Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Welk filmpje? Zie er alleen 1 van Eforce & Luna :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:32 
 
Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Pommer schreef:
Welk filmpje? Zie er alleen 1 van Eforce & Luna :P



Kiek me goan vanaf 7:30 haha in dat zwarte tshirt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nazale schreef:
Ja was het nou Ruubie of Banaanslak of QnalQut die zo ongelofelijk zat was. Na eerste een halve dag te dronken geweest te zijn, komt ie opeens naar me toe.. Zo, nu weer nuchter. Ik zeg ja je was wel goed van t paadje ja!

> Ja 2 puntjes pep en tis weer helemaal goed! :lol:

Ruubie is QnalQut en hij had blijkbaar dus toch meer op dan alleen alcohol. xd

Chukkels schreef:
En dan zeggen mensen dat ik irritant ben als ik drank op heb. :lol:

Nou Chris, bij deze, jij was er niks bij. :P


Ja, maar ik werd gedwongen door mijn vriendengroep.. Had zelf niks bij me :P ! En heb het echt bij 2 puntjes gehouden! Het enige wat ik schijnbaar tot een uur of 8-9 geroepen heb is: MEEEEEEEEEEEEEEEEER BIERRRR!!
xd xd

Ben ook op wonderbaarlijke manier gewoon 50 euro aan drank kwijt geraakt xd . Alleen daar al :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 18:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Pommer schreef:
Welk filmpje? Zie er alleen 1 van Eforce & Luna :P


Nice :D

Ik hoorde hier trouwens een bootleg/remix van zo'n oud trance nummer (hoorde hem vandaag nog op slamfm), volgens mij draaide Code Black hem, maar Brennan Heart of Ran-D/Adaro kan het ook geweest zijn. Iemand enig idee welke ik bedoel? Was echt heeeel euforisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit gewoon de remix van Burn Soldier! Heb hem hier namelijk op mp3 :P en lijkt verdacht veel op degene die Code Black draaide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 18:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?

Nee dat is hem niet, ik kan de melodie zo neuriën hier maar ik ken de naam van het origineel ook niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Pommer schreef:
Welk filmpje? Zie er alleen 1 van Eforce & Luna :P



Zany heeft goed staan knallen zo te zien! :bomb: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite

Mr Lellebel schreef:
Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?


Je had het leuk gevonden hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Mr Lellebel schreef:
Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?


Je had het leuk gevonden hoor ;)

Denk je? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:25 
 
Hardtraxx Elite

Mr Lellebel schreef:
Onthafloorx schreef:
Mr Lellebel schreef:
Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?


Je had het leuk gevonden hoor ;)

Denk je? :)


Denk het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Mr Lellebel schreef:
Onthafloorx schreef:

Je had het leuk gevonden hoor ;)

Denk je? :)


Denk het wel!

Hmmm oke ^^ Volgend jaar dan maar hierheen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?

Code Black en Brennan Heart draaide deze allebei dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?

Nee dat is hem niet, ik kan de melodie zo neuriën hier maar ik ken de naam van het origineel ook niet. :P

gratis-tracks-hs/zombie-nation-kernkraft-400-technoboy-remix-t25340.html
Die misschien? Is in ieder geval gedraaid door Ran-D en Adaro volgens mij.
G1LL schreef:
Jezus dat filmpje van Zany, ik kan bijna geen slecht nummer er uit halen. Dit klinkt bijna harder dan wat hij op Loudness heeft neergezet xd

Tracklist? Ken er vreemd genoeg weinig van :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 20:07 
 

Zany is echt een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 20:41 
 

Mr Lellebel schreef:
Onthafloorx schreef:
Mr Lellebel schreef:
Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)?


Je had het leuk gevonden hoor ;)

Denk je? :)

ik denk et niet, Hard Bass vond je ook niet zo toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mr Lellebel schreef:
Onthafloorx schreef:
Je had het leuk gevonden hoor ;)

Denk je? :)

ik denk et niet, Hard Bass vond je ook niet zo toch?

Hard Bass vond ik episch man :D Zeer genoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Hard Bass vond ik episch man :D Zeer genoten

Ja jammer dat je er niet was, je had genoten van Code Black, Brennan Heart en kornuiten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Mr Lellebel schreef:
Hard Bass vond ik episch man :D Zeer genoten

Ja jammer dat je er niet was, je had genoten van Code Black, Brennan Heart en kornuiten. :P

Haha nee denk het ook niet :whistle: Maar alsnog leek me wel gezellig enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpje van Zany is wel super vet zeg. :woot: Eeuwige held blijft deze man.. :worship: Alleen BPM is wel extreem hoog zeg, net zoals op Loudness. Maar had dit ter plekke niet echt door toen op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou maar even een verslag van mijn kant!

+ gezellige mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nou maar even een verslag van mijn kant!

+ gezellige mensen


Hoeveel rondjes heb je gelopen denk je robert? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
roberttt schreef:
Nou maar even een verslag van mijn kant!

+ gezellige mensen


Hoeveel rondjes heb je gelopen denk je robert? :P


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haal de 100km wel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 08:22 
 

roberttt schreef:
Haal de 100km wel denk ik.

mag ik hopen ja, met die knallende speakerset van jou :lol:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten