Die discussies hier soms, ik lig weer eens in een deuk
Anyway.. Bij binnenkomst begonnen DBSTF net; was wel een leuke setje! Young Ones remix, Take Me There, Shiverz, Sound Of Thunder (Hardbass Live Edit), Our Music enzovoorts

Code Black was wel oke! Was grappig om te zien dat een Australiër een oranje t-shirt aan had, terwijl ik als Nederlander dat niet eens had! Slecht, I know

A-Lusion was echt een drama! Toen ook wat gaan eten

Trouwens, had iemand die gast gezien die wat stond te zingen en zei dat ie in zijn broek had gepist bij de friettent? Jezus
Adaro & Ran-D hadden toch wel de betere set van de avond; The Resistance, wat G4H tracks, E=NC², Tales From A Vinyl (Adaro Remix). Helden!

Daarna was het de beurt aan Brennan Heart. Tja.. Toen ik Wake Up hoorde was ik letterlijk weggerend

Wat een kut nummer is dat zeg! E-Force & Luna had ik over het algemeen wat meer van verwacht, maar slecht was het zeker niet

Zany moest afsluiten en hoe! Was vet om Pwoap weer eens te horen! Op een gegeven moment ging ie zelfs hardstyle op 155+ bpm draaien! Klonk echt niet haha

En ja, laatste half uur hardcore vond ik echt jammer, want het is niet mijn ding..
+ Geluid, sfeer (over het algemeen), Zany, Ran-D & Adaro, DBSTF, mooi weer
- Iemand uit het groepje werd ziek, veel agressieve/kijk mijn grote doppen mensen, ook veel kids, A-Lusion, Brennan Heart, veel en vaak dubbele platen gehoord, terugreis (wat een ramp

)
Oh en hulde voor Renegade & Da Syndrome!
