Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar helaas gemist, dus dit keer ben ik er hopelijk wel bij :)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier wel heen. :) Amsterdam is na een paar jaar gewoon niet leuk meer, liever hardstyle!
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij gaat tijdens elke feestdag naar Hardstyle-feestjes, of niet dan? :P
Is Amsterdam zo saai?
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jij gaat tijdens elke feestdag naar Hardstyle-feestjes, of niet dan? :P
Is Amsterdam zo saai?

Amsterdam is veeel te druk.. je loopt alleen maar door mensen en groepen een te dringen om 10 meter verder te komen in een half uur. Word na een tijd bloedje irritant
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jij gaat tijdens elke feestdag naar Hardstyle-feestjes, of niet dan? :P
Is Amsterdam zo saai?

Welke nog meer behalve oud & nieuw? :P Amsterdam is niet alleen saai, maar ook ontiegelijk druk.. Je kan letterlijk je reet niet keren, heb me zo geërgerd vorig jaar. Verder vind ik de muziek ook gewoon kut. :P
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. :)
Ook een keer weg uit het oh zo drukke Maren-Kessel :D
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me wel eens tof, maar aan de andere kant ga ik liever gewoon lekker bier drinken (en kut roepen?) :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
12017324094737% AANWEZIG :worship:
Was top vorig jaar!


Dit dus :worship:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:25 
 

Nando schreef:
Daveytl schreef:
Jij gaat tijdens elke feestdag naar Hardstyle-feestjes, of niet dan? :P
Is Amsterdam zo saai?

Welke nog meer behalve oud & nieuw? :P Amsterdam is niet alleen saai, maar ook ontiegelijk druk.. Je kan letterlijk je reet niet keren, heb me zo geërgerd vorig jaar. Verder vind ik de muziek ook gewoon kut. :P

Jep, amsterdam sucks balls. Niet alleen door die club though. Met koninginnendag/nacht is het echt zo godsvergeten klere druk, ik ben er 1x geweest op museumplein en heb me toen meteen voorgenomen om daar nooit meer naartoe te gaan. Echt niet, geen haar op mn billetjes die daar aan moet denken.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Nando schreef:
Daveytl schreef:
Jij gaat tijdens elke feestdag naar Hardstyle-feestjes, of niet dan? :P
Is Amsterdam zo saai?

Welke nog meer behalve oud & nieuw? :P Amsterdam is niet alleen saai, maar ook ontiegelijk druk.. Je kan letterlijk je reet niet keren, heb me zo geërgerd vorig jaar. Verder vind ik de muziek ook gewoon kut. :P

Jep, amsterdam sucks balls. Niet alleen door die club though. Met koninginnendag/nacht is het echt zo godsvergeten klere druk, ik ben er 1x geweest op museumplein en heb me toen meteen voorgenomen om daar nooit meer naartoe te gaan. Echt niet, geen haar op mn billetjes die daar aan moet denken.

En wel te bedenken dat het vrouwtje in amsterdam woont en ze zowat eist dat ik meega :cry:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat wordt een dagje bikkelen Luc! :D
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:25 
 
Hardtraxxer

Hm... Ben benieuwd naar de line up overigens hiervan. En wanneer er een officieel bericht uit gaat :)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk ben ik aanwezig dit jaar :D Al moet ik zeggen dat ik me vorig jaar in Amsterdam ook optimaal vermaakt heb. :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil hier zeker heen!
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagje: Je kon hier toch weer in en uit lopen? Dus een stempel of iets dergelijks?
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:21 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar kreeg je een bandje.. Wij waren van plan om naar Revelations te gaan op dezelfde dag, omdat Beat The Bridge uitverkocht was. Toen stonden we daar op de brug en kregen wij de bandjes van een groep meiden en kon je gewoon makkelijk naar binnen lopen, was wel nice. Hopelijk dit jaar weer aanwezig en misschien daarna weer doorknallen bij Revelations. Was top vorig jaar!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe was het geluid hier? Goed geregeld?
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:13 
 

Had niks aan te merken vorig jaar..
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ook eens hiernaar toe. Amsterdam is in ieder geval een gepasseerd station met Q-day.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gruwelijk feest vorig jaar! Geluid was ook top, kwamen binnen lopen met Cocaine MF, geniaal! :worship:

Zeker een aanrader :) echter dit jaar niet aanwezig, kies er toch voor om naar Eindhoven te gaan met vrienden :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 12:26 
 
Hardtraxx Newbie

Na 2 jaar amsterdam :thumbdown: tijd voor Beat the Bridge
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 12:50 
 

1 Feb om 09:00 uur begint de voorverkoop van de early bird, kaarten kosten €5,00 :worship:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
1 Feb om 09:00 uur begint de voorverkoop van de early bird, kaarten kosten €5,00 :worship:

Laat ik er dan maar eentje aanschaffen :D Hoeveel kostte ze vorig jaar?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
1 Feb om 09:00 uur begint de voorverkoop van de early bird, kaarten kosten €5,00 :worship:


5? Rly? Dat is wel nice
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Almighty schreef:
1 Feb om 09:00 uur begint de voorverkoop van de early bird, kaarten kosten €5,00 :worship:


5? Rly? Dat is wel nice

Jurriën.... ophouden :P Met koninginnedag gaan wij bij Leuven bier drinken en kut roepen :beer:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten