Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

ziet er veel beter uit dan vorig jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:38 

Hardtraxx Veteran

Hoe zit het met de leeftijd/identiteits controle hier?
Ik ben helaas de jongste van de vriendengroep, iedereen is 16/17/18 maar ik wordt helaas net een week na BTB pas 16...
Ik probeer het maar gewoon, maar ben toch wel benieuwd hoe goed hier gecontroleerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:55 

Hardtraxx Addict

StephanKetz schreef:
Afbeelding

Kijk iedereen weer eens lekker stilstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 09:13 

Hardtraxx Veteran

Zou ik ook doen. Protobytez, vet man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 09:36 

Hardtraxx Elite

Tot straks mensen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 13:58 

Hardtraxxer

FUZZYLOGiC schreef:
Hoe zit het met de leeftijd/identiteits controle hier?
Ik ben helaas de jongste van de vriendengroep, iedereen is 16/17/18 maar ik wordt helaas net een week na BTB pas 16...
Ik probeer het maar gewoon, maar ben toch wel benieuwd hoe goed hier gecontroleerd wordt.

Niks aant handje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 21:45 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:

Ooit al eens mensen zien bewegen op een JPEG afbeelding? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 21:47 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Kettingzaag schreef:

Ooit al eens mensen zien bewegen op een JPEG afbeelding? :huh:

xd

Maar je kunt wel afleiden uit de foto dat alle voetjes aan de grond staan. :P Wel jammer dat ik er niet meer heen ging, maarja herkansingen morgen gingen voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 22:31 

En al een uurtje thuis, was al aardig naar de klote van gister. Had al geen zin meer om te gaan, maarja.. Toch nog even geweest. Paar van Hardtraxx gezien, heel kort.

Feest een "goed" gegeven, vooral om mijn groep, de gezelligheid. Muzikaal vond ik het niet echt van je het, geluid was best slecht en toppunt was toch wel het volk. Voor vele leek het wel hun 1e feestje, heel veel blagen die zelf niet wisten waar ze mee bezig waren denk ik...

Toch wel weer wat dingen geleerd; 1) Geen 16+ feesten meer en 2) Nooit gedacht dit te zeggen, maar "Raw" trekt mij toch meer aan dan hedendaagse mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

Wat een geniaal feest, heerlijk! Laatste 4 uur waren heerlijk vooraan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 02:27 

Hardtraxx Elite

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 06:21 

Donateur

Leuk feestje gehad!

Heb ook alle hoeken van het terrein gezien, mooie rondjeslopende verkenningstocht gehouden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 09:39 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad!

We kwamen iets over half 3 binnen toen DBSTF hun set waren begonnen. Een aantal recente DBSTF platen gehoord. Rebirth, It Must Be en Rage remix ook gehoord. wel jammer dat bij The First Cut alleen de mid-intro werd gedraaid. En ook nog Shiverz gehoord :worship: . Voor de niet zo veel van die set meegekregen omdat we nog een beetje aan het rondlopen waren. (en omdat de 2 mensen waar mee ik was, alvast een pilletje erin hadden gegooid.)

Toen was het tijd voor Code Black. Was een leuke set, veel eigen platen gehoord. En ook Toca's Miracle remix, kippevel :loving: . Verder ben ik over deze set bijna alles kwijt xd . Wel weet ik nog dat ik een discussie had met iemand die vroeg of Evil Activities nog kwam omdat hij zin had in de 'ruigere' hardstyle :lol: . Nou even uitgelegd dat EA geen hardstyle is maar hardcore. Zegt die vent: 'nee da kan nie joh, hardcore is zonder stem.' :lol: :lol:

Nu was het de beurt aan de anthem maker: A-Lusion. Hahaha wat een grap zijn platen waren prut, zelfs de dagjesmensen waar ik mee was vonden zijn platen gewoon saai. Toen zijn we maar wat gaan eten of ergens zitten ofzo.

Daarna was het de beurt aan Ran-D & Adaro. En dat was de set van de dag voor mij. Heel veel vette platen langs horen komen zoals My Way, Put it On (edit), No Time to Sleep (edit), Tales of a Vinyl remix ( :loving: ), The Resistance, (2e x) Rebirth, Haunter of the Dark, E=NC2, Strike, Son of Torture, en volgens mij een nieuwe G4H. Sfeer zat er bij deze set echt heerlijk in. En er komt trouwens een sitdown moment op de aftermovie :P .

Nu kwam Brennan Heart en hoe haalt die man het in zn hoofd om zoveel platen dubbel te draaien. Hij draaide 3 nummers van Code Black, My Life en E=NC2 voor de 2e keer. It Must Be zelfs voor de 3e keer :'). Mixen was ook gewoon helemaal niks stop/play. Samen met A-Lusion de slechtste set van de dag.

Eindelijk tijd voor Luna vs E-Force. Moet wel zeggen dat ik geen fan ben van Luna mixstijl, pas bij de outro gaan mixen. Nou natuurlijk weer dubbele platen gehoord zoals The Resistance en Strike. Verder was dit wel gewooon een goede set die flink door beukte. Ook nog een oude Wildstylez plaat gehoord. Ook iedereen die tijdens BH stond te handjeklappen ging nu gewoon goed los. En die laatste plaat die gedraaid werd was echt heerlijk, Darkness ofzo, iemand?

Alleen het begin gehoord van Zany. Vond ik eigenlijk alweer zo zonde dat we gingen want toen we alle spullen ging halen wegliepen, Psychedelic Trip, Lonely Dark en Pounding Senses gehoord. Daarvoor draaide hij oa nog Squared en Pwoap.

Voor een eerste feestje vond ik het zeer geslaagd. Heb me wel geergerd aan het aantal dubbel gedraaide platen. En verder was het volk redelijk veel dagjesmens, anabole pompert of gevalletje 'meneer, zo strak als een speer'.

+ en - punten:

+ Sets in het algemeen
++ Ran-D & Adaro en Luna vs E-Force
+ snelle binnenkomst
+ Sfeer op het einde
+ Veel eet en drink gelegenheden
+ ruimte, was niet al te druk

-- Hoog aantal dubbel gedraaide platen (minimaal 10)
- BH en A-Lusion
- gedeelte van het volk
- 5 euro (+5 euro borg) voor kluisjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:24 

Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:

Dat is bijna overal zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:37 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
_theon_ schreef:

Dat is bijna overal zo?

Dit was mijn eerste feest dus of dat overal zo is weet ik niet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:42 

Wat ik er van vondt:
Wij (ik hoofdcoach en 2 maten) kwamen ook rond half 3 binnen, en we konden zo al horen aan de tracks die DBSTF draaide, dat het al lekker op gang was!

DBSTF: En ze gingen lekker zeg, enkele heerlijke Frontliner tracks werden gedraaid, en daarna de ene na de andere heerlijke plaat, echt genieten :P
Beste intro set voor een feest, ooit :P [niet officieel de intro, maar voor ons wel haha]

Code Black: Lekker setje, redelijk wat tracks die niet je kapot veel hoort, dus dat is sowieso al een pluspuntje!
Qua tracks weet ik et niet meer zo erg bij deze set, maar het was iig lekker :P

Adaro & Ran-D: Tja. Ik ben zelf al niet zon fan van rawstyle, dus ik had het na 3 kwartier wel een beetje gehad met hun set. Maarja, toch maar doorbeuken op al die tracks die je al 130x voorbij hebt horen komen. Originaliteit was ver te zoeken, en het sloot imo ook niet echt aan bij het zomerse gevoel dat daarvoor heerste.
Daar kwam nog eens bij dat ik door deze set een beetje inkakte, wat wel jammer was, want hiervoor was het juist zo genieten!

Brennan vd Kaert: Ik dacht op het einde van Adaro & Ran-D nog na over hoe in godsnaam BH hier op moest aansluiten, nou dat lukte em dus ook gewoon niet. Maar gelukkig draaide onze BH weer wat lekkere nummertjes met weer eens wat fijne melodieën, daar was ik toen wel ff aan toe, na al die [wat ik vind] agressieve, saaie rawstyle.

E-Force & Luna: Tja. Gewoon erg lekker! Helaas wel tracks die al meerdere keren voorbij waren gekomen, maar vooruit, daar konden we mee leven.
Helaas moesten we om 22:15 weg om de trein te halen, dus Zaantje heb ik niet meer meegemaakt... Nu ben ik ook niet zon fan van zijn tracks dus heel erg vind ik het niet.

Erg mooi feest, zonder twijfel een toppertje!

+ Beveiliging die [ja, ik had het nagevraagd] graag aanwezig wilde zijn, en zelfs eerst ook een ticket hadden gekocht! :worship:
+ Dat wind blaas apparaat voorin, heerlijk was dat, lekker nonstop lekker verkoeling!
+ Voldoende ruimte waar wij stonden de hele avond [linksvoor tegen de stage]
+ MC Da Syndrome die aanwezig was
+ Het weer
+ De koelte onder de brug
+ De groep mensen waar ik mee was :bomb:

- Dat rookapparaat voorin, dat was echt hell voor je ogen, ik werd dat ding op gegeven moment echt zat xd
- Bar personeel dat, hoe erg we ze ook smeekte, geen doppen wilde meegeven op de flesjes. [zelfs na beargumentering dat we ze niet eens konden bijvullen...]
- Dat wij de terugloop afstand/tijd naar et station een beetje verkeerd hadden ingeschat... we dachten, oh 20 minuten moet wel genoeg zijn om terug te lopen... nou we waren 10 minuten onderweg en waren nog niet eens op een kwart van de afstand xd dus toen maar ff een sprintje getrokken xd

_theon_ schreef:
Wel weet ik nog dat ik een discussie had met iemand die vroeg of Evil Activities nog kwam omdat hij zin had in de 'ruigere' hardstyle :lol: . Nou even uitgelegd dat EA geen hardstyle is maar hardcore. Zegt die vent: 'nee da kan nie joh, hardcore is zonder stem.' :lol: :lol:

haha schitterend xd

en dat van die kluisjes is idd overal zo :P meestal is het zelfs 6 euro kluisje, 5 euro borg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:48 

Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
Millard Fillmore schreef:
_theon_ schreef:

Dat is bijna overal zo?

Dit was mijn eerste feest dus of dat overal zo is weet ik niet. :thumbup:

Bij deze, toch grappig om te lezen hoe je het over dagjesmensen hebt terwijl dit zelf pas je eerste feest was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 10:51 

Hardtraxx Veteran

Haha idd Kasper, die terugweg was echt klote xd helemaal kapot gerend haha

Maar wat een heerlijke koninginnedag :thumbsup: :thumbsup: hardstyle, heerlijk weer, hele gezellige groep :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:01 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
En die laatste plaat die gedraaid werd was echt heerlijk, Darkness ofzo, iemand?

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:09 

Hardtraxx Veteran

Ja dat was hem volgens mij, live klonk hij iig veel vetter.

@millard ik heb het meer over die mensen die oa denken dat EA hardstyle draait. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:29 

Bierkoning

Was een vet feestje! Ben er vanaf het begin tot eind geweest en heb me eigenlijk geen moment verveelt. Al lag dat niet zo zeer aan de sets, meer aan de mensen en de gezelligheid.

Eerste 2 acts: Was wel lekker binnen komen, paar lekkere plaatjes gehoord als Let's Go, Nu Style Crap , Dream Dust etc. Gelukkig niet alleen maar uitgemolken hitjes. Maar ik was meer bezig met bezig met bier drinken en kut roepen dan met de muziek.

Dbstf: Viel me mee, die nieuwe plaatjes vind ik wel lekker en ze draaide gelukkig ook Shiverz.

Code Black: Ook wel lekker, alleen jammer dat ik bij de 2 leukste tracks even naar de wc was (Serenity & Toca's Miracle). Verder gewoon de gebruikelijke plaatjes, vooral Activated was genieten (L)

A-Lusion: Totaal niks van meegekregen

Ran-D & Adaro: Leuke set wel, alleen ging het soms een beetje van hard naar zacht en weer terug, maar vooral The Resistance, Strike en Under Attack kort achter elkaar waren erg vet. De sfeer zat er ook goed in trouwens. En natuurlijk weer een sitdown bij KOTU...

Brennan Heart: Het gebruikelijke, erg saai dus. Ook veel platen dubbel gedraaid, kan me daar toch erg aan storen. Gelukkig was ik bij Wake Up even naar de wc.

Luna & E-Force: Zeer vermakelijke set, vooral Single Sound was leuk om eens te horen. Verder o.a. weer The Resistance, Shade of the Night, Out With A Bang en Torture ( :worship: )

Zany: Op een paar plaatjes na echt een geniale set, hij opende met Southstylers - Crystal gevolgd door Pwoap Live Mix en Pounding Senses Edit (L) Daarna o.a. nog Psychedelic Trip, Distorted Remix, Magic, Pattern 1, LMPSJNK, Bitch, Revolution en ja ja: Who Wants This :love: Helaas ging ie het laatste kwartier ofzo over op de hardcore.

Al met al echt een hele leuke dag gehad. Vooral dus door de gezelligheid en de vele bekenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:29 

_theon_ schreef:

@millard ik heb het meer over die mensen die oa denken dat EA hardstyle draait. :P

dan bedoelde ze wss Max Enforcer :P zelfde man, andere naam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:33 

Hardtraxxer

Ik vond het een geweldig feestje.... het enige minpunt vond ik de kluisjes dat je daarvoor gewoon 10 euro moest dokken ookal kreeg je 5 euro terug vond ik het nog veel. Verder vond ik ook a-lusion weer matig maar de rest van de DJ waren geweldig!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
_theon_ schreef:

dan bedoelde ze wss Max Enforcer :P zelfde man, andere naam :P

Nee totaal niet, hij had het over Nobody Said It Was Easy, maar kon geen andere plaat van hem opnoemen.
Luna vs E-Force vondt hij trouwens ook geen hardstyle xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:

Nope, dat was deze:

Vette plaat, alleen jammer dat de kicks (daar) totaal niet tot hun recht kwamen.

Verder wel een leuk feestje gehad! :) Perfect weer voor een buiten feest en het was gelukkig erg gezellig met iedereen, want de meeste setjes gingen nergens over. A-Lusion en Brennan Heart. :sick: Ran-D & Adaro waren wel te doen, wel weer standaard. Luna & E-Force had ik meer van verwacht, maar draaide wel een paar lekkere plaatjes. Zany had voor zover ik het meegemaakt heb de set van de dag. Pwoap, Who Wants This, Magic, Crystal, Pattern 1, Psychedelic Trip etc. Weet iemand trouwens wat ie nog heeft gedraaid na Shade?

Trouwens best erg dat DJ's tegenwoordig gewoon geen aandacht meer besteden aan tracks die eventueel al gedraaid zijn. Heb een paar tracks sowieso 3 keer gehoord.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten