden.

Edit: en laatste uurtje Radical ook wel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in :D was vorig jaar echt super! Hopelijk weer zo'n lekker weertje. Locatie is ook top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima TT, Dat word hele dag area 2 en laatste uurtje RR!
Af en toe is naar de main toe maar daar blijft het bij denk ik! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable is prima! Enige probleem is dat mijn vriendengroep waarschijnlijk veel bij de main zijn, maarja dan moet ik maar een tijdje alleen naar area 2. :thumbup: Heel veel zin iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:53 
 
Hardtraxxer

Area 2 hele dag! Coarsection :drool: ! top dat hij zo lang mag draaien! en afsluiten bij radical!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt waarschijnlijk een beetje heen en weer hobbelen tussen de stages, hopelijk ben ik nog wel op tijd om in ieder geval een deel van de set van MI mee te pakken :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anderhalf uur Solutio & The I's en anderhalfuur Degos & Re-Done zie het nu pas :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 09:26 
 
Hardtraxx Newbie

Mooi tot half 10 op de Factory stage knallen en afsluiten met Frequencerz en Radical fijhijnnnnnnnnnn!! :beer: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:46 
 

Wize schreef:
Timetable is prima! Enige probleem is dat mijn vriendengroep waarschijnlijk veel bij de main zijn, maarja dan moet ik maar een tijdje alleen naar area 2. :thumbup: Heel veel zin iig.


Herkenbaar ;) Ach, als de muziek goed is vermaak ik me in mijn eentje ook wel.
Verder timetable zoals gehoopt/verwacht, zal bijna de hele dag Factory stage worden en het laatste uurtje op de main, misschien iets eerder om ook nog een stukje Freqz mee te pakken.

Weet iemand waar die Factory stage ongeveer is trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Wize schreef:
Timetable is prima! Enige probleem is dat mijn vriendengroep waarschijnlijk veel bij de main zijn, maarja dan moet ik maar een tijdje alleen naar area 2. :thumbup: Heel veel zin iig.


Herkenbaar ;) Ach, als de muziek goed is vermaak ik me in mijn eentje ook wel.
Verder timetable zoals gehoopt/verwacht, zal bijna de hele dag Factory stage worden en het laatste uurtje op de main, misschien iets eerder om ook nog een stukje Freqz mee te pakken.

Weet iemand waar die Factory stage ongeveer is trouwens?


Op pagina 5 van dit topic staat een plattegrond van het terrein. Het is in principe hetzelfde als vorig jaar, alleen als je bij de ingang bent dan moet eerst langs de kraampjes aan het einde links, dan ben je bij de Factory Stage. De main is aan de rechterkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D&R gaan ook early draaien. Waarom maken ze me die keus telkens zo moeilijk. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Coarsection
Audiofreq
Geck-O
Alpha2
WP
Solutio and the I's
Titan
Degos & Re-Done
Radical

Dat zal hem wel worden denk ik :)

Chukkels schreef:
D&R gaan ook early draaien. Waarom maken ze me die keus telkens zo moeilijk. :cry:


Frequencerz of Degos & Re-done, ik zou het wel weten hoor. Freqz heb ik wel genoeg gehoord de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben dus al tig jaar niet meer naar een hardstyle feest geweest, laat staan dat ik thuis geluisterd heb. Dus voor mij is de keus wel moeilijk. Ach, boeit me wss vrij weinig op dat moment, dus zie wel waar de meeste leuke mensjes staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Anderhalf uur Solutio & The I's en anderhalfuur Degos & Re-Done zie het nu pas :drool:


Amen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, zieke timetable voor de tweede area. Hele dag daar staan en afsluiten op de main. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad. Hele dag vermaken in zaal twee en dan afsluiten bij Radical Redemption die dan tegen die tijd hopelijk eindelijk zijn album gaat showcasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:05 
 
Hardtraxx Elite

Nog een weekje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Nog een weekje! :D

Zin iiiin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Jezus, zieke timetable voor de tweede area. Hele dag daar staan en afsluiten op de main. :)


Dit dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:20 
 

Mr Lellebel schreef:
Onthafloorx schreef:
Nog een weekje! :D

Zin iiiin :D

hopelijk zit et weer weer mee zoals vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 01:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot nu toe zijn de voorspellingen niet veel soeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf? volgens mij zei gister weeronline 18 graden met 0,00 regen en nu is het weer helemaal omgedraait :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, als het regent gaat iedereen onder de brug staan dus meer ruimte om te snoeien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 10:41 
 
Hardtraxxer

Alweer bijna Queensday, ik heb er zin in! Hopen op net zo'n feestje als vorig jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:37 
 

Lijpe timetable. Lekker op area 2 staan tot D&R. Vanaf daar gewoon net zolang blijven zolang we het leuk vinden. Never change a winning formula, ook veel chiller om met die instelling naar feesten te gaan. Is het leuk, dan blijven - ongeacht wat er ergens anders staat (enkele uitzonderingen daargelaten, avio bv. :) )

Veel zin in!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten