Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:46 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Karatjes binnen!

nice! :thumbsup: :thumbsup:

Hopelijk is de gezelligheid van vorig jaar wéér te overtreffen!

Gaan we doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Heb ook kaartje binnen, hopelijk gaat er nog wat gezellig volk hierheen wan t feest zelf boeit me wss niet zo veel haha.

Ik heb 47 vrienden die gaan via PF, maar jij bent de enige die me boeit, dus we maken het samen wel gezellig! ^^

Dankjewel. :(

En Cheesefarmer, ofcourse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Erg veel zin in! :D

Sowieso de hele dag op stage 2 te vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten. ^^


Ait :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten. ^^

Ik was ook al aan het kijken voor een hotel oid in de buurt, maar heb nog niets gunstigs gevonden. Kan je mij zeggen welk hotel jullie nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Nando schreef:
Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten. ^^

Ik was ook al aan het kijken voor een hotel oid in de buurt, maar heb nog niets gunstigs gevonden. Kan je mij zeggen welk hotel jullie nemen?


Hotel Le Blanc is volgens mij niet zo duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Nando schreef:
Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten. ^^

Ik was ook al aan het kijken voor een hotel oid in de buurt, maar heb nog niets gunstigs gevonden. Kan je mij zeggen welk hotel jullie nemen?

Wij hebben nog niks geboekt. Binnenkort even rondkijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten. ^^


Goedzo :thumbsup: tot dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.uitgaansbus.nl/agenda/1497/b ... -2013.html
bus vanuit limburg/brabant :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de derde keer aanwezig. Lekker dichtbij en gewoon een lekkere sfeer de afgelopen jaren. Dit jaar ook een heerlijke line-up :thumbsup: , dus erg veel zin aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aanbod/2-x-btb-q-day-tickets-t33064.html

voor de liefhebber 2 tickets :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijgt dit nu een naamswijziging? Koningintrededag ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 14:10 
 

he verdomme, had ik me ticket omgeruild voor een queensday ticket, zegt de groep af

dus bij deze: ik ben opzoek naar een ticket!

edit: gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 01:55 
 

wat moet je dan tussen 5 en 12 doen? rondjes lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 10:45 
 
Hardtraxx Elite

Was zoo vet vorig jaar he en dit jaar is de line-up nog vetter! Heb heel erg veel zin in dit feestje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het muzikaal (op Zany na en Luna vs E-Force kon er ook nog mee door) echt waardeloos, helemaal qua dubbelgedraaide platen, maar het was inderdaad zo'n heerlijk feest!
En dit keer moet het wel vetter worden met deze namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wat moet je dan tussen 5 en 12 doen? rondjes lopen?

Hakku
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal met een grote groep heengaan maar die gaan naar de (tevens gratis) editie van Shock Q-day in groningen. Alleen de ekte ekte gaan naar btb. Wat een sfeer vorig jaar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:13 
 

iedereen nog even een kroon laten maken met je naam erop!
GRATIS!
http://www.drukhetnu.nl/blog/item/klant-is-koning-2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany is koning it is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond dit vorig jaar echt sick gezellig. Ben benieuwd hoe het dit jaar zal zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

besloten om Q-night ook maar te gaan, kan ik het maximale uit deze twee dagen halen en het dit jaar dus goed aanpakken, heb er zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel netjes! :thumbup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten