Wat ik er van vondt:
Wij (ik hoofdcoach en 2 maten) kwamen ook rond half 3 binnen, en we konden zo al horen aan de tracks die DBSTF draaide, dat het al lekker op gang was!
DBSTF: En ze gingen lekker zeg, enkele heerlijke Frontliner tracks werden gedraaid, en daarna de ene na de andere heerlijke plaat, echt genieten

Beste intro set voor een feest, ooit

[niet officieel de intro, maar voor ons wel haha]
Code Black: Lekker setje, redelijk wat tracks die niet je kapot veel hoort, dus dat is sowieso al een pluspuntje!
Qua tracks weet ik et niet meer zo erg bij deze set, maar het was iig lekker

Adaro & Ran-D: Tja. Ik ben zelf al niet zon fan van rawstyle, dus ik had het na 3 kwartier wel een beetje gehad met hun set. Maarja, toch maar doorbeuken op al die tracks die je al 130x voorbij hebt horen komen. Originaliteit was ver te zoeken, en het sloot imo ook niet echt aan bij het zomerse gevoel dat daarvoor heerste.
Daar kwam nog eens bij dat ik door deze set een beetje inkakte, wat wel jammer was, want hiervoor was het juist zo genieten!
Brennan vd Kaert: Ik dacht op het einde van Adaro & Ran-D nog na over hoe in godsnaam BH hier op moest aansluiten, nou dat lukte em dus ook gewoon niet. Maar gelukkig draaide onze BH weer wat lekkere nummertjes met weer eens wat fijne melodieën, daar was ik toen wel ff aan toe, na al die [wat ik vind] agressieve, saaie rawstyle.
E-Force & Luna: Tja. Gewoon erg lekker! Helaas wel tracks die al meerdere keren voorbij waren gekomen, maar vooruit, daar konden we mee leven.
Helaas moesten we om 22:15 weg om de trein te halen, dus Zaantje heb ik niet meer meegemaakt... Nu ben ik ook niet zon fan van zijn tracks dus heel erg vind ik het niet.
Erg mooi feest, zonder twijfel een toppertje!
+ Beveiliging die [ja, ik had het nagevraagd] graag aanwezig wilde zijn, en zelfs eerst ook een ticket hadden gekocht!
+ Dat wind blaas apparaat voorin, heerlijk was dat, lekker nonstop lekker verkoeling!
+ Voldoende ruimte waar wij stonden de hele avond [linksvoor tegen de stage]
+ MC Da Syndrome die aanwezig was
+ Het weer
+ De koelte onder de brug
+ De groep mensen waar ik mee was
- Dat rookapparaat voorin, dat was echt hell voor je ogen, ik werd dat ding op gegeven moment echt zat

- Bar personeel dat, hoe erg we ze ook smeekte, geen doppen wilde meegeven op de flesjes. [zelfs na beargumentering dat we ze niet eens konden bijvullen...]
- Dat wij de terugloop afstand/tijd naar et station een beetje verkeerd hadden ingeschat... we dachten, oh 20 minuten moet wel genoeg zijn om terug te lopen... nou we waren 10 minuten onderweg en waren nog niet eens op een kwart van de afstand

dus toen maar ff een sprintje getrokken

_theon_ schreef:
Wel weet ik nog dat ik een discussie had met iemand die vroeg of Evil Activities nog kwam omdat hij zin had in de 'ruigere' hardstyle

. Nou even uitgelegd dat EA geen hardstyle is maar hardcore. Zegt die vent: 'nee da kan nie joh, hardcore is zonder stem.'
haha schitterend

en dat van die kluisjes is idd overal zo

meestal is het zelfs 6 euro kluisje, 5 euro borg.