Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:12 
 

Firetrap schreef:
Dagjesmens refereert inderdaad naar liefhebber contra mensen die gaan om er maar geweest te zijn. Dus zodoende geef ik Deenite idd gelijk.

Ik niet, pff hier wordt ook weer moeilijk gedaan over iets wat helemaal niet lomp gezegd werd ofzo. Zijn woordkeus van constateren is misschien verkeerd. Hij bedoelt meer dat het raar is dat hij iets over dagjesmensen zegt, omdat hij zelf nog maar naar 1 feest is geweest. Nul vergelijkingsmateriaal, nog geen ervaringsdeskundige. Lijkt me dan ook niet dat je dan meteen een heel goed beeld hebt van wat er op een feest rondloopt.

Daarbij, mierenneuker was ook niet helemaal het goede woord denk ik, omdat dat niet echt in de context past hier. Anyway...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:40 
 
Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
Firetrap schreef:
Dagjesmens refereert inderdaad naar liefhebber contra mensen die gaan om er maar geweest te zijn. Dus zodoende geef ik Deenite idd gelijk.

Ik niet, pff hier wordt ook weer moeilijk gedaan over iets wat helemaal niet lomp gezegd werd ofzo. Zijn woordkeus van constateren is misschien verkeerd. Hij bedoelt meer dat het raar is dat hij iets over dagjesmensen zegt, omdat hij zelf nog maar naar 1 feest is geweest. Nul vergelijkingsmateriaal, nog geen ervaringsdeskundige. Lijkt me dan ook niet dat je dan meteen een heel goed beeld hebt van wat er op een feest rondloopt.

Daarbij, mierenneuker was ook niet helemaal het goede woord denk ik, omdat dat niet echt in de context past hier. Anyway...


Dankjewel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:41 
 

Maar er waren veel dagjesmensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje, leuke mensen ontmoet, gezellig gehad met m'n feestvriendjes en vond dat er over het algemeen wel redelijk gedraaid werd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die discussies hier soms, ik lig weer eens in een deuk :lol:

Anyway.. Bij binnenkomst begonnen DBSTF net; was wel een leuke setje! Young Ones remix, Take Me There, Shiverz, Sound Of Thunder (Hardbass Live Edit), Our Music enzovoorts :)
Code Black was wel oke! Was grappig om te zien dat een Australiër een oranje t-shirt aan had, terwijl ik als Nederlander dat niet eens had! Slecht, I know :lol: A-Lusion was echt een drama! Toen ook wat gaan eten :) Trouwens, had iemand die gast gezien die wat stond te zingen en zei dat ie in zijn broek had gepist bij de friettent? Jezus >.<
Adaro & Ran-D hadden toch wel de betere set van de avond; The Resistance, wat G4H tracks, E=NC², Tales From A Vinyl (Adaro Remix). Helden! :D Daarna was het de beurt aan Brennan Heart. Tja.. Toen ik Wake Up hoorde was ik letterlijk weggerend :innocent: Wat een kut nummer is dat zeg! E-Force & Luna had ik over het algemeen wat meer van verwacht, maar slecht was het zeker niet :) Zany moest afsluiten en hoe! Was vet om Pwoap weer eens te horen! Op een gegeven moment ging ie zelfs hardstyle op 155+ bpm draaien! Klonk echt niet haha :$ En ja, laatste half uur hardcore vond ik echt jammer, want het is niet mijn ding..

+ Geluid, sfeer (over het algemeen), Zany, Ran-D & Adaro, DBSTF, mooi weer
- Iemand uit het groepje werd ziek, veel agressieve/kijk mijn grote doppen mensen, ook veel kids, A-Lusion, Brennan Heart, veel en vaak dubbele platen gehoord, terugreis (wat een ramp :lol:)

Oh en hulde voor Renegade & Da Syndrome! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:29 
 

ik had jou nog aangesproken he Solis :P op aandringen van jRn hahaha als je het nog weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik had jou nog aangesproken he Solis :P op aandringen van jRn hahaha als je het nog weet :P

Niet waar, ik zei alleen dat is Solis van hardtraxx! En toen liep je er zelf heen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:36 
 

jRn schreef:
KSwoosh schreef:
ik had jou nog aangesproken he Solis :P op aandringen van jRn hahaha als je het nog weet :P

Niet waar, ik zei alleen dat is Solis van hardtraxx! En toen liep je er zelf heen :lol:

ja maar anders had ik em nooit aangesproken haha
niet heel erg aandringen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:45 
 
Hardtraxxer

Solis schreef:
Die discussies hier soms, ik lig weer eens in een deuk :lol:

Trouwens, had iemand die gast gezien die wat stond te zingen en zei dat ie in zijn broek had gepist bij de friettent? Jezus >.<

Oh en hulde voor Renegade & Da Syndrome! :worship:


Haha ik stond bijna naast die kerel toen hij met de beveiligers aan het praten was... en opeens schreeuw hij ik heb in me box gepist haha mooi was dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Firetrap schreef:
Dagjesmens refereert inderdaad naar liefhebber contra mensen die gaan om er maar geweest te zijn. Dus zodoende geef ik Deenite idd gelijk.

Ik niet, pff hier wordt ook weer moeilijk gedaan over iets wat helemaal niet lomp gezegd werd ofzo. Zijn woordkeus van constateren is misschien verkeerd. Hij bedoelt meer dat het raar is dat hij iets over dagjesmensen zegt, omdat hij zelf nog maar naar 1 feest is geweest. Nul vergelijkingsmateriaal, nog geen ervaringsdeskundige. Lijkt me dan ook niet dat je dan meteen een heel goed beeld hebt van wat er op een feest rondloopt.

