Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ticket is gekocht en het afwachten kan beginnen :)

:D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar kwam die line-up pas in maart, hopelijk dit keer wat eerder. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:05 
 

Nando schreef:
Vorig jaar kwam die line-up pas in maart, hopelijk dit keer wat eerder. :)

Over 3/4 weken komt de Line up ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ach 538 staat niet meer met qday in amsterdam dus zal wel stukken rustiger worden, ben afgelopen twee jaar bij AIR, naast leidse geweest, was tot 10 uur s'avonds goed te doen, daarna druk, maar zeker niet te druk! Toch lijkt me BTB wel een keer vet ! mm line uppie afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Over 3/4 weken komt de Line up ;)

Jij weet meer? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over 4 weken is het alweer maart Nando :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
ach 538 staat niet meer met qday in amsterdam dus zal wel stukken rustiger worden, ben afgelopen twee jaar bij AIR, naast leidse geweest, was tot 10 uur s'avonds goed te doen, daarna druk, maar zeker niet te druk! Toch lijkt me BTB wel een keer vet ! mm line uppie afwachten

Tegen de tijd dat de line up komt is het misschien al uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:49 
 

Nando schreef:
Almighty schreef:
Over 3/4 weken komt de Line up ;)

Jij weet meer? :$

Social Media (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ticket binnen :worship: :clap: :beer: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond even kijken of ik er heen ga en dan gelijk kaarten bestellenG
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

Wordt weer vet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ticket binnen :worship: :clap: :beer: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)

En wel lekker aan carnaval meedoen zeker? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
PierrePruuk schreef:
Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)

En wel lekker aan carnaval meedoen zeker? :lol:

Da's juist het grappige, alle hollanders zeiken carnaval af maar Koninginnedag is precies hetzelfde alleen dan nog wel ietsjes erger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)

Dan ben ik lekker een pauper en polonaisevolk want ik vermaak me elk jaar gewoon optimaal op Koninginnedag. ^^

Snap ook die negativiteit van sommigen niet, je kan er toch met je vrienden een mooie dag van maken, het is niet verboden om af en toe is lekker de boerenlul uit te hangen en gewoon een dagje gezellig met je vrienden een beetje bier te drinken en kut te roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:05 
 

Zolang er maar geen kutherrie gedraaid word en je je moet verkleden. 4 dagen lang. :D



We zijn er wederom bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:11 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Zolang er maar geen kutherrie gedraaid word en je je moet verkleden. 4 dagen lang. :D



We zijn er wederom bij :cool:

7 dagen.

Heb ook een hekel aan carnaval trouwens, geen hypocrisie van mijn kant hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 01:12 
 

Word voor mij ook afzien hoor ;) Mijn vriendin is helemaal carnaval-gek. Mij niet gezien.

Je ziet mij hooguit met een oranje shirtje bij BtB. Maar meer hoeft ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Daveytl schreef:
PierrePruuk schreef:
Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)

En wel lekker aan carnaval meedoen zeker? :lol:

Da's juist het grappige, alle hollanders zeiken carnaval af maar Koninginnedag is precies hetzelfde alleen dan nog wel ietsjes erger :P

Ja klopt :P
Ik dacht dat jij een carnavalganger was, dus ik vond het nogal hypocriet. Maar blijkt dus dat je het niet zo geweldig vindt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 08:40 
 
Hardtraxxer

Heb ook 2 kaartjes binnen, mooie editie vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Almighty schreef:
Zolang er maar geen kutherrie gedraaid word en je je moet verkleden. 4 dagen lang. :D



We zijn er wederom bij :cool:

7 dagen.

Heb ook een hekel aan carnaval trouwens, geen hypocrisie van mijn kant hoor!


Je bent dus gewoon een stofzak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ja klopt :P
Ik dacht dat jij een carnavalganger was, dus ik vond het nogal hypocriet. Maar blijkt dus dat je het niet zo geweldig vindt :thumbup:

Ik vier wel carnaval hoor, omdat het raar is als je het niet viert (normale leven ligt dan 3/4 dagen helemaal stil hier, serieus), en een week op rij zuipen heeft ook wel wat. Maar het idee erachter vind ik nergens op slaan :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten