Gaan we doen!wrote:Hopelijk is de gezelligheid van vorig jaar wéér te overtreffen!wrote:nice!wrote:Karatjes binnen!![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Dankjewel.wrote:Ik heb 47 vrienden die gaan via PF, maar jij bent de enige die me boeit, dus we maken het samen wel gezellig!wrote:Heb ook kaartje binnen, hopelijk gaat er nog wat gezellig volk hierheen wan t feest zelf boeit me wss niet zo veel haha.
En Cheesefarmer, ofcourse!
Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten. 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Erg veel zin in! 
Sowieso de hele dag op stage 2 te vinden
Sowieso de hele dag op stage 2 te vinden
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Aitwrote:Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten.
Ik was ook al aan het kijken voor een hotel oid in de buurt, maar heb nog niets gunstigs gevonden. Kan je mij zeggen welk hotel jullie nemen?wrote:Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten.
Hotel Le Blanc is volgens mij niet zo duurwrote:Ik was ook al aan het kijken voor een hotel oid in de buurt, maar heb nog niets gunstigs gevonden. Kan je mij zeggen welk hotel jullie nemen?wrote:Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten.
Wij hebben nog niks geboekt. Binnenkort even rondkijken!wrote:Ik was ook al aan het kijken voor een hotel oid in de buurt, maar heb nog niets gunstigs gevonden. Kan je mij zeggen welk hotel jullie nemen?wrote:Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Goedzowrote:Kaartje voor day is binnen. Misschien ook naar night gaan en dan een hotelletje boeken met paar maten.
Voor de derde keer aanwezig. Lekker dichtbij en gewoon een lekkere sfeer de afgelopen jaren. Dit jaar ook een heerlijke line-up
, dus erg veel zin aan.
Krijgt dit nu een naamswijziging? Koningintrededag ofzo?
-
G
he verdomme, had ik me ticket omgeruild voor een queensday ticket, zegt de groep af
dus bij deze: ik ben opzoek naar een ticket!
edit: gevonden
dus bij deze: ik ben opzoek naar een ticket!
edit: gevonden
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
-
G
wat moet je dan tussen 5 en 12 doen? rondjes lopen?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Was zoo vet vorig jaar he en dit jaar is de line-up nog vetter! Heb heel erg veel zin in dit feestje! 
Vorig jaar was het muzikaal (op Zany na en Luna vs E-Force kon er ook nog mee door) echt waardeloos, helemaal qua dubbelgedraaide platen, maar het was inderdaad zo'n heerlijk feest!
En dit keer moet het wel vetter worden met deze namen!
En dit keer moet het wel vetter worden met deze namen!
Hakkuwrote:wat moet je dan tussen 5 en 12 doen? rondjes lopen?
Zal met een grote groep heengaan maar die gaan naar de (tevens gratis) editie van Shock Q-day in groningen. Alleen de ekte ekte gaan naar btb. Wat een sfeer vorig jaar 
-
G
iedereen nog even een kroon laten maken met je naam erop!
GRATIS!
http://www.drukhetnu.nl/blog/item/klant-is-koning-2
GRATIS!
http://www.drukhetnu.nl/blog/item/klant-is-koning-2
Vond dit vorig jaar echt sick gezellig. Ben benieuwd hoe het dit jaar zal zijn. 
besloten om Q-night ook maar te gaan, kan ik het maximale uit deze twee dagen halen en het dit jaar dus goed aanpakken, heb er zin in