*proest* wat een gezeik over 5 euro voor een kluisje, dat betaal je altijd en je bent wel de hele dag je spullen kwijt. No offense, maar dat vind ik echt zeiken om het zeiken.
Anyway, top feestje weer zeg

DBSTF, lekker binnenkomen en sfeer maken. Heel goed vermaakt

Code Black hetzelfde, tof! Tijdens A-lusion moest ik eten, want ik had alleen nog maar ontbijt gehad en volgens mij dacht de helft van de mensen op het feest daar hetzelfde over. Wat een drukte bij die eettent

dus niet zoveel van zijn set mee gemaakt, hoorde nog een aantal leuke dingen op afstand (oa die track van Scope DJ met Coone en Fantasy Island anthem). Heldies Ran-D en Adaro was weer geniaal, wat vet blijft dat zeg

tijdens Brennan Heart ben ik rondjes gaan lopen, moest nog een aantal mensen opzoeken dus ook niet echt veel van mee gekregen. Luna & E-Force was ook leuk

en toeeeennn kwam het vetste - zoals altijd - .. Zany

was weer de bom, kan gewoon nooit tegenvallen
Verder vond ik het ook allemaal - net als vorig jaar - goed geregeld

geluid was vooraan goed, achteraan vond ik het minder (toen ik daar was iig). Sfeer was over het algemeen ook goed, al werd dat later op de avond wel minder...
Overall echt een tof, gezellig feestje met vette sets en (vooraan) goed geluid. Op naar 2013
