Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezich :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaartjes binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 12:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopen dat ik dit jaar meer geluk heb en niet mn enkelbanden scheur koninginnenacht..
:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:17 
 
Hardtraxxer

Iris93 schreef:
Hopen dat ik dit jaar meer geluk heb en niet mn enkelbanden scheur koninginnenacht..
:/

Oeii, dat is niet zo fijn inderdaad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beat the Bridge was op Koninginnedag vorig jaar misschien wel de grootste verrassing voor hardstyle minded Nederland: Een strakke line-up voor een dito prijs, de laser- en vuurwerkshow waren een lust voor het oog, de duizenden bezoekers waren van begin tot eind uitzinnig en de artiesten wisten het overweldigende geluidssysteem deze dag tot het naadje te draaien. Deze dag kon het beste als epic worden omschreven!

Arnhem was voor velen al de stad om een bezoekje te brengen met Koninginnedag, dit jaar is er simpelweg geen ontkomen aan: Miami Beach Flamingo Hunters keert terug met Beat the Bridge om de grondvesten van de historische John Frostbrug wederom oranje te kleuren. Ondanks al het hardstyle geweld heeft de brug zich op de eerste editie staande weten te houden, voor deze editie verwacht MBFH dat er geen klinknagel meer over blijft van de John Frostbrug!

Om het succes van vorig jaar te overtreffen worden de maatstaven voor deze editie verder aangescherpt: De line-up wordt grootser dan ooit tevoren, de show krijgt nog meer aandacht en het terrein wordt optimaal benut om Beat the Bridge volledig tot zijn recht te laten komen.
Er gelden voor deze dag geen geluidslimieten en het is dan ook aan iedere bezoeker dit jaar om het ultieme doel te vervullen: Beat the Bridge!


Laatste kaarten beschikbaar!
De voorverkoop van Beat the Bridge is afgelopen woensdag 1 februari gestart. Na een gigantische stormloop op tickets zijn er inmiddels nog maar enkele kaarten beschikbaar. Zorg daarom dat je heel snel bent met het kopen van je ticket om teleurstelling te voorkomen! Tickets kosten € 12,50 in de voorverkoop en zijn online verkrijgbaar op Beat the Bridge.­nl.

'This is your call for duty, be a hero and Beat the Bridge!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:56 
 

Chukkels schreef:
Er gelden voor deze dag geen geluidslimieten

Moet je nagaan hoe het 2 jaar geleden was, in een hoekje op de korenmarkt van 12m2 ofzo. Ben toen volgens mij al een aantal procent van mijn gehoor kwijtgeraakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Chukkels schreef:
Er gelden voor deze dag geen geluidslimieten

Moet je nagaan hoe het 2 jaar geleden was, in een hoekje op de korenmarkt van 12m2 ofzo. Ben toen volgens mij al een aantal procent van mijn gehoor kwijtgeraakt


Dat was zooo drama daar ! :thumbdown: veeeels te druk dus ben er ook niet lang gebleven! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter raakt het vanavond nog niet uitverkocht :P Vanavond kaartjes bestellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit gaat m'n eerste festival worden van 2012 denk ik zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Dit gaat m'n eerste festival worden van 2012 denk ik zo!

Festival? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Dit gaat m'n eerste festival worden van 2012 denk ik zo!


Outdoor betekend niet gelijk festival :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 00:54 
 
Hardtraxxer

Kaartje in de pocket! :thumbup: Echt benieuwd naar de line-up, en nu hopen op een stralend zonnetje 30 april..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 00:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
jRn schreef:
Dit gaat m'n eerste festival worden van 2012 denk ik zo!


Outdoor betekend niet gelijk festival :P


Oké, oké. Ik wist niet echt hoe ik het anders moest verwoorden.
Buiten feestje dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 01:25 
 
Artiest

Heel veel zin in dit feestje, was super vorig jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 12:27 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Beat the bridge
Dames en Heren....het is aftellen geblazen, de laatste 600 tickets gaan eruit....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! We waren sowieso van plan ergens heen te gaan met Q-day. En dit was toch wel een hele leuke optie, en de prijs valt mee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 10:31 
 
Hardtraxx Elite

aanweeezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 11:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook maar een kaartje gehaald, nog niet zeker of ik ga maar ben ik tenminste voorzien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitverkocht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 16+ feesten gaan echt snel de laatste tijd, ik heb tenminste mijn kaartjes al in de pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:37 
 
Hardtraxx Newbie

Yes. Tickets sold out.


Maar ik heb. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:02 
 
Hardtraxxer

Kaartjes gelukkig binnen, ben wel benieuwd naar de line up! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:29 
 
Hardtraxx Newbie

kaartjes zijn gelukkig al binnen:D

ben beniewd wat dit gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:13 
 
Hardtraxxer

RickMeijer schreef:
ben beniewd wat dit gaat worden!

Vet!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten