Nando schreef:
Nazale schreef:
Ja was het nou Ruubie of Banaanslak of QnalQut die zo ongelofelijk zat was. Na eerste een halve dag te dronken geweest te zijn, komt ie opeens naar me toe.. Zo, nu weer nuchter. Ik zeg ja je was wel goed van t paadje ja!
> Ja 2 puntjes pep en tis weer helemaal goed!

Ruubie is QnalQut en hij had blijkbaar dus toch meer op dan alleen alcohol.

Chukkels schreef:
En dan zeggen mensen dat ik irritant ben als ik drank op heb.

Nou Chris, bij deze, jij was er niks bij.

Ja, maar ik werd gedwongen door mijn vriendengroep.. Had zelf niks bij me

! En heb het echt bij 2 puntjes gehouden! Het enige wat ik schijnbaar tot een uur of 8-9 geroepen heb is: MEEEEEEEEEEEEEEEEER BIERRRR!!

Ben ook op wonderbaarlijke manier gewoon 50 euro aan drank kwijt geraakt

. Alleen daar al

.