Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Almighty schreef:
1 Feb om 09:00 uur begint de voorverkoop van de early bird, kaarten kosten €5,00 :worship:


5? Rly? Dat is wel nice

Jurriën.... ophouden :P Met koninginnedag gaan wij bij Leuven bier drinken en kut roepen :beer:


Sowieso! DJ Maarten ftw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:55 
 

Pommer schreef:
Almighty schreef:
1 Feb om 09:00 uur begint de voorverkoop van de early bird, kaarten kosten €5,00 :worship:

Laat ik er dan maar eentje aanschaffen :D Hoeveel kostte ze vorig jaar?

Ook 5 euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ga liever naar Mayday, maar als niemand mee wil daar naartoe, dan ben ik hier weer te vinden.


Ik wil eigenlijk ook naar Mayday, maar dit jaar zou mijn eerste koninginnedag worden, dat is ook weer zo sneu om te missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Ga liever naar Mayday, maar als niemand mee wil daar naartoe, dan ben ik hier weer te vinden.


Ik wil eigenlijk ook naar Mayday, maar dit jaar zou mijn eerste koninginnedag worden, dat is ook weer zo sneu om te missen :cry:


Hoe oud ben je dan? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hij is pas net een Nederlander he (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoe oud ben je dan? :x

Het gaat er volgens mij meer om dat hij vorig jaar pas naar NL is verhuisd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Jurheinen schreef:
Hoe oud ben je dan? :x

Het gaat er volgens mij meer om dat hij vorig jaar pas naar NL is verhuisd. :P


Was ook maar een geintje he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
BEAT THE BRIDGE

Wisten jullie dat onze facebook likers , als eerste early birds kunnen kopen? Geen facebook like, misschien wel geen ticket....!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier wil ik ook wel heen, vorig jaar behoorlijk wat gemist na wat ik heb vernomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen kaartje halen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga ook wel een kaartje halen en dan zie ik wel of ik ga of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Instant buy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Morgen kaartje halen! :$


Nee joh ga jij ook beter spreken we rond die tijd nog wat af dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
jRn schreef:
Morgen kaartje halen! :$


Nee joh ga jij ook beter spreken we rond die tijd nog wat af dan :D

Ja met ze alle lekker treinen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben misschien ook aanwezig :cool:
Heel misschien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Morgen meteen die handel bestellen! Ook al ga ik niet, tja dan 5 euro kwijt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje in the pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early-bird was wel snel uitverkocht of niet? Toch maar een kaartje gehaald, 15 euro in totaal. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook maar een kaartje gekocht. Moet alleen ff met werk regelen dat ik kan gaan, maar moet op zich wel te doen zijn. Dan maar 's ochtends vroeg op.

En anders kan je je kaartje makkelijk kwijt, vorig jaar was er een enorme run op die tickets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb maar even 2 tickets gehaald voor de zekerheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 kaarten in de pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gerard5 schreef:
IK wil naar defwqon!

Ga is weg. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early bird in de pocket! Ik refreshde hem net en toen stond er 1tje, dus ff snel binnen gehaald :P
Zal wel een niet voltooide betaling zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ook me kaartje! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket is gekocht en het afwachten kan beginnen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten