wrote:Ticket is gekocht en het afwachten kan beginnen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vorig jaar kwam die line-up pas in maart, hopelijk dit keer wat eerder. 
-
A
Over 3/4 weken komt de Line upwrote:Vorig jaar kwam die line-up pas in maart, hopelijk dit keer wat eerder.
ach 538 staat niet meer met qday in amsterdam dus zal wel stukken rustiger worden, ben afgelopen twee jaar bij AIR, naast leidse geweest, was tot 10 uur s'avonds goed te doen, daarna druk, maar zeker niet te druk! Toch lijkt me BTB wel een keer vet ! mm line uppie afwachten
Jij weet meer?wrote: Over 3/4 weken komt de Line up
Tegen de tijd dat de line up komt is het misschien al uitverkocht.wrote:ach 538 staat niet meer met qday in amsterdam dus zal wel stukken rustiger worden, ben afgelopen twee jaar bij AIR, naast leidse geweest, was tot 10 uur s'avonds goed te doen, daarna druk, maar zeker niet te druk! Toch lijkt me BTB wel een keer vet ! mm line uppie afwachten
-
A
Social Mediawrote:Jij weet meer?wrote: Over 3/4 weken komt de Line up
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ticket binnen

Vanavond even kijken of ik er heen ga en dan gelijk kaarten bestellenG
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Wordt weer vet 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Kaartje binnen 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)
En wel lekker aan carnaval meedoen zeker?wrote:Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Da's juist het grappige, alle hollanders zeiken carnaval af maar Koninginnedag is precies hetzelfde alleen dan nog wel ietsjes ergerwrote:En wel lekker aan carnaval meedoen zeker?wrote:Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)
Dan ben ik lekker een pauper en polonaisevolk want ik vermaak me elk jaar gewoon optimaal op Koninginnedag.wrote:Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)
Snap ook die negativiteit van sommigen niet, je kan er toch met je vrienden een mooie dag van maken, het is niet verboden om af en toe is lekker de boerenlul uit te hangen en gewoon een dagje gezellig met je vrienden een beetje bier te drinken en kut te roepen.
-
A
Zolang er maar geen kutherrie gedraaid word en je je moet verkleden. 4 dagen lang.
We zijn er wederom bij
We zijn er wederom bij
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
7 dagen.wrote:Zolang er maar geen kutherrie gedraaid word en je je moet verkleden. 4 dagen lang.![]()
We zijn er wederom bij
Heb ook een hekel aan carnaval trouwens, geen hypocrisie van mijn kant hoor!
-
A
Word voor mij ook afzien hoor
Mijn vriendin is helemaal carnaval-gek. Mij niet gezien.
Je ziet mij hooguit met een oranje shirtje bij BtB. Maar meer hoeft ook niet
Je ziet mij hooguit met een oranje shirtje bij BtB. Maar meer hoeft ook niet
Ja kloptwrote:Da's juist het grappige, alle hollanders zeiken carnaval af maar Koninginnedag is precies hetzelfde alleen dan nog wel ietsjes ergerwrote:En wel lekker aan carnaval meedoen zeker?wrote:Wel leuk, misschien toch eens Koninginnedag vieren (kutfeest voor paupers en polonaisevolk)
Ik dacht dat jij een carnavalganger was, dus ik vond het nogal hypocriet. Maar blijkt dus dat je het niet zo geweldig vindt
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Heb ook 2 kaartjes binnen, mooie editie vorig jaar 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Je bent dus gewoon een stofzakwrote:7 dagen.wrote:Zolang er maar geen kutherrie gedraaid word en je je moet verkleden. 4 dagen lang.![]()
We zijn er wederom bij
Heb ook een hekel aan carnaval trouwens, geen hypocrisie van mijn kant hoor!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ik vier wel carnaval hoor, omdat het raar is als je het niet viert (normale leven ligt dan 3/4 dagen helemaal stil hier, serieus), en een week op rij zuipen heeft ook wel wat. Maar het idee erachter vind ik nergens op slaanwrote: Ja klopt
Ik dacht dat jij een carnavalganger was, dus ik vond het nogal hypocriet. Maar blijkt dus dat je het niet zo geweldig vindt