View on YouTubewrote:Welk filmpje? Zie er alleen 1 van Eforce & Luna
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Kiek me goan vanaf 7:30 haha in dat zwarte tshirtwrote:View on YouTubewrote:Welk filmpje? Zie er alleen 1 van Eforce & Luna
Ja, maar ik werd gedwongen door mijn vriendengroep.. Had zelf niks bij mewrote:Ruubie is QnalQut en hij had blijkbaar dus toch meer op dan alleen alcohol.wrote:Ja was het nou Ruubie of Banaanslak of QnalQut die zo ongelofelijk zat was. Na eerste een halve dag te dronken geweest te zijn, komt ie opeens naar me toe.. Zo, nu weer nuchter. Ik zeg ja je was wel goed van t paadje ja!
> Ja 2 puntjes pep en tis weer helemaal goed!
Nou Chris, bij deze, jij was er niks bij.wrote: En dan zeggen mensen dat ik irritant ben als ik drank op heb.
Ben ook op wonderbaarlijke manier gewoon 50 euro aan drank kwijt geraakt
Nicewrote:View on YouTubewrote:Welk filmpje? Zie er alleen 1 van Eforce & Luna
Ik hoorde hier trouwens een bootleg/remix van zo'n oud trance nummer (hoorde hem vandaag nog op slamfm), volgens mij draaide Code Black hem, maar Brennan Heart of Ran-D/Adaro kan het ook geweest zijn. Iemand enig idee welke ik bedoel? Was echt heeeel euforisch
Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?
Volgens mij is dit gewoon de remix van Burn Soldier! Heb hem hier namelijk op mp3
en lijkt verdacht veel op degene die Code Black draaide!
Nee dat is hem niet, ik kan de melodie zo neuriën hier maar ik ken de naam van het origineel ook niet.wrote:Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?
Zany heeft goed staan knallen zo te zien!wrote:View on YouTubewrote:Welk filmpje? Zie er alleen 1 van Eforce & Luna
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Je had het leuk gevonden hoorwrote:Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?
Denk je?wrote:Je had het leuk gevonden hoorwrote:Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Denk het wel!wrote:Denk je?wrote:Je had het leuk gevonden hoorwrote:Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?
Hmmm okewrote:Denk het wel!wrote:Denk je?wrote:
Je had het leuk gevonden hoor
Code Black en Brennan Heart draaide deze allebei dus...wrote:Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Zombie Nation - Kernkraft 400 (Technoboy Remix)wrote:Nee dat is hem niet, ik kan de melodie zo neuriën hier maar ik ken de naam van het origineel ook niet.wrote:Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?
Die misschien? Is in ieder geval gedraaid door Ran-D en Adaro volgens mij.
Tracklist? Ken er vreemd genoeg weinig vanwrote:Jezus dat filmpje van Zany, ik kan bijna geen slecht nummer er uit halen. Dit klinkt bijna harder dan wat hij op Loudness heeft neergezet
-
A
Zany is echt een held 
-
G
ik denk et niet, Hard Bass vond je ook niet zo toch?wrote:Denk je?wrote:Je had het leuk gevonden hoorwrote:Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?
Hard Bass vond ik episch manwrote:ik denk et niet, Hard Bass vond je ook niet zo toch?wrote:Denk je?wrote: Je had het leuk gevonden hoor
Ja jammer dat je er niet was, je had genoten van Code Black, Brennan Heart en kornuiten.wrote: Hard Bass vond ik episch manZeer genoten
Haha nee denk het ook nietwrote:Ja jammer dat je er niet was, je had genoten van Code Black, Brennan Heart en kornuiten.wrote: Hard Bass vond ik episch manZeer genoten
Filmpje van Zany is wel super vet zeg.
Eeuwige held blijft deze man..
Alleen BPM is wel extreem hoog zeg, net zoals op Loudness. Maar had dit ter plekke niet echt door toen op Loudness.
Nou maar even een verslag van mijn kant!
+ gezellige mensen
+ gezellige mensen
Hoeveel rondjes heb je gelopen denk je robert?wrote:Nou maar even een verslag van mijn kant!
+ gezellige mensen
wrote:Hoeveel rondjes heb je gelopen denk je robert?wrote:Nou maar even een verslag van mijn kant!
+ gezellige mensen
-
G
mag ik hopen ja, met die knallende speakerset van jouwrote:Haal de 100km wel denk ik.