Tegen moi heeft ie 't heel de dag over zuurkool gehad...wrote:Haha ik kwam nando en banaanslak ook nog tegen, het enige wat banaanslak zei was: ik hou van bier!wrote:Banaanslak![]()
Zo dronken als een tor.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Thijs was echt irritant, heletijd aan mn hoed zitten, toen heb ik hem voor zn kop geslagen met een raketjewrote:Haha ik kwam nando en banaanslak ook nog tegen, het enige wat banaanslak zei was: ik hou van bier!wrote:Banaanslak![]()
Zo dronken als een tor.
Daarna had ie droekz genomen en toen was hij weer lief gelukkig
-
N
Ja was het nou Ruubie of Banaanslak of QnalQut die zo ongelofelijk zat was. Na eerste een halve dag te dronken geweest te zijn, komt ie opeens naar me toe.. Zo, nu weer nuchter. Ik zeg ja je was wel goed van t paadje ja!
> Ja 2 puntjes pep en tis weer helemaal goed!
-
B
Ik had geen pep opwrote:Ja was het nou Ruubie of Banaanslak of QnalQut die zo ongelofelijk zat was. Na eerste een halve dag te dronken geweest te zijn, komt ie opeens naar me toe.. Zo, nu weer nuchter. Ik zeg ja je was wel goed van t paadje ja!
En dan zeggen mensen dat ik irritant ben als ik drank op heb.wrote:Thijs was echt irritant, heletijd aan mn hoed zitten, toen heb ik hem voor zn kop geslagen met een raketjewrote:Haha ik kwam nando en banaanslak ook nog tegen, het enige wat banaanslak zei was: ik hou van bier!wrote:Banaanslak![]()
Zo dronken als een tor.
Daarna had ie droekz genomen en toen was hij weer lief gelukkig
Ruubie is QnalQut en hij had blijkbaar dus toch meer op dan alleen alcohol.wrote:Ja was het nou Ruubie of Banaanslak of QnalQut die zo ongelofelijk zat was. Na eerste een halve dag te dronken geweest te zijn, komt ie opeens naar me toe.. Zo, nu weer nuchter. Ik zeg ja je was wel goed van t paadje ja!
Nou Chris, bij deze, jij was er niks bij.wrote: En dan zeggen mensen dat ik irritant ben als ik drank op heb.
Was een leuk feedtje
kwamen 6 uur binnen, mooie tijd .
Feest was voor geslaagd door alle leuke mensen en de rondjes die uk heb rond gelopen
Muziek??? Helemaal niks van mee gekregen
Feest was voor geslaagd door alle leuke mensen en de rondjes die uk heb rond gelopen
-
A
Kan me er wat bij voorstellen, je stond flink te malen
Had een hard stukje kauwgum, krijg je datwrote:Kan me er wat bij voorstellen, je stond flink te malen
-
A
I see what you did there
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Wow, ik ging best wel hard volgens mij.
Als ik het einde van het Zany filmpje kijk zie ik alleen mezelf haha,
Als ik het einde van het Zany filmpje kijk zie ik alleen mezelf haha,
Van Zamy heb ik serieus niiiiks mee gekregen net als alle overige dj's.. Maarja maakt niet uit
daarvoor was ik er ook niet :-)
No way 6 uur, sowieso eerder want ik en Kasper zagen je toen nog!wrote:Was een leuk feedtjekwamen 6 uur binnen, mooie tijd .
Ik zie mezelf ookwrote:Als ik het einde van het Zany filmpje kijk zie ik alleen mezelf haha,
Last edited by Solis on , edited 1 time in total.
Oh dan eerder, ik weet het niet meerwrote:No way 6 uur, sowieso eerder want ik en Kasper zagen je toen nog!wrote:Was een leuk feedtjekwamen 6 uur binnen, mooie tijd .
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ben benieuwd naar de aftermovie, volgensmij staat onze groep er wel op

-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Ja jij bent wel te herkennen met je oranje hoedjewrote:Ben benieuwd naar de aftermovie, volgensmij staat onze groep er wel op![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha idd, ik was een makkelijk herkenningspuntwrote:Ja jij bent wel te herkennen met je oranje hoedjewrote:Ben benieuwd naar de aftermovie, volgensmij staat onze groep er wel op![]()
Idd, zo vaak gefilmd daar bij dat hek.wrote:Ben benieuwd naar de aftermovie, volgensmij staat onze groep er wel op![]()
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Ik hoop eigenlijk dat ik er niet op sta 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik hoop hetzelfde haha terwijl ik wel weer gefilmd ben ik werd gek he er liep zo'n mannetje met een camera en iedereen dacht dat hij een fotocamera had maar dat was een filmcamera dus ik weet niet wat ik doe op dat moment maar als dat in die aftermovie zit word ik gekwrote:Ik hoop eigenlijk dat ik er niet op sta
wrote:iedereen dacht dat hij een fotocamera had maar dat was een filmcamerawrote:Ik hoop eigenlijk dat ik er niet op sta
Oh ja, dat waren mooie momenten voor de VDK'tjes, die snapte er niks van
Jezus dat filmpje van Zany, ik kan bijna geen slecht nummer er uit halen. Dit klinkt bijna harder dan wat hij op Loudness heeft neergezet