Sowieso! DJ Maarten ftwwrote:Jurriën.... ophoudenwrote:5? Rly? Dat is wel nicewrote:1 Feb om 09:00 uur begint de voorverkoop van de early bird, kaarten kosten €5,00Met koninginnedag gaan wij bij Leuven bier drinken en kut roepen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
-
A
Ook 5 euro!wrote:Laat ik er dan maar eentje aanschaffenwrote:1 Feb om 09:00 uur begint de voorverkoop van de early bird, kaarten kosten €5,00Hoeveel kostte ze vorig jaar?
Ik wil eigenlijk ook naar Mayday, maar dit jaar zou mijn eerste koninginnedag worden, dat is ook weer zo sneu om te missenwrote:Ga liever naar Mayday, maar als niemand mee wil daar naartoe, dan ben ik hier weer te vinden.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Hoe oud ben je dan?wrote:Ik wil eigenlijk ook naar Mayday, maar dit jaar zou mijn eerste koninginnedag worden, dat is ook weer zo sneu om te missenwrote:Ga liever naar Mayday, maar als niemand mee wil daar naartoe, dan ben ik hier weer te vinden.
Het gaat er volgens mij meer om dat hij vorig jaar pas naar NL is verhuisd.wrote: Hoe oud ben je dan?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Was ook maar een geintje hewrote:Het gaat er volgens mij meer om dat hij vorig jaar pas naar NL is verhuisd.wrote: Hoe oud ben je dan?
BEAT THE BRIDGE
Wisten jullie dat onze facebook likers , als eerste early birds kunnen kopen? Geen facebook like, misschien wel geen ticket....!
Hier wil ik ook wel heen, vorig jaar behoorlijk wat gemist na wat ik heb vernomen 
Ik ga ook wel een kaartje halen en dan zie ik wel of ik ga of niet 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Instant buy!
Nee joh ga jij ook beter spreken we rond die tijd nog wat af danwrote:Morgen kaartje halen!
Ja met ze alle lekker treinen!wrote:Nee joh ga jij ook beter spreken we rond die tijd nog wat af danwrote:Morgen kaartje halen!
Ik ben misschien ook aanwezig
Heel misschien
Heel misschien
Morgen meteen die handel bestellen! Ook al ga ik niet, tja dan 5 euro kwijt...
Early-bird was wel snel uitverkocht of niet? Toch maar een kaartje gehaald, 15 euro in totaal. 
Ook maar een kaartje gekocht. Moet alleen ff met werk regelen dat ik kan gaan, maar moet op zich wel te doen zijn. Dan maar 's ochtends vroeg op.
En anders kan je je kaartje makkelijk kwijt, vorig jaar was er een enorme run op die tickets...
En anders kan je je kaartje makkelijk kwijt, vorig jaar was er een enorme run op die tickets...
Ga is weg.wrote:IK wil naar defwqon!
Early bird in de pocket! Ik refreshde hem net en toen stond er 1tje, dus ff snel binnen gehaald 
Zal wel een niet voltooide betaling zijn geweest
Zal wel een niet voltooide betaling zijn geweest