Nando schreef:
Daveytl schreef:
Jij gaat tijdens elke feestdag naar Hardstyle-feestjes, of niet dan?

Is Amsterdam zo saai?
Welke nog meer behalve oud & nieuw?

Amsterdam is niet alleen saai, maar ook ontiegelijk druk.. Je kan letterlijk je reet niet keren, heb me zo geërgerd vorig jaar. Verder vind ik de muziek ook gewoon kut.

Jep, amsterdam sucks balls. Niet alleen door die club though. Met koninginnendag/nacht is het echt zo godsvergeten klere druk, ik ben er 1x geweest op museumplein en heb me toen meteen voorgenomen om daar nooit meer naartoe te gaan. Echt niet, geen haar op mn billetjes die daar aan moet denken.