Daarbij, mierenneuker was ook niet helemaal het goede woord denk ik, omdat dat niet echt in de context past hier. Anyway...

Wat is daar raar aan? Ik gebruik de term 'dagjesmens' toch voor mensen die bijv. De hele tijd stil staan of er totaal niks te zoeken hadden. Moet ik daarvoor vergelijkingsmateriaal oid hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:28 
 
Hardtraxx Elite

joooorrit schreef:
Wat een machtig mooi feest. Jammer dat we de trein moesten halen tijdens zany want ohh wat stond hij lekker te draaien zeg :love:

Onthafloorx, volgens mij staan wij nog op de foto als je me je nr pm't dan stuur ik die :P


Haha slimme manier voor m'n nr sneeky mannetje! :P Komt eraan!

Kaasboer schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik vond het echt een topper!

+veel ruimte
+setjes van luna & e-force, ran-d & adaro en zany! :love:
+geluid
+goeie sfeer, ligt er wel aan waar je stond want op sommige plekken was die dan weer wel 0.0
+prachtige nr's die gesraaid werden

- te vaak dezelfde nr's
- het eten
- stenen ondergrond kan aan mij liggen, maar ik krijg dan toch een keer last van me benen was om tien uur eigenlijk al op.

Al met al een heerlijk feestje gehad! :D


+ dat jij 5x verkeerd timede bij de climax :yay:


Zal het niet meer doen oke! En het was 4x :whistle: jij een keer he, achja wat geef je daarom..

jRn schreef:
Haha, en daarna kijken alsof er niks gebeurt is :lol:


:lol:

Haha iedereen weer met z'n dagjesmensen helaas helaas blijft prachtig als ze ook proberen te stampen maar het er net uitziet alsof ze de klompendans doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany draaide Pwoap? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zany draaide Pwoap? :worship:

Doet ie de laatste tijd gelukkig wel vaker. :D Zelfs achterin waar wij stonden (met kut geluid) knalde die hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die plaat is goud :drool: :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:49 
 

_theon_ schreef:
Nazale schreef:
Firetrap schreef:
Dagjesmens refereert inderdaad naar liefhebber contra mensen die gaan om er maar geweest te zijn. Dus zodoende geef ik Deenite idd gelijk.

Ik niet, pff hier wordt ook weer moeilijk gedaan over iets wat helemaal niet lomp gezegd werd ofzo. Zijn woordkeus van constateren is misschien verkeerd. Hij bedoelt meer dat het raar is dat hij iets over dagjesmensen zegt, omdat hij zelf nog maar naar 1 feest is geweest. Nul vergelijkingsmateriaal, nog geen ervaringsdeskundige. Lijkt me dan ook niet dat je dan meteen een heel goed beeld hebt van wat er op een feest rondloopt.

Daarbij, mierenneuker was ook niet helemaal het goede woord denk ik, omdat dat niet echt in de context past hier. Anyway...

Wat is daar raar aan? Ik gebruik de term 'dagjesmens' toch voor mensen die bijv. De hele tijd stil staan of er totaal niks te zoeken hadden. Moet ik daarvoor vergelijkingsmateriaal oid hebben?

Klopt, ben ik ook wel met je eens. Maar ik denk wel dat dit de argumentatie is van Millard, ik vind dat je zeker een punt hebt. Maar millard ook. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

Echt een prima feestje gehad! :) Kwamen aan toen DBSTF aan het draaien was, gelijk een leuke set. Code black was daarna ook goed. A-lusion was niks aan, ben eten gaan halen. Ran-d & Adaro waren toch de helden van de dag. Brennan Heart af en toe wat leuks maar ergerde me dood aan wake-up + de dubbele platen. E-force en luna maakte het daarna weer goed!! Ondanks dat zij ook dubbele hadden. Helaas na 15min zany al weggegaan ivm laatste trein/bus. Wat een drama @ arnhem CS :nono: weer vriendelijk bedankt NS. Een en al onduidelijkheid. Stond ook op de borden; let op omroep.. Werd dus niks omgeroepen >.< Na 50minuten kansloos wachten konden we eindelijk vertrekken.

+ Locatie + overal ruimte
+ Ran-D & Adaro + E-force & Luna
+ Geluid
+ Sfeer
+ prijzen

- Dubbele platen
- Betalen voor de WC
- De NS (een koude douche!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:44 
 

En even voor de duidelijkheid; Banaanslak houdt NIET van zuurkool. Vindt hij gewoon niet zo lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
En even voor de duidelijkheid; Banaanslak houdt NIET van zuurkool. Vindt hij gewoon niet zo lekker.

Wel van bier, kan me vaag herrinneren dat ie me dat vertelt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:47 
 

Almighty schreef:
En even voor de duidelijkheid; Banaanslak houdt NIET van zuurkool. Vindt hij gewoon niet zo lekker.

En nou niet stiekem zuurkool gaan eten in het achterhuis hè, want ik weet je te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Banaanslak :worship:
Zo dronken als een tor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 00:00 
 
Hardtraxx Addict



Heerlijke set was 't.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 08:17 
 
Hardtraxx Elite

Ik kan weer is niks meer hoor haha potje spierpijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 08:31 
 

Onthafloorx schreef:
Ik kan weer is niks meer hoor haha potje spierpijn..

ik ken je pijn xd
en anders mn schouders wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 09:06 
 
Hardtraxx Veteran

Laatste plaat Luna & E-Force was Brutality niet, maar dit juweeltje:

http://www.youtube.com/watch?v=f4eZBxIO ... r_embedded
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:19 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Banaanslak :worship:
Zo dronken als een tor.


Haha ik kwam nando en banaanslak ook nog tegen, het enige wat banaanslak zei was: ik hou van bier!
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten