Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
jRn schreef:
Banaanslak :worship:
Zo dronken als een tor.


Haha ik kwam nando en banaanslak ook nog tegen, het enige wat banaanslak zei was: ik hou van bier!

Tegen moi heeft ie 't heel de dag over zuurkool gehad... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
jRn schreef:
Banaanslak :worship:
Zo dronken als een tor.


Haha ik kwam nando en banaanslak ook nog tegen, het enige wat banaanslak zei was: ik hou van bier!


Thijs was echt irritant, heletijd aan mn hoed zitten, toen heb ik hem voor zn kop geslagen met een raketje xd
Daarna had ie droekz genomen en toen was hij weer lief gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:56 
 

Ja was het nou Ruubie of Banaanslak of QnalQut die zo ongelofelijk zat was. Na eerste een halve dag te dronken geweest te zijn, komt ie opeens naar me toe.. Zo, nu weer nuchter. Ik zeg ja je was wel goed van t paadje ja!

> Ja 2 puntjes pep en tis weer helemaal goed! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:02 
 

Nazale schreef:
Ja was het nou Ruubie of Banaanslak of QnalQut die zo ongelofelijk zat was. Na eerste een halve dag te dronken geweest te zijn, komt ie opeens naar me toe.. Zo, nu weer nuchter. Ik zeg ja je was wel goed van t paadje ja!

> Ja 2 puntjes pep en tis weer helemaal goed! :lol:

Ik had geen pep op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Millard Fillmore schreef:
jRn schreef:
Banaanslak :worship:
Zo dronken als een tor.


Haha ik kwam nando en banaanslak ook nog tegen, het enige wat banaanslak zei was: ik hou van bier!


Thijs was echt irritant, heletijd aan mn hoed zitten, toen heb ik hem voor zn kop geslagen met een raketje xd
Daarna had ie droekz genomen en toen was hij weer lief gelukkig

En dan zeggen mensen dat ik irritant ben als ik drank op heb. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ja was het nou Ruubie of Banaanslak of QnalQut die zo ongelofelijk zat was. Na eerste een halve dag te dronken geweest te zijn, komt ie opeens naar me toe.. Zo, nu weer nuchter. Ik zeg ja je was wel goed van t paadje ja!

> Ja 2 puntjes pep en tis weer helemaal goed! :lol:

Ruubie is QnalQut en hij had blijkbaar dus toch meer op dan alleen alcohol. xd

Chukkels schreef:
En dan zeggen mensen dat ik irritant ben als ik drank op heb. :lol:

Nou Chris, bij deze, jij was er niks bij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was een leuk feedtje :) kwamen 6 uur binnen, mooie tijd .
Feest was voor geslaagd door alle leuke mensen en de rondjes die uk heb rond gelopen

Muziek??? Helemaal niks van mee gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:21 
 

Kan me er wat bij voorstellen, je stond flink te malen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Kan me er wat bij voorstellen, je stond flink te malen

Had een hard stukje kauwgum, krijg je dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 14:24 
 

I see what you did there
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neuh hoor! Deed het best stiekem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:13 
 
Hardtraxxer

Wow, ik ging best wel hard volgens mij.
Als ik het einde van het Zany filmpje kijk zie ik alleen mezelf haha,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van Zamy heb ik serieus niiiiks mee gekregen net als alle overige dj's.. Maarja maakt niet uit :) daarvoor was ik er ook niet :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Was een leuk feedtje :) kwamen 6 uur binnen, mooie tijd .
Feest was voor geslaagd door alle leuke mensen en de rondjes die uk heb rond gelopen

Muziek??? Helemaal niks van mee gekregen

No way 6 uur, sowieso eerder want ik en Kasper zagen je toen nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Symbolism schreef:
Als ik het einde van het Zany filmpje kijk zie ik alleen mezelf haha,


Ik zie mezelf ook :D Je ziet me ook echt balen bij de hardcore hahaha. Jiieehaaaa was wel geinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:thumbsup:
jRn schreef:
roberttt schreef:
Was een leuk feedtje :) kwamen 6 uur binnen, mooie tijd .
Feest was voor geslaagd door alle leuke mensen en de rondjes die uk heb rond gelopen

Muziek??? Helemaal niks van mee gekregen

No way 6 uur, sowieso eerder want ik en Kasper zagen je toen nog!


Oh dan eerder, ik weet het niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd naar de aftermovie, volgensmij staat onze groep er wel op :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:16 
 
Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Ben benieuwd naar de aftermovie, volgensmij staat onze groep er wel op :woot: :thumbsup:


Ja jij bent wel te herkennen met je oranje hoedje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasboer schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ben benieuwd naar de aftermovie, volgensmij staat onze groep er wel op :woot: :thumbsup:


Ja jij bent wel te herkennen met je oranje hoedje ^^


Haha idd, ik was een makkelijk herkenningspunt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ben benieuwd naar de aftermovie, volgensmij staat onze groep er wel op :woot: :thumbsup:

Idd, zo vaak gefilmd daar bij dat hek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 16:31 
 
Hardtraxxer

Ik hoop eigenlijk dat ik er niet op sta :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:02 
 
Hardtraxx Elite

Kaasboer schreef:
Ik hoop eigenlijk dat ik er niet op sta :whistle:


Ik hoop hetzelfde haha terwijl ik wel weer gefilmd ben ik werd gek he er liep zo'n mannetje met een camera en iedereen dacht dat hij een fotocamera had maar dat was een filmcamera dus ik weet niet wat ik doe op dat moment maar als dat in die aftermovie zit word ik gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Kaasboer schreef:
Ik hoop eigenlijk dat ik er niet op sta :whistle:


iedereen dacht dat hij een fotocamera had maar dat was een filmcamera



Oh ja, dat waren mooie momenten voor de VDK'tjes, die snapte er niks van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus dat filmpje van Zany, ik kan bijna geen slecht nummer er uit halen. Dit klinkt bijna harder dan wat hij op Loudness heeft neergezet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welk filmpje? Zie er alleen 1 van Eforce & Luna :P
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten