Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Bij deze, toch grappig om te lezen hoe je het over dagjesmensen hebt terwijl dit zelf pas je eerste feest was.


Mierenneuker :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, dus eigenlijk een vette Zany set gemist. :(

Dankje Nando, ik vond kicks eigenlijk al vet klinken. Was het geluid zo slecht dan? (heb daar niet zo veel verstand van etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:53 
 

_theon_ schreef:
Kut, dus eigenlijk een vette Zany set gemist. :(

Dankje Nando, ik vond kicks eigenlijk al vet klinken. Was het geluid zo slecht dan? (heb daar niet zo veel verstand van etc.)

Ik vond het geluid super goed hoor, vooraan sowieso!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Dankje Nando, ik vond kicks eigenlijk al vet klinken. Was het geluid zo slecht dan? (heb daar niet zo veel verstand van etc.)

Ik weet niet hoe het vooraan klonk, maar achterin klonk het imo niet mooi. Hele vage bass zat erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:17 
 
Hardtraxxer

hardstyle007 schreef:
Ik vond het een geweldig feestje.... het enige minpunt vond ik de kluisjes dat je daarvoor gewoon 10 euro moest dokken ookal kreeg je 5 euro terug vond ik het nog veel. Verder vond ik ook a-lusion weer matig maar de rest van de DJ waren geweldig!!!


5 euro voor een kluisje te veel? Dat zegt volgens mij genoeg over je zelf :P
Overal betaal je dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:42 
 
Hardtraxxer

*proest* wat een gezeik over 5 euro voor een kluisje, dat betaal je altijd en je bent wel de hele dag je spullen kwijt. No offense, maar dat vind ik echt zeiken om het zeiken.

Anyway, top feestje weer zeg :D DBSTF, lekker binnenkomen en sfeer maken. Heel goed vermaakt :D Code Black hetzelfde, tof! Tijdens A-lusion moest ik eten, want ik had alleen nog maar ontbijt gehad en volgens mij dacht de helft van de mensen op het feest daar hetzelfde over. Wat een drukte bij die eettent :lol: dus niet zoveel van zijn set mee gemaakt, hoorde nog een aantal leuke dingen op afstand (oa die track van Scope DJ met Coone en Fantasy Island anthem). Heldies Ran-D en Adaro was weer geniaal, wat vet blijft dat zeg :loving: tijdens Brennan Heart ben ik rondjes gaan lopen, moest nog een aantal mensen opzoeken dus ook niet echt veel van mee gekregen. Luna & E-Force was ook leuk :) en toeeeennn kwam het vetste - zoals altijd - .. Zany :loving: was weer de bom, kan gewoon nooit tegenvallen :D

Verder vond ik het ook allemaal - net als vorig jaar - goed geregeld :) geluid was vooraan goed, achteraan vond ik het minder (toen ik daar was iig). Sfeer was over het algemeen ook goed, al werd dat later op de avond wel minder...
Overall echt een tof, gezellig feestje met vette sets en (vooraan) goed geluid. Op naar 2013 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Brutality klonk live idd suuuuperdik, terwijl ik hem thuis maar zo zo vind :P . En die nieuwe G4H is idd geeeeniiaaaaal :love: . Single Sound vond ik weer eens vet om te horen, die bass ging goed hard daar vooraan. En Pounding Senses edit was natuurlijk ook top, alleen misplaatst om dan de climax nog te laten doorspelen, want die is zo saai als maar kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:50 
 
Hardtraxx Elite

Ik vond het echt een topper!

+veel ruimte
+setjes van luna & e-force, ran-d & adaro en zany! :love:
+geluid
+goeie sfeer, ligt er wel aan waar je stond want op sommige plekken was die dan weer wel 0.0
+prachtige nr's die gesraaid werden

- te vaak dezelfde nr's
- het eten
- stenen ondergrond kan aan mij liggen, maar ik krijg dan toch een keer last van me benen was om tien uur eigenlijk al op.

Al met al een heerlijk feestje gehad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:16 
 
Hardtraxx Elite

Deenite schreef:
Millard Fillmore schreef:
Bij deze, toch grappig om te lezen hoe je het over dagjesmensen hebt terwijl dit zelf pas je eerste feest was.


Mierenneuker :huh:


Jij kent het begrip mierenneuker volgens mij niet echt goed he? Ik constateer alleen iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:18 
 

Onthafloorx schreef:
I
+veel ruimte

Haha not, als ik ruimte had ging er weer zo'n oelewapper die of teveel gesnoven had, of voor het eerst op een dergelijk feest was voor me staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belachelijk trouwens hoeveel jonkies er van de kaart waren. Heb zelf iets van 5 mensen weggedragen zien worden.. Valt me op dat je dat op 16+ feesten vaker ziet dan gewoon op een 18+ feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:35 
 

Hier uit de buurt gingen er ook vele 15/16 jarige voor het eerst naar zoiets, en dat was te zien idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:42 
 

Nou, eerste keer BTB voor mij geweest. Ik moet zeggen, best leuke dag gehad. We begonnen met DBSTF die misschien wel de leukste set hadden van de dag voor me. Samen met Adaro/Ran-D denk ik dan, maar ik heb zany niet mee mogen maken.
Veel platen die ik dubbel heb gehoord inderdaad, dream dust, cant hold me back ofzo, it must be 3x, my life. Ach ja...

Anyway het werd aardig overstemt door die fucking canceridioten die heel de dienstregeling om zeep helpen. We moesten weer terug naar Tilburg dus we hadden vantevoren besloten gewoon de laatste trein te pakken om 23.24. Prima. Om 22:30 komen we erachter dat er iemand voor de trein is gesprongen tussen Den Bosch en Oss, dus toen maar zo snel mogelijk naar het station vertrokken om zo ver mogelijk te komen. Godverdomme - dalijk strandden we. Komen we in Arnhem aan, geen trein verkeer mogelijk tussen Arnhem en Nijmegen door een defecte trein ofzo. GODVERDOMME. En iedere trein die aankomt in Arnhem blijft ook opeens staan, rijdt niet weg, 234523 wisselingen van het spoor waar je naartoe moest. Kookpunt werd ondertussen aardig opgezocht. Wij steeds zoeken naar de goede trein, kijk nog eens op mn telefoon - LOPEN ER GODVERDOMME MENSEN OP HET SPOOR BIJ TILBURG!? Kan er ook nog wel eens bij. Toen besloten om via utrecht -> DB -> ?????? ergens heen te gaan. We zagen het allemaal wel. Blijkt achteraf dat station Tilburg ook nog eens afgesloten was ivm met een steekpartij in een trein. RAMDEBIELEN doe dit lekker in je eigen huis i dont give a fuck maar val niet half nederland ermee lastig. Tyfuslijers. Intussen komen we om 24:00 (ja echt al zo laat ondertussen) aan in Utrecht. Aansluiting naar DB natuurlijk net gemist op 3 minuten, toch maar even aan de rodepettenbrigade van de NS vragen wat nu de bedoeling is. Nou, ze zeiden dat ze wss wel iets konden regelen maar dat moesten we in den bosch doen. Wij in de stoptrein naar DB, laatste mogelijkheid ook nog eens. Om 00.25 vertrokken in utrecht, kwam om 01:10 aan in DB. Daar gevraagd WAT NU?! want er reed niks meer naar tilburg. Daar gehoord, bussen vertrekken bij spoor 1! OKE wij daarnaartoe, 01:20 ofzo vertrokken, en uiteindelijk om 02:00 thuis. Motherfuckers, denk godverdomme eens aan de mensen die naar huis willen voordat je jezelf voor een trein deponeert. Ik hoop dat het je niet is gelukt en dit leest. Fucker.

Maar goed, verder leuk feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Onthafloorx schreef:
I
+veel ruimte

Haha not, als ik ruimte had ging er weer zo'n oelewapper die of teveel gesnoven had, of voor het eerst op een dergelijk feest was voor me staan


Wij vooraan echt nergens last van, behalve dat er tijdens ran-d en adaro opeens wat pikkies tussen ons gingen staan en een beetje filmen. Verder echt alleen maar ruimte gehad :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoorwisselingen en kut vertragingen heb ik ook last van gehad. En als je aan iemand vraagt welk spoor je moet hebben, krijg je een chagerijnige kop terug. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:59 
 
Hardtraxxer

Crashee schreef:
hardstyle007 schreef:
Ik vond het een geweldig feestje.... het enige minpunt vond ik de kluisjes dat je daarvoor gewoon 10 euro moest dokken ookal kreeg je 5 euro terug vond ik het nog veel. Verder vond ik ook a-lusion weer matig maar de rest van de DJ waren geweldig!!!


5 euro voor een kluisje te veel? Dat zegt volgens mij genoeg over je zelf :P
Overal betaal je dat :)


Nou nee... het was nou dus 10 euro zegmaar, het was gewoon niet goed geregeld als je zag wat voor kluisje je kreeg, er konden amper 2 jassen in. Vorig jaar bij btb was een kluisje 5 euro en waren ze 2x zo groot
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:22 
 

hardstyle007 schreef:
Crashee schreef:
hardstyle007 schreef:
Ik vond het een geweldig feestje.... het enige minpunt vond ik de kluisjes dat je daarvoor gewoon 10 euro moest dokken ookal kreeg je 5 euro terug vond ik het nog veel. Verder vond ik ook a-lusion weer matig maar de rest van de DJ waren geweldig!!!


5 euro voor een kluisje te veel? Dat zegt volgens mij genoeg over je zelf :P
Overal betaal je dat :)


Nou nee... het was nou dus 10 euro zegmaar, het was gewoon niet goed geregeld als je zag wat voor kluisje je kreeg, er konden amper 2 jassen in. Vorig jaar bij btb was een kluisje 5 euro en waren ze 2x zo groot

Dikke winterjassen misschien, wij kregen er 3 jassen in. Waren niet enorm groot nee maar ook zeker niet absurd klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:33 
 
Hardtraxx Elite

hardstyle007 schreef:
Crashee schreef:
hardstyle007 schreef:
Ik vond het een geweldig feestje.... het enige minpunt vond ik de kluisjes dat je daarvoor gewoon 10 euro moest dokken ookal kreeg je 5 euro terug vond ik het nog veel. Verder vond ik ook a-lusion weer matig maar de rest van de DJ waren geweldig!!!


5 euro voor een kluisje te veel? Dat zegt volgens mij genoeg over je zelf :P
Overal betaal je dat :)


Nou nee... het was nou dus 10 euro zegmaar, het was gewoon niet goed geregeld als je zag wat voor kluisje je kreeg, er konden amper 2 jassen in. Vorig jaar bij btb was een kluisje 5 euro en waren ze 2x zo groot


Jezus dat gelul om die kluisjes, 10 euro waaronder 5 euro borg DUS MAAR 5 EURO! Op de grotere feesten is het meestal 6 euro en 5 euro borg. En als het niet past moet je creatief zijn en duwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:35 
 
Hardtraxx Addict

Snap niet dat er zo veel gejank is over mensen die van de kaart zijn, dat zie je op vrijwel elk hardstyle of hardcore feest. Kan me er bovendien niet bepaald aan storen, vaak lopen ze toch maar een beetje als een zombie voorbij, zijn nooit echt lastig. Althans, dat is mijn ervaring.

Maar over het feest.. Kwamen binnen toen A-lusion afsloot. Ran-D & Adaro vond ik in het begin maar saai, maar na een half uur oid ging het wel lekker, waarschijnlijk dankzij Adaro. Toen Brennan Heart kwam wouden al m'n maten al gaan, zeikerds. Gelukkig bleef er nog eentje en zijn we samen maar bij wat ander volk gaan staan. Van Brennan Heart dus nauwelijks wat mee gekregen, blij toe. Luna & E-Force waren gewoon baasjes, knalde er flink op. En toch altijd heerlijk om Crypsis platen tussendoor te horen, deze keer Strike, Gangsta Shit, Jealousy en Torture volgens mij. Eerste half uur van Zany was dik, maar moesten eerder weg om de trein te halen. Zuur, als ik lees wat 'ie allemaal nog meer draaide.

+ Luna & E-Force, Adaro. Stukkie Zany.
+ Ruimte genoeg, kon overal wel losgaan als ik dat wou.
+ Leuke locatie vond ik zelf.
+- Geluid, de bass drukte alles behoorlijk naar achter maar dat klonk soms ook wel vet.
- Zany moeten missen om de trein te halen. Een hoop gemisd, als ik het zo lees.
- Vrienden die janken dat ze het saai vinden. Nou kan dat, maar ik word schijtziek van het feit dat ze na naar MOH geweest te zijn hardstyle kut en voor pussys vinden. Denken dat ze bad ass zijn nu ze een HC feest hebben bijgewoond.
- Nummers die meerdere keren kwamen. Nou vond ik dit bij bijvoorbeeld "Strike" of "The Resistance" niet zo heel erg maar "It Must Be" was ik behoorlijk zat. Snap niet zo goed hoe dat hier zo veel kan gebeuren maar dit bij Rebirth niet/nauwelijks voor kwam.

Al met al wel een leuke dag en leuk feest gehad.
Kan iemand opnoemen wat Ran-D & Adaro en Luna & E-Force zoal draaiden? Ik weet nog dat ik een hoop nummers hoorde die ik vet vond maar weet niet meer welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:37 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Ik vond het echt een topper!

+veel ruimte
+setjes van luna & e-force, ran-d & adaro en zany! :love:
+geluid
+goeie sfeer, ligt er wel aan waar je stond want op sommige plekken was die dan weer wel 0.0
+prachtige nr's die gesraaid werden

- te vaak dezelfde nr's
- het eten
- stenen ondergrond kan aan mij liggen, maar ik krijg dan toch een keer last van me benen was om tien uur eigenlijk al op.

Al met al een heerlijk feestje gehad! :D


+ dat jij 5x verkeerd timede bij de climax :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, en daarna kijken alsof er niks gebeurt is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:44 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feestje gehad, was zeker de moeite waard. Liep wel een bult raar volk rond had ik het idee, maar met mn eigen vrienden toch goed vermaakt :)

Vond Ran-D vs Adaro duidelijk beste set vd dag, heerlijk knallen op dat tijdstip. Zei nog tegen een vriend 'Brennan Heart kan het nog maar op één manier verkrachten en dat is door te openen met Wake Up of Lose my Mind..' Direct maar een uurtje gaan eten dus. Alhoewel het laatste half uur van z'n set me wel positief opviel met wat oudere plaatjes.

Zany knalde ook lekker door zeg op het einde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Deenite schreef:
Millard Fillmore schreef:
Bij deze, toch grappig om te lezen hoe je het over dagjesmensen hebt terwijl dit zelf pas je eerste feest was.


Mierenneuker :huh:


Jij kent het begrip mierenneuker volgens mij niet echt goed he? Ik constateer alleen iets.


Wat jij doet is verre van constateren maar iemand met de vinger wijzen. Jij doet alsof hij ook een dagjesmens is omdat het z'n eerste feest is hoewel toch wordt aangenomen dat hij in de toekomst naar meerdere feesten zal gaan aangezien hij hier op't forum zit? Jij neukt mieren, punt andere lijn.
OT: ik had vrijkaarten gekregen maar ben uiteindelijk (spijtig genoeg) niet kunnen gaan! Zonde als je hoort wat voor knalset Zany weer heeft geleverd... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Dagjesmens refereert inderdaad naar liefhebber contra mensen die gaan om er maar geweest te zijn. Dus zodoende geef ik Deenite idd gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:11 
 

Firetrap schreef:
Dagjesmens refereert inderdaad naar liefhebber contra mensen die gaan om er maar geweest te zijn. Dus zodoende geef ik Deenite idd gelijk.

+1
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